חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

The Voice -הקול הייחודי של עובדיך ליצירת ארגון מנצח

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי26/01/20121025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

The Voice - "הקול"   הייחודי  של עובדיך ליצירת ארגון מנצח

מאת אילה פינקוייס,  יועצת ארגונית ומאמנת בכירה,Master NLp

תוכניות הריאליטי השתלטו על חיינו. אנו מעבירים זמן רב בצפייה ב "כוכב נולד" או "The voice" המנסות לגלות את האמן הבא. אז מה הופך את המועמדים להבטחה הבאה?!

לגילוי נדיר ? למשהו שאנשי מקצוע רוצים להשקיע בו את זמנם וממונם?

 כמה חשוב למצוא את הפוטנציאל החבוי  בתוך כל אחד מאיתנו וייחודנו? מדוע חשוב להשקיע בפיתוח ייחודיותו של עובד וכיצד זה מסייע לחברה לשגשג בשוק התחרותי . מחקרים רבים שבדקו את יחסם של עובדים למקום העבודה מצאו כי חברות  שהשקיעו באקלים המקנה לעובדים הזדמנות אמיתית לחוות את החברה כבית המטפח אותם ומפתח את הפוטנציאל הגלום בהם, הגיבו בפיתוח רגשי נאמנות ובהעלאת המסירות אליהם.חברות המעוניינות להוביל  בשוק  דינמי ותחרותי חייבות להשקיע באופן מתמיד משאבים רבים כדי למצוא את ייחודיותו של העובד, לטפחה  ,לחשוב ולעודד חשיבה "מחוץ לקופסא". את הטיפוח הזה צריך להתחיל משחר ילדותינו כאשר מערכת החינוך נותנת מענה ומקום לזיהוי אינטליגנציות רבות נוספות הקיימות בקרב בני האדם ולא רק להישגים לימודיים פר-סה.  כיום המחקר יודע להבחין  ב אינטליגנציות שונות בקרב בני האדם , ניתן לראות זאת באנשים בעלי כישרון יוצא דופן בתחום אחד בלבד ובפעולות שכליות מרכזיות שמאפיינות תחום התנהגות אחד בלבד כגון: אלברט איינשטיין גאון מתמטי ,בעל אינטליגנציה  לוגית ולעומתו, פיקאסו היה בעל אינטליגנציה מרחבית.  החוקר רוברט שטרנברג  טוען כי:"  אינטליגנציה מצליחה היא זו היכולה לעזור לפרט לבנות את עצמו" כדי שיוכל  ללמוד ולהפיק תועלת: מניסיון, לחשוב באופן מופשט, להסתגל לגחמותיו של עולם משתנה ונטול ודאויות , להפיק רעיונות חדשים ו לתפקד בצורה יעילה בסיטואציות יומיומיות. לכן למשל, חברת  Google משקיעה משאבים רבים ,הן באבחון יצירתיות ופיתוח הפוטנציאל הגלום בעובדיה. הדבר משול ליהלום כחומר גלם, ברור, ששוויו בא לידי ביטוי רק לאחר תהליך ליטושו.

סיבה נוספת להשקעת משאבים בפיתוח עובדים, נעוצה במושג: "בידול (Differentiation)– פעולה של תכנון מערך הבדלים משמעותיים המייחדים את הצעת החברה ומבדילים בינה לבין הצעות המתחרים במטרה לפרוץ קדימה או לשמור על מעמדן בשוק.

מרבית היתרונות התחרותיים של חברות  נמשכים זמן קצר בלבד. לכן, עליהן לחשוב בהתמדה על תכונות ותועלות חדשות למוצריהן המייחדות אותן. זאת על מנת לכבוש את תשומת ליבם ועניינם של הצרכנים הרגישים למחיר שלרשותם עומד מבחר משופר של מוצרים מתחרים .

 ידוע, כי מפגשי  "סיעור מוחות" המנוהלים במקצועיות מהווים מקור חשוב  לרעיונות להתייעלות וחדשנות שיש לה משמעויות כספיות לארגון. כמנהל, הרוצה לקצור הצלחות עליך לזהות את הייחוד בעובדיך ולטפחם .כדי שזה אכן יקרה חשוב מאוד לפתח לא רק את הפוטנציאל בעובד אלא, ללמוד כיצד לעשות זאת. פיתוח עובדים הוא מיומנות ניהולית שלא נולדים איתה, אלא רוכשים אותה!

לסיכום, כדי להצליח עלינו  לאמץ תרבות ניהולית המאפשרת ייחודיות, מקוריות וחדשנות. מיומנות זאת יש ללמוד מאנשי מקצוע כגון: מאמנים ויועצים ארגוניים.   ראיית פוטנציאל העובד אמנם חשובה  אך, תהליך פיתוחו המתמיד  והגשמתו במסגרת הארגונית חשוב שבעתיים לארגונים  מכל הסוגים   ותורם ישירות לשגשוגם.

אנו לשרותכם בכל עת אילה פינקוייס וצוות חברת Coachvision 

www.Coachvision.co.il  : coachvision1@gmail.com 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילה פינקוייס

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172985 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

מאת: אילה פינקוייסייעוץ עסקי01/09/161572 צפיות
בשבוע שעבר הצגנו בפניכם הוכחות מחקריות כי עובדים מאושרים:  פרודוקטיביים יותר ב-31%  המכירות שלהם גבוהות ב-37%  והיצירתיות שלהם גדולה פי 3 לעומת עובדים לא מאושרים. כמו כן, הצגנו בפניכם 5 תרגילים פשוטים באמצעותם עובדיכם יכולים לפתח את תחושת ה- well-being שלהם ולמקם את עצמם (ואת ארגונכם) בדרך להצלחה. במאמר האחרון שלנו בסדרת המאמרים בנושא "יצירת תרבות אושר ארגוני" בחרנו להציג בפניכם אסטרטגיה נוספת להגברת אושר: רוצים להיות מאושרים יותר ? שנו את היחס שלכם ללחץ.

מאת: אילה פינקוייסייעוץ עסקי04/08/161261 צפיות
עבור ארגונים, עובדים מאושרים משמעותם תוצאות טובות יותר בשורה התחתונה! אז, איך יוצרים עובדים מאושרים? בסדרת המאמרים הבאה נציג בפניכם 3 דרכים פשוטות ליצירת עובדים מאושרים אשר יגדילו את הרווחים. השבוע: הגברת תמיכה חברתית.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי25/02/163272 צפיות
אם אתה אדם מן השורה, כמו רוב האנשים, שלא פיתח אסטרטגיה מתי הוא הזמן הטוב ביותר כדי להתמודד עם כל משימה . הנה התשובה לשאלה למה אתה צריך!

מאת: אילה פינקוייסייעוץ עסקי14/02/161154 צפיות
אם חשבתם שהיותנו מחוברים כל הזמן לסמארטפון מביא תועלת, חשבו שנית. ההשלכה הגדולה ביותר של המהירות החדשה שלנו היא ההשפעה על חיינו, ויותר מכך על מוחנו. להלן כמה דרכים שיאפשרו לכם לשמור על מוח בריא ופרודוקטיבי בעבודה. הצעצועים החדשים המהירים של היום, הסמארטפונים והטאבלטים , עוזרים לאנשים לעבוד מתי, היכן ואיך שהם רוצים. נרגשים מן החירות שזה עתה זכו, אנשים נשארים מחוברים 24/7 , ועובדים מהר ככל האפשר.

מאת: אילה פינקוייסייעוץ עסקי14/02/161388 צפיות
אף התערבות טכנית לא תספק, אלא אם כן אנחנו מוכנים לעבוד על עצמנו. רגשות הם בלב הדינמיקה הזאת, ההתרגשות והחרדה הנוצרות על ידי מידע חדש הם הדלק שמניע אותנו לקטוע את עצמנו שוב ושוב, וכל שינוי שאנו מבקשים לעשות יהיה תלוי ביכולת שלנו לגשת, להבין ולמנף רגשות אלה ולא להיות מונעים על ידם באימפולסיביות. אין מרשם פשוט לניהול רגש, אבל יש צעדים שאנו יכולים לנקוט : פעילות גופנית סדירה ושינה מספקת הן קריטיות. הרהורים על החוויות שלנו דרך כתיבה ביומן או אימון אישי או קבוצתי יכול לעזור לנו להבין את התגובות הרגשיו

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193611 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173782 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174127 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica