חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להפיק סרט וידיאו לאירוע?

מאת: לינקשייקפרסום25/01/2012828 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום הפקת סרטי וידאו לאירועים הינו ענף נרחב מאוד, הכולל גורמים ותחומים רבים, כדוגמת צילומים וצילומי סטילס, עריכת וידיאו וסאונד, מוסיקה ואנימציה, קריינות, כתוביות ואפקטים מיוחדים, והפקת סרטי תדמית לאירועים. על מנת להפיק סרט וידיאו באופן מוצלח ויעיל, חשוב תחילה להבין ולהגדיר איזה סוג של סרט אתם רוצים ליצור, דבר התלוי בסוג האירוע שאליו הסרט נועד, התקציב שלכם, זמנכם הפנוי והמסר שאותו תרצו להעביר לקהל הצופים.

מאירועי שמחות ועד לאירוע עסקי

אנו הישראלים משופעים בשמחות - חתונות, בר מצוות, בריתות, ימי הולדת ומסיבות. כל אירוע מאופיין בסגנון ובאווירה משלו, ולכן בעת הפקת סרט הווידיאו יש להתחשב במאפיינים המייחדים כל אירוע, כגון מספר המוזמנים וטווח הגילאים שלהם, האווירה ומקום האירוע. אתם יכולים לבחור להפיק לבד את קליפ הווידיאו, או להיעזר בשירותי חברת הפקות מקצועית, אך בכל מקרה חשוב שאורך הסרט לא יעלה על עשר דקות.

הפקת סרט וידיאו לאירוע עסקי שונה לגמרי באופייה לעומת הפקת סרטי וידאו לשמחות, וזאת מפני שסרטי וידיאו לאירועים עסקיים נדרשים לרמה איכותית ומקצועית, המחייבת שכירת שירותיה של חברה המתמחה בהפקות וידיאו עסקיות, ובתחום סרטי תדמית. ישנם מספר סוגים אפשריים של סרטי וידיאו לאירועים עסקיים, וביניהם סרט תדמית לחברה, הפקה לקידום מוצר חדש, סרטון הדרכה או מצגת עסקית. לכל סרט תהליך הפקה משלו ודורש תנאי עבודה שונים, כאשר לרוב אורך כל סרטון אינו עולה על שתי דקות.

תהליך הפקת סרט וידיאו מקצועי

הפקת סרט וידאו מקצועי לאירוע משפחתי או עסקי כוללת מספר שלבים עיקריים: לאחר בחירת חברה מקצועית ואמינה בתחום הפקות הווידיאו לאירועים, חלקו הראשון של התהליך כרוך בגיבוש קו מנחה לסרטון, תכנון תסריט, הגדרת מסגרת התקציב וגיבוש לוחות זמנים. בנוסף ייאסף כל חומר הגלם המצוי בידי הלקוח אשר יכול לעזור בהפקת הסרט, כדוגמת תמונות, מסמכים, קטעי וידאו ולוגו.

בשלב הבא מצלמים את הסרט ועורכים אותו ביחד עם חומר הגלם שהלקוח סיפק, ומשלבים בו דברי קריינות, עריכה גראפית , טקסטים, אנימציה ומוסיקה. בתום ההפקה הסרט נשלח ללקוח הראשי לשם לתיקונים סופיים, ובסיום התהליך כולו מקבל הלקוח את סרט הווידיאו המוגמר בעטיפה מכובדת, ובמספר עותקים המותאמים ל-DVDולמחשב.

זכרו כי בעת בחירת חברת ההפקות, כדאי לבחור בחברה רצינית ומנוסה בתחום האירוע שלכם. בקשו לראות תיק עבודות מפורט, ערכו השוואת מחירים ולבסוף בחרו בחברה המספקת לכם חבילת הפקה מלאה במחיר משתלם. ניתן למצוא כיום באינטרנט מבחר גדול של חברות הפקת וידיאו לאירועים שונים ומגוונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128902 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121264 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121399 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121409 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121565 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121687 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121251 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222909 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213727 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192472 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175885 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175347 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162443 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161966 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica