חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה הכי כדאי להתמחות ברפואה סינית?

מאת: לינקשייקרפואה סינית14/02/20121710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשלב מסוים בחיים (וזה יכול להיות גם בגיל מאוחר יחסית) אנו מוצאים את עצמנו עומדים בפני החלטה חשובה של בחירת מוסד לימודים בהתאם לבחירה שלנו במקצוע מסוים. במקרים מסוימים אפשר לראות כיצד הבחירה יכולה להיות מרתקת יותר אם בוחרים להתמחות בתחום רחב ומלא תובנות ונקודות מבט כמו הרפואה הסינית. רבים כבר יכולים להעיד כיצד מדובר במהלך ששינה את חייהם, ולא רק מבחינה מקצועית.

לא מעט אנשים מוכשרים בעלי ראש פתוח מחפשים מלגה ללימודי רפואה סינית בכדי להיכנס לעולם מדהים של חיבור בין מטפל למטופל והכרת אורח חיים מיוחד הרבה יותר. כמובן שאילו שזוכים לקבלת מלגה ללימודי רפואה סינית גם מרגישים כיצד קל להם הרבה יותר לכלכל את עצמם ולדאוג לכך שכל יום במסגרת הלימודים ימוצה בצורה מושלמת ללא מחשבות מטרידות הפוגעות בריכוז.

ליהנות מהתפתחות אישית מדהימה

חשוב להבין שלימודי רפואה סינית שונים לגמרי מלימודי מקצועות חופשיים רבים או מקצועות טכניים כלשהם. למידת רזי חוכמת המזרח היא חלק מלימודי גוף ונפש שמאפשרים לגוף לספוח אליו את החיבור בין אדם לטבע ובכך לראות כיצד מדי יום ביומו עובר הסטודנט שלב נוסף בהתפתחות האישית שלו. מוסד לימודים רציני יהיה כזה שילווה את הסטודנט בדרך ארוכה ומגשימה זו.

ניתן לראות כיצד קבלת מלגה ללימודי רפואה סינית במוסד מקצועי תעניק לסטודנט חוויית לימוד ולא רק שיעורים "יבשים" או תיאוריות חלולות. לימודים בבית ספר שמציע ציוד מקצועי מתקדם, דיונים מקצועיים עם מטפלים אחרים, וכמובן גם אווירה מיוחדת ברוח מסורת סין, עוטפים את התלמיד בסביבה תומכת שמקדמת אותו צעד אחר צעד בדרך למומחיות גבוהה.

המתקנים המתאימים והמתקדמים ביותר

מלגה ללימודי רפואה סינית של מוסד מתקדם ואיכותי תביא את הסטודנט החדש אל מרחב שבו הוא ימצא את עצמו משתלב בצורה מהירה. זאת בזכות מתקנים ברמה גבוהה שמאובזרים בכל מה שצריך, אולמות לימוד מרווחים ונוחים, ציוד מתקדם שתורם רבות לכל המחשה של טיפול או של תהליך, וכמובן גם אלמנטים נלווים שמדגישים את יכולותיה הרחבות יותר של הרפואה הסינית.

נושא מהותי וחשוב ביותר הוא זה המציג את הקליניקות ואת הטיפול בהן. קבלת מלגה ללימודי רפואה סינית תהיה מתגמלת יותר אם זוכים ללמוד במוסד שבו הקליניקות מדמות את המצב בחיים האמיתיים, כמו שאומרים. בבית ספר רציני הסטודנט זוכה להנחיה אישית כשהוא בונה קליניקה עצמאית כבר משנת לימודיו הראשונה, בדרך למימוש הידע שלו ולצבירת מוניטין לעתיד.

 



תגיות המאמר: רפואה סינית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128895 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121260 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121395 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121405 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121560 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121683 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121248 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222703 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222961 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213009 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213208 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213401 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213655 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213698 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica