חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להקמת אתרים לעסקים

עם התפתחות השיווק באמצעות האינטרנט בשנים האחרונות, עסקים מתחיליםלהבין שכדי שהאתר ישמש באמת כלי עבודה – יש להתייחס אליו בצורה כזו מהיוםהראשון שהוא עולה לרשת ולאפיין אותו ככזה עוד לפני שמקימים אותו.

אז לפניכם מספר דגשים, בהחלט זה לא הכול - להקמת אתרים לעסקים לפני שאתם מתחילים לבנות את האתר.

התאמת האתר לקהל היעד - חובה להשקיע זמן ומחשבה עדי להבין מי הוא קהל היעדשייכנס לאתר, מה צרכיו, מה הפתרונות שהוא מחפש ואילו בעיות נוכל לפתור לו.

קידום האתר במנוע החיפוש (מה שנקרא – לפרסם אתר במנועי חיפוש)– גם אם לא תתחילו לקדם את האתר במנועי החיפוש כבר ביום הראשון שהוא עלהלרשת, עליכם להקים אתר ולוודא שמבחינת הקוד שלו הוא תומך בצורה מלאה ומותאםבמלואו למנועי החיפוש.

מערכת ניהול תוכן – היא בגדר חובה. אין להתפשר על הקמת אתר ללא מערכת ניהולתוכן המאפשרת לעדכן על דף תוכן לחוד. על המערכת לתמוך כמובן בכל האלמנטיםשמנועי החיפוש דורשים – כותרות, תגים ועוד.

עיצוב אתר – צריך להיות קליל ולשדר מקצועיות, יחד עם מבנה עיצובי המותאםלמנועי החיפוש – קרי, אתר כמה שיותר שטוח (כמה שפחות קליקים כדי להגיע לדףבהיררכיה הנמוכה ביותר) המאפשר נגישות מרבית מכל דף באתר לדפים אחריםהקשורים אליו

תוכן האתר – על תוכן האתר להיות ייחודי לאתר ולא מועתק וכמובן מותאם לקהלהיעד. כתוב בצורה שיווקית ומקצועית המתאימה גם לקהל היעד וגם למנועיהחיפוש.

לסיכום,

הקמת אתרים לעסקים, היום – כאשר כולם רואים את כולם, דורשת מחשבה מעבר לבניה טכנית של לו.

הקמת אתר לעסק, גם אם לעסק קטן דורשת מחשבה וראיה מערכתית של כל המרכיביםברשת: הקמת אתר, עיצובו, נגישותו – לגולש ולמנועי החיפוש (בראשם גוגל),חיבור לרשתות החברתיות, בניה נכונה של התוכן שלו ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי ווב - הקמת אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםנשירת שיער21/03/121350 צפיות
את נשירת השיער אין לנו דרך לעצור, מקסימום להאט קצת. אבל אנחנו יכולים לפתור אותה במהירות, בקלות וביעילות – על ידי תוספת שיער. אף אחד חוץ מכם לא יידע שהשיער שלכם נושר. איך עושים זאת? בהמשך.

ההחלטה על קניית דירה היא החלטה כבדת משקל ואינה דבר של מה בכך. האם כדאי לקנות דירה יד שנייה או דירה חדשה, מהם פרויקטים חדשים ואיך מגיעים אליהם, מהם אתרי דיירים ומדוע כדאי להגיע אליהם – כל מה שצריך לדעת על דירה, פרויקטים חדשים ואתרי דיירים.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםעסקים - כללי23/02/121436 צפיות
מדוע אנחנו מקפידים כל שנה לאחר החורף לבצע סיוד של גג הבניין שלנו? מה יקרה במידה ולא נסייד את הגג שלנו? במאמר הבא על סיוד גגות – מה זה, למה זה ואיך עושים את זה?

לכל איטום גגות קיימת השיטה הנכונה והמתאימה בהתאם לסוג הגג, לרמת הגימור ולתקציב הקיים. מאידך, בכל סוג של איטום חייבים לוודא כי העבודה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ואיכותיים וכאןן אסור להתפשר. הצעה זולה מדי מעידה על חוסר מקצועיות וכוונה לתפוס עבודה ותוא לא.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים17/01/121284 צפיות
בעידן הנוכחי בו אחוז הביקוש לרכישת דירות הולך וגדל, עולה באופן ישיר הביקוש לביצוע בדק בית על ידי חברה מקצועית ומיומנת שתספק דו"ח אמין ומקיף אודות הבית אותו אנו עתידים לרכוש.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםטיולים בארץ18/12/111303 צפיות
ביקור באחד מעשרות מרכזי המבקרים המושקעים בארץ היא בדרך כלל חוויה לימודית מעניינת המספקת בילוי איכותי של ממש עבור הילדים וכל המשפחה. כן, גם לילדים של היום – שיודעים כמעט הכל... תמיד יש משהו חדש ללמוד.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים16/11/111308 צפיות
הלבנת גגות היא פעולה חשובה שכדאי להקפיד עליה ולתחזק אותה בכל שנה, אך זוהי בעצם פעולה משלימה של זיפות הגגות, אשר נעשית לפניה והיא חשובה לא פחות. מהי הלבנת גגות? מי עושה אותה? מתי עושים אותה, ואיך?

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213626 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175726 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172291 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162137 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica