חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לראות הופעות טובות במחיר לכל כיס

מאת: לינקשייקצרכנות14/02/2012831 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראל מוצפת באירועי תרבות והופעות. ישראלים הם צרכני תרבות ידועים ואוהבים לצאת ולבלות. הופעות הן דרך נהדרת לבילוי זוגי, משפחתי או בילוי עם חברים. אבל מחירי ההופעות אינם זולים ויכולים להגיע למאות שקלים לכרטיס. אין להתייאש וכדאי לבצע חיפוש באינטרנט, בעיתונות, דרך חברות האשראי וערוצים נוספים עד שמוצאים כרטיסים להופעות במחיר שפוי. במידה ומעוניינים לראות הופעה של מופע ברייקדנס למשל כדאי לחפש באתרי קופונים שהפכו לתופעה פופולרית בישראל וכך ניתן לחסוך עד 70% ממחיר הכרטיס להופעה.

מועדון לקוחות חברות אשראי

חברות האשראי מציעות למחזיקי כרטיס מטעמם מגוון הנחות ומבצעים המשתנים מידי חודש. כך ניתן למצוא הנחות על מוצרי חשמל, טיסות ומגוון רחב של הנחות לכרטיסים של הופעות בכל הארץ. חברות האשראי הם כוח קניה גדול ולכן לרוב המחירים אותם ניתן למצוא דרכם יהיו אטרקטיביים. מופעים גדולים של אמנים ידועים מקבלים חסות לרוב מחברת אשראי מסוימת ומחזיקי כרטיס זה יכולים לרכוש כרטיס להופעה במחיר שווה לכל נפש. מופעים רגילים זוכים להנחות קבועות וכך, במידה והמשפחה מעוניינת לצפות בהופעה של מופע ברייקדנס היא יכולה לקבל הנחה משמעותית המגיעה לעשרות אחוזים.

ההנחות הגדולות

אתרי קופונים הם המקומות בהם ניתן למצוא את ריכוז הכרטיסים הרב ביותר וכן את ההנחות המשמעותיות ביותר עבור כרטיסים להופעה. ישנם עשרות אתרי קופונים בישראל לכן כדאי לבדוק בכמה אתרים לפני שמבצעים רכישת כרטיס. אתרים אלה לרוב לא יחזיקו כרטיסים להופעות של שמות גדולים והרכבים המגיעים מחו"ל אך לרוב ההופעות ניתן יהיה למצוא כרטיסים בהנחה משמעותית. לפעמים בגלל מכירות דלות גם למופעים נחשבים ניתן יהיה למצוא קרוב למועד ההופעה מבצעים חמים ואטרקטיביים.

הופעות במרכז הקהילתי הסמוך לבית

בכל עיר ומועצה מקומית יש לפחות מתנ"ס אחד או מרכז קהילתי המארח הופעות מסוגים שונים. מופעי בידור כמו סטנדאפיסטים, הצגות, הופעות מוזיקליות, מופעי ריקוד, מופע ברייקדנס, הופעות אמנותיות ומיצגים מוצגים במהלך השנה לכן כדאי לברר מראש את תכנית המופעים ולעקוב בפרסומים על גבי לוחות מודעות ופרסום בעיתונות המקומית לגבי לוח המופעים המעודכן. מחירי ההופעות במרכזים קהילתיים ומתנ"סים הינם זולים וגם אמנים ידועים מגיעים להופיע בהם, לעתים כחלק מתרומה לקהילה.

רכישה בקופה

לעתים הסבלנות משתלמת וניתן להשיג מחירים מוזלים בקופה הראשית. במידה ומכירת הכרטיסים לא התקדמה על פי תחזית המפיקים הם יהיו מעוניינים למלא את האולם ויציעו הנחה משמעותית בכניסה לאולם בו מתקיימת ההופעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128900 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121261 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121397 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121408 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121563 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121686 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121249 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214260 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204397 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205298 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194178 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193453 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica