חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת גן אירועים לחתונה

מאת: לינקשייקחתונות29/01/2012685 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר עומדים לבחור גן אירועים מבין הכמות העצומה של גני אירועים בארץ, כדאי לבקר בכמה שיותר מקומות על מנת לקבל תמונה מלאה לגבי האפשרויות העומדות בפניכם.

בחירת גן אירועים מוצלח המתאים לאירוע אינה משימה פשוטה. כל כך הרבה גני אירועים קיימים כיום בארץ, וכל אחד מציע רעיונות מעט שונים על מנת לקיים את האירוע בצורה בלתי נשכחת.

אולם אירועים אחד יכול להציע אולם נהדר לקבלת הפנים, גן אירועים אחר יציע ישיבה בחוץ ונוף מרהיב, אחר יציע רחבת ריקודים ענקית או כמה אולמות ריקודים, גן אירועים נוסף יכול להציע מזרקה או אגם, ועוד ועוד.

על מנת להצליח ולבחור את המקום המתאים ביותר לחתונה, כדאי לחשוב על המוזמנים ועל התאמת המקום עבורם.

כמובן שבני הזוג צריכים לבחור מקום אשר עולה בקנה אחד עם העדפותיהם, אך כדאי להתחשב גם באורחים.

אם מדובר בחתונה גדולה של כמה אלפי אנשים כמובן שצריך לבחור מקום מתאים לכך. אם מדובר בחתונה יחסית מצומצמת של מאה או מאתיים מוזמנים, אפשר להחליט על קיום החתונה במקום מעט שונה ולא שגרתי.

צריך גם לחשוב על האפשרויות הנוחות עבור החניה לאורחים, על מיקום השולחנות ועל ההחלטה מי יישב עם מי, ועוד רבות.

אלמנטים נוספים עליהם יש לשים דגש הם מיקום החופה והשביל המוביל אליה, רחבת הריקודים, המקום בו יוקרן הסרט על בני הזוג (במידה ויש...), סוג האוכל והכמות המוזמנת, ועוד. גני אירועים רבים עשויים להציע שלל רעיונות מקוריים על מנת להוסיף נופך לאירוע, וכדאי גם לשמוע המלצות מסוג זה. אפשר גם להיות נוכחים באירוע של המקום לפני שמתקבלת ההחלטה לקיים את החתונה שם, אפשרות זו יכולה להעניק זווית ראיה מבפנים לגבי כיצד מתנהל האירוע.

אורחים רבים באים לחתונה בעיקר על מנת ליהנות מהאוכל, ולכן חשוב לשים דגש רב על מהם המנות המוגשות, המנות הראשונות וכמובן הקינוחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128902 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121264 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121399 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121409 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121565 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121687 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121251 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182903 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181377 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181512 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181588 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172111 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica