חפש מאמרים:
שלום אורח
01.06.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על מה עובד פילאטיס

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/20139431 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פילאטיס היא אחת משיטת האימון הגופני הנפוצות ביותר שכבשו את ישראל והעולם בשנים האחרונות. המקור של השיטה היא לפני עשרות שנים על ידי אמנים מעולם הריקוד שעשו בשיטה שימוש לצורך הבראה הגוף מפציעות שונות והחזרת הגמישות לרקדנים. היום הפילאטיס נחשב לאחד מחוגי ההתעמלות המובילים ומשמש למטרות עיצוב הגוף, יצירת איזון ועבודה על שיווי המשקל התקין של הגוף. חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

על מה עובד פילאטיס?

נכון להיום המטרה העיקרית לשמה רבים מהמתעמלים עובדים בשיטת פילאטיס היא חיטוב הגוף ואכן שיטת פילאטיס מסייעת לחזק את השרירים ולהפוך אותם לארוכים יותר וחזקים יותר. אימון פילאטיס עובד על חיזוק השרירים המייצבים, תנועתיות של עמוד השדרה, חיזוק וייצוב של השכבות, עבודה על אריכות הצוואר וחיזוק השרירים של הצוואר, מיקום נכון של האגן והצלעות. התוצאה לאחר סדרת אמונים של פילאטיס היא גוף חזק ויציב בצורה טבעית מבלי לנפח את השרירים או להעלות את מסת השריר בצורה ניכרת.

פילאטיס שיקומי

פילאטיס שיקומי בשונה מפילאטיס למטרות חיטוב ועיצוב הגוף הוא שיטה שמעניקה למי שסובל מבעיות פיזיולוגיות שונות להכיר את הגוף שלו ולעבוד על היציבה. העבודה על שרירי הליבה במהלך האימונים מאפשרת לשלב עבודה על הגב, הכתפיים והאגן שהם השרירים המייצבים האחראיים על התפקוד של הגוף כולו ועל היציבה. בעזרת שילוב בין תרגילי חיזוק לעבודה על נשימה נכונה ניתן להאריך את חוליות הגב ואת השרירים וללמד את המטופל לשלוט בגוף שלו בצורה הטובה ביותר.

פילאטיס לגיל הזהב

אנשים מבוגרים בגלי הזהב יכולים גם הם ליהנות מכל מה שיש לפילאטיס להציע. בניגוד לשיטות אימון אחרות, פילאטיס הוא שיטת אימון עדינה שניתנת להתאמה למצבו הגופני והיכולות הפיזיות של המתאמן ולכן בהתאמה לגיל הזהב הפילאטיס יכול לסייע למתאמנים לעבוד על היציבה שלהם, לחזק את השרירים ומערכת העצמות שלהם, לשלב תנועתיות עם נשימות נכונות למיצוב הגוף ושליטה בתנועות ועוד. על ידי עבודה על השרירים הפנימיים של הבטן והשרירים הסמוכים לעמוד השדרה ניתן למעשה למנוע בעיות פיזיולוגיות רבות שמזוהות עם הגיל השלישי.

 



תגיות המאמר: פילאטיס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשתD&A לשיטת פילאטיס ולג`ירוטוניק, מציעה אימונים איכותיים בקבוצותקטנות ומפעילה שני סטודיו`ס: ברמת גן (רמת-חן) ובתל אביב (מול תיאטרוןהבימה).

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת רבי

מאת: ענת רביאומנות - כללי28/07/142222 צפיות
אנשים רבים תוהים לעניין של לימודי פילאטיס – למה חשוב להתמיד. אז כאמור, כמו בכל תחום – מי שמעוניין לסיים ולקבל את התעודה הנכספת חייב לעמוד בדרישות הקורס או החוג ולבצע את כל המטלות ושיעורי הבית. כאדר מדובר בלימודי פילאטיס, חשוב במיוחד לתרגל כמה שיותר את התרגילים והתנוחות על מנת להעמיק את הידע, לשפר את הגמישות ולשפר את הביצועים כל הזמן. רק כך משיגים רמה גבוהה, תחושה טובה וכמובן משתפרים ברמת המקצועיות.

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/10934 צפיות
חברה שלי, אורית, בעלת סטודיו מצליח בהרצליה הפועל בשיטת הפילאטיס המיוחסת ליוסף פילאטיס מספרת לי מידי פעם על חברי המועדון הותיקים שלה, על החידושים בעולם זה ועדיין מנסה לשכנע גם אותי שאצטרף.

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/101034 צפיות
ג'וזף פילאטיס שהגה את השיטה חילק אותה לשני תקופות, הראושנה כללה את ההצעה הראשונית של פעילות התרגילילם הפשוטים על גבי מזרון כשהמטרה היא חיזוק שרירי הגוף ויציבות, התקופה השנייה אותה פיתח בזכות סטאז שהעביר על אנשים בשילוב של שיטת המזרון הוליד שדרוג קל שיטת הפילאטיס נתמכת מכשירים.

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/10820 צפיות
מה בנוגע לפילאטיס אצל מבוגרים? זו תוספת תעסוקה מפיגה שיעמום, בנוסף לזה כל הפעילות הגופנית לא נעשית כבר, ההליכה יותר איטית, הגב יותר כפוף ומצב הרוח בכלל לא עף ברוח, אם כן, אולי פילאטיס היא סוג של פעילות גופנית שתוכל לחזק או ליצב את המצב העדכני,

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/10765 צפיות
לחץ, כולנו חווים בכל רגע ובכל זמן, בעבודה, בלימודים, עם חברים, הבית והמשפחה אבל שום דבר מיוחד לא הוציא אותנו עד היום מהלחץ הטבעי הזה בצורה הטובה ביותר, למרות הנסיונות החוזרים על עצמם של אכילה נכונה, עבודה איטית יותר, או הפחתה של שעות. פסיכולוגיים קליניים המתעסקים במצב של לחץ או סטרס בעיקר אצל מתבגרים טוענים כי הדרך הטובה ביותר לשחרור הלחץ היא דרך הפעלת איברי הגוף, אימון גופני, אקטיביות והתמדה הזעה ופירוק של איברי הגוף, זריקת המחשבות תוך כדי תנועה, מתוך צורך להשקעת כח סיבולת מרוכז.

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/10747 צפיות
כל אחד מאיתנו מוצא עצמו בתקופות שונות בחייו עושה מאמץ יתר על מנת להגיע ליכולת מסויימת בה הוא רוצה לעמוד, הספורטאים שבנינו יוכלו להעיד לא פעם על הרגשה זו אשר מפתחת קושי באימון נוסף

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/10743 צפיות
כשמם של רבים וטובים אשר תרמו דבר מה לעולמינו על מנת שיהיה רוחני יותר, אטרקטיבי ומעניין יותר בעבור כל אחד מאיתנו.

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: איציקפילאטיס01/01/148234 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/131661 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/127889 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/127816 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128211 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

מאת: בתיה כץפילאטיס10/03/128048 צפיות
תרגילי הפילאטיס מטרתם לתרגל כל שריר ושריר הנמצא בגוף, הפילאטיס מביא מענה לשרירים המייצבים שכאשר האדם מפעיל את אותם שרירים נכון וכאשר שרירים אלה יתחזקו, תהיה היכולת לערוך תנועות רבות מאוד שיגרמו להטבת המצב גם של חומרת הכאבים ואף של טווחי התנועה.

מאת: בתיה כץפילאטיס10/03/128015 צפיות
פילאטיס מכשירים הינו השיטה היותר מתקדמת, התרגול בפילאטיס מכשירים גורמת לשיפור יציבות הגוף, התרגילים בפילאטיס מכשירים בעלי דיוק רב ועל כן היעילות של תרגילים אילו הרבה יותר גדולה מתחומי ענפי ספורט השונים וההבדל בין השיטה הנוכחית לבין פילאטיס מזרן היא בעצם שקיימת באפשרותה לבצע תרגילים בדיוק מלא ובטווח תנועה רחב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica