חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פילאטיס מכשירים - יתרונות שחשוב לדעת

מאת: ask4web קידום אתריםפילאטיס13/02/20121213 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
פילאטיס מכשירים הינה שיטת התעמלות אשר משלבת תרגול במטרה לשפר את יציבות הגוף ותפקודו התקין. שיטה זו מתאימה לכל אדם, אלו אשר נמצאים בכושר גופני גבוה ומצב בריאותם תקין וגם אלו אשר חולים הצריכים שיקום לאחר תאונה או מחלה מכל סוג שהוא. תרגילי פילאטיס מכשירים מקפידים על דיוק רב ועל כן היעילות שלהם גדולה לעומת פעילויות גופניות מסוגים אחרים.היתרון בשימוש בשיטה זושל פילאטיס מכשירים עולה על פני פילאטיס מזרן בכך שניתן לבצע איתה אימון גופני בדיוק רב ובטווח תנועה רחב. כאשר נחליט לערוך התעמלות פילאטיס מכשירים יש לדעת מספר דברים מראש. חשוב לשמור על איזון נכון ומבוקר של הנשימה, תרגולי נשימה על פי תורת פילאטיס דוגלת בנשימות מחלל הקיבה כלפי הריאות והסרעפת והיא מקנה הרגלים לנשימה נכונה בחיי היום יום. שמירה על ריכוז בפעליות גופנית אשר מסייעת ליכולות ריכוז גבוהות יותר גם בעבודה או בכל אספקט אחר. תנוחות גוף ממורכזות, מדובר בעבודה על קבוצות שרירים שונות בחלל הגוף הכוללים את המותניים, הבטן והגב התחתון, פעילויות פילאטיס מכשירים מסוג אלה עוזרות יותר מכל להשיג גוף בריא ומחוסן מפני מחלות. שימוש בשיטת פילאטיס מכשירים ידוע ברפואה מודרנית כגורם המאזן בין גוף לנפש מתוך נקודת הנחה כי האחד משפיע על השני. האיזון בין השניים מניב חסינות בריאותית איתנה הן פיזית והן נפשית, ידוע כי התעמלות פילאטיס מכשירים מגבירה גם את רמת יכולת הריכוז של כל מתעמל העוסק בפעילות זו.
לאנשים שרק התחילו להתאמן כדאי לקחת בתחילה כמה שיעורים פרטיים כדי להבין מהו דרך העבודה עם המכשירים, חשיבותה של הנשימה, יציבות הגוף כך שהם יוכלו לצעוד קדימה ולהתפתח כל אחד באופן אישי. פילאטיס מכשירים, פותחו על ידי גו'זף פילאטיס, המכשירים הינם מיוחדים, הם מאובזרים בקפיצים, ידיות תומכות וברים מייצבים. על כן תרגול ממושך ועקבי בשיטת פילאטיס 
מכשירים הינה יעילה ואפקטיבית מכל פעילות גופנית אחרת אשר מוצעת בשוק.
 



תגיות המאמר: פילאטיס מכשירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131784 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131833 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131641 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132089 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131539 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131682 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131678 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215216 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: איציקפילאטיס01/01/148871 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310064 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132360 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/128533 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128443 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128848 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica