חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גינות מעוצבות

מאת: נתי לויגינון09/02/2012780 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גינה יכולה לשמש לנוי, כמקום ישיבה ואירוח, או אפילו כמקור לייצור מזון - כל אחד והסיבה שלו לטיפוח גינה יפה ורעננה.

בשלב מסוים בחיינו, לרוב בסביבות גיל 40-50, המון אנשים מוצאים את עצמם בנקודה בחיים שבה מתחשק להם רק להישען אחורה, להירגע ולהביט בסיפוק על הישגיהם - בחלק מהמקרים מדובר בהנאה מהתקדמות בסולם הדרגות בעבודה, בשביל אנשים מסויימים הדבר שמסב להם אושר זה משפחה גדולה, ועבור חלק מהאנשים הדבר שמסב להם אושר זה בית שלהם, עם עדיפות רבה לבית עם גינה.

באמת, קשה למצוא דבר יפה יותר מגינת ירק גדולה ונאה; מקום שבו אפשר לשבת עם כוס הקפה והעיתון של הבוקר, להזמין אורחים, מקום לשחק בו עם הנכדים, או לגדל פירות וירקות. אולם לרוב אין לנו יכולת לעשות יותר מניכוש והשקיה פשוטים, אז רובנו בוחרים לשכור איש מקצוע לביצוע העבודה.

כיצד? להלן כמה טיפים לבחירת הקמת גינות:

- לא יודעים את מי עדיף לשכור לשירות גינות מעוצבות? חפשו המלצה טובה. שאלו חברים מי האדם שמטפל בגינה שלהם. אדם ששמח עם עבודתו של הגנן לא יתנגד להמליץ לכם על בעל מקצוע טוב.

- העדיפו בעל מקצוע שיכול להגיע בזמן קבוע, באופן זה תוכלו לוודא שהגינה מקבלת טיפול קבוע ומתמשך.

- העדיפו לשכור בעלי מקצוע המטפלים בכל מה שקשור לעבודת הגינון ולא רק בחלק: שתילת שיחים, דישון, טיפול בטפילים, תכנון נוף, ייעוץ ובחירת סוגי הצמחיה.

- ואמנם תמיד קל יותר לשכור תכנון גינה , קשה להחליף את תחושת ההנאה שמסב טיפול עצמאי בגינה. במידה ותקדישו לחצר שלכם מספר שעות מדי שבוע או שבועיים - כך גם תחסכו וגם תהנו.

 



תגיות המאמר: גינות מעוצבות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי לוי

מאת: נתי לויעסקים - כללי25/02/121035 צפיות
רבים הם בעלי העסקים שאומרים נואש בשל עומס ניהול הניירת הכספית, מה שעלול לבוא על חשבון ההתנהלות השוטפת של החברה, עם זמן רב שמושקע על מילוי טפסים ותיוק במקום בהובלת העסק להצלחה. במקרים אחרים הנהלת החשבונות

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים25/02/12959 צפיות
רוב המכונים יכולים להראות לכם הדמיות באמצעות מחשב אפשר לבקש מהמטפל שיאפשר לכם לראות איך החלק המנותח יראה בסיומו של הניתוח ואחרי מספר חודשים, ככה תרגישי יותר בטוח כי בחרת את המידה והצורה הראויות.

מאת: נתי לויביטוח - כללי22/02/121112 צפיות
מקיף? כולם תוהים איזה פוליסה, צריך או לא צריך מקיף? גרר ורכב חלופי? תמיד כדאי לרכוש פוליסה שתכלול את כל אחד מהתרחישים, המחירים אינם גבוהים וזה כדאי.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים21/02/12956 צפיות
חשוב מאוד שלא ללכת על ניתוח הקטנת חזה לפני תחילת דיאטה שכן החזה מאבד מנפחו במהלך דיאטה וצורת החזה עוברת שינוי לפיכך מומלץ קודם כל להסיר קצת משקל ורק אחר כך לגשת לעשות את הניתוח.

מאת: נתי לוידיני חוזים20/02/121394 צפיות
לכולם מתאים לפתוח עסק מצליח ובעזרת השילוב המנצח של כריזמה, התנהלות נכונה ואפילו קצת מזל, החלום לפתוח עסק פרטי ומשגשג עשוי להפוך למציאות. אבל גם בחברה מצליחה צריך עו"ד מקצועי ולכן בכל החלטה עסקית גם הקטנות ביותר ובטח אם תבעו אתכם או במקרים בהם אתם תובעים אחרים כדאי שיהיה לכם עורך דין צמוד.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים20/02/12902 צפיות
אף פעם אין לבדוק את תוצאת הטיפול שלכם ישירות לאחר שמורידים את הגבס, צריך לחכות בסבלנות עם הזמן תרד הנפיחות והאף שלכם יקבל את הצורה הסופית.

מאת: נתי לוישיפוצים19/02/121111 צפיות
בכל הנוגע לריצוף, למשל, כל אחד יכול לבחור שמא לכסות את רצפות הבית בשיש מסוג כלשהו, פורצלן, בטון, פרקט עץ או למינציה סינתטית, או שטיח, ואת המשטחים במטבח ובחדר האמבטיה בשיש יוקרתי, שיש קיסר העשוי ברובו מקוורץ, עץ או מתכת

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811158 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181667 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183831 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica