חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיעורי פילאטיס - לעצב ולחטב את הגוף

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/20128533 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

שיעורי פילאטיס- הגישה ההוליסטית

לא ניתן לתאר בצורה קרה את הלך שיעור הפילאטיס ללא הרחבה על הגישה ההוליסטית של הפילאטיס. כאן מדובר על גישה אשר תומכת באורח חיים מאוזן ובריא.

בפילאטיס אורים את הגוף כמכלול כאשר המטרה היא להביא אותו לאיזון על ידי הרפיה ותרגול של השרירים הפנימיים בצורה בה הם יתמכו בכל הגוף שלנו וימנעו מאיתנו מאמץ יתר שיוביל לשחיקה ובעיות בריאותיות שונות. בנוסף, מושם דגש גדול מאוד על כל הקשור למודעות הגוף, דבר הבא לידי ביטוי בתרגילי ריכוז ונשימות נכונות בעת התרגול. בשיעורי פילאטיס תלמדו כיצד להפעיל כל שריר בנפרד.

שיעורי פילאטיס- כיצד בנוי שיעור

אין זה משנה אם החלטתם לבחור שיעורי פילאטיס המתנהלים על מזרן או שיעורי פילאטיס מכשירים, יש מספר דברים עליהם יקפיד כל מורה: שלב החימום, שלב התרגול ושלב ההרפיה.

  • שלב החימום- חימום הגוף טרם תחילתהתרגול הוא שלב חיוני. שלב זה נמשך כרבע שעה כאשר המטרה שלו היא לשפר אתהיכולת של השרירים שלנו טרם התרגול, כך שכאשר תתחילו לתרגל לא יגרמו לכםפציעות. החימום מורכב פעמים רבות מתרגילים אירוביים אשר מעודדים את קצב זרימתהדם לשרירים, העלאת טמפרטורת הגוף ועוד. חשוב לדעת כי החימום תמיד יהיה חימוםכללי של כל הגוף ולא חימום ממוקד.
  • שלב התרגול- כאן יש הבדל ביןהתרגילים בשיעורי הפילאטיס מזרון לבין שיעורי פילאטיסמכשירים. יש אפשרות לבצע את התרגול כקבוצה ויש אפשרות לבקש מהמורה לתפורעבורכם תוכנית תרגול אישית שתבצעו בעזרת מכשירים שונים. התרגילים הראשוניםתמיד יהיה תרגילי ריכוז ונשימה ורק לאחר מכן תתחילו לבצע את תרגילי העבודה עלהשרירים.
  • שלב ההרפיה- לאחר סיום התרגילים,תבצעו מספר תרגילי הרפיה אשר יעביר המאמן בצורה מסודרת וזאת על מנת להרפות אתהשרירים שלכם לאחר התרגול ולהחזיר את הגוף שלכם לקצב הרגיל.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121186 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121623 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121254 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121380 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121222 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121342 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215219 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: איציקפילאטיס01/01/148871 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310064 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132360 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128443 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128848 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

מאת: בתיה כץפילאטיס10/03/128685 צפיות
תרגילי הפילאטיס מטרתם לתרגל כל שריר ושריר הנמצא בגוף, הפילאטיס מביא מענה לשרירים המייצבים שכאשר האדם מפעיל את אותם שרירים נכון וכאשר שרירים אלה יתחזקו, תהיה היכולת לערוך תנועות רבות מאוד שיגרמו להטבת המצב גם של חומרת הכאבים ואף של טווחי התנועה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica