חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים

ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ון קר, בעלת מותג ®ACUVUE, מותג עדשות המגע המוביל בעולם העלתה בשבוע האחרון קמפיין ראשון מסוגו ברשת האינטרנט הישראלית. הקמפיין, תחת הסיסמה "הבחירה שלי – עדשות מגע ®ACUVUE "כולל מודעות דיספליי בכ-15 אתרי אינטרנט, מוגש באמצעות מערכת DFA. כאמור זהו קמפיין ראשון מסוגו, שמוביל משרד הפרסום היי-לייט והוא מבוצע בשיתוף חברת טוטאל מדיה, ספקית פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי, נציגת דאבלקליק מבית גוגל. בנוסף, שולבו בקמפיין כלי RETARGETING מתקדמים המאפשרים לג'ונסון אנד ג'ונסון להגיע שוב אל הגולשים (שמילאו או לא מילאו ליד) ולהציג להם מסר מתקדם. היקף כולל של הקמפיין 1.2 מיליון ש"ח.

מערכת DFA כוללת כלים טכנולוגיים חדשניים המטייבים ומייעלים את חשיפת הבאנרים והאינטראקציה עם הגולש. במסגרת הקמפיין משולבים 23 סרטוני עדויות (טסטמוניאל) של אופטומטריסטים הממליצים ומייעצים בנוגע לבחירת עדשות מגע באמצעות באנר עליו מוזמן הגולש להקליק. הבאנר לוקח את הגולש לעמוד נחיתה ובו מתבצע פילוח נוסף.

באמצעות מערכת DFA מסוגלת חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון לחשוף כל גולש לעולם תוכן ייחודי לו ולהעדפות הגלישה שלו. גולש שכבר הקליק על הבאנר ואף מילא פרטים יקבל בהמשך הקמפיין באנרים מכירתיים ועדכון על מבצע שיוכל לממש ואילו גולש שטרם בחר - יקבל  תכנים מגוונים ומתחלפים שמטרתם להניע אותו לפעולה.

השימוש במערכת DFA מבטיח שהמפרסם לא יבזבז חשיפות יקרות על גולש שכבר ביצע פעולה. יתרון זה מוביל ליתרון נוסף - באותו התקציב, מצליחה ג'ונסון אנד ג'ונסון להעביר לגולש כמות רבה של מסרים שונים ומתחלפים, ובכך משפרת את תוצאות הקמפיין ומייצרת לא רק לידים, אלא גם מיתוג וזכירות.

בין הכלים והמדדים שמספקת מערכת DFA ניתן לציין כלי ניתוח לבחינת יעילות כל אחד מהקריאטיבים השונים, הנעה לפעולה, קבלת משוב על הערך האמיתי של כל הקלקה, מדידת מספר הפעמים שבהם נחשף גולש לבאנרים המשתנים עד להנעה לפעולה והשפעת הקמפיין על פעילויות גומלין ברשת. בנוסף, המידע הרב שנותח ונצבר מאפשר לחברה לתכנן באופן אסטרטגי ומושכל יותר מהלכים שיווקיים ופרסומיים עתידיים.

שירלי וייס דגני, מנהלת חטיבת Vision Care בחברת ג'ונסון & ג'ונסון: "בזכות מערכת DFA הצלחנו להעלות לאוויר קמפיין מורכב ומגוון שמאפשר לנו לבחון את תוצאותיו בכל רגע נתון ולבצע התאמות נדרשות בזמן אמת. למרות שאנחנו רק באמצע הקמפיין אנחנו כבר יודעים מהדו"חות שמנפיקה המערכת שמדובר בהבדל עצום בתוצאות הקמפיין הנוכחי לעומת קמפיינים שהעלינו בעבר, דבר שבהחלט מצביע על ההבדל שהטכנולוגיה יודעת לעשות עבורנו".

סמנכ"ל שיווק ומכירות בטוטאל מדיה, אודי ברקאי: "כשמפרסם נחשף לראשונה למגוון המדדים והתוצאות שמערכת הDFA יודעת לספק הוא נפעם מעושר ונגישות המידע שעומד לרשותו. גם חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון מבינה יותר טוב עכשיו איך באמת מתנהל קמפיין דיגיטל ברשת, מהם הדגשים שצריך לשים אליהם לב ומהם הפרמטרים החשובים ההכרחיים להצלחת קמפיין. אני שמח על האמון ש - ®ACUVUE נתנו במערכת ה-DFA, החלטה ששמה אותם בקדמת טכנולוגיית הפרסום בארץ ובעולם".


חברת Total media (2005), מספקת  את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים בעולם למיקסום הערך מפרסום דיגיטלי. החברה היא הנציגה הרשמית בישראל, רוסיה ואוקראינה של דאבלקליק, פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית מבית גוגל. החברה פועלת ב-4 תחומי פעילות עיקריים: מערכות הגשה של פרסום לאתרים (לרבות אתרים סלולאריים), מערכות הגשה, ניהול ואופטימיזציה המיועדת למפרסמים, בורסת הפרסום ופתרונות מגוונים לעולם ה- Rich Media, הוידיאו והפצת פרסום. משרדי החברה ממוקמים ברמת גן.www.totalmedia.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירון תקשורת משווקת

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור04/11/111264 צפיות
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור17/10/111483 צפיות
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור13/10/111515 צפיות
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

מאת: מירון תקשורת משווקתעסקים, מימון וכספים11/04/112214 צפיות
בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב

מאת: מירון תקשורת משווקתעסקים, מימון וכספים11/04/111737 צפיות
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213458 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica