חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב אתרים הוא אחד השלבים החשובים בבניית אתר

מאת: טל אורבניית אתרים22/02/2012878 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב אתרים הוא ללא שום ספק אחד משלבי העבודה החשובים וההכרחיים ביותר בתהליך של בניית אתרים!

ראשית כל, על מנת לדעת ולהבין מדוע עיצוב אתרים הינו שלב עבודה חיוני וחשוב מאין כמוהו מבחינת הביצוע שלו בכל מה שקשור לתהליך של בניית אתרים, יש קודם כל לדעת ולהבין מהי הכוונה כאשר אומרים עיצוב אתרים ובניית אתרים ולאחר מכן להסביר כיצד השניים מתקיימים אחד לצד השני וכיצד הם באים לידי ביטוי ברמה הגבוהה ביותר.

ונתחיל דווקא עם המושג של בניית אתרים. אחר כך נסביר מדוע. ובכן, כאשר אומרים בניית אתרים הכוונה הינה לתהליך מקצועי, טכנולוגי ואינטרנטי אשר כולל ללא שום יוצא מן הכלל את השלבים הבאים: אפיון אתר, יצירת אסטרטגיה, עיצוב גרפי שלו (הכוונה הינה לשלב של עיצוב אתרים), הקמה בפועל ולבסוף השקה של האתר.

בנייה מוצלחת של אתר אינטרנט חייב לכלול עיצוב אתרים ברמה המקצועית והביצועית הגבוהה ביותר!

וכמו שאתם רואים בניית אתרים הינה תחום מקצועי ותוכנית האב אשר למעשה אחראית על כל בריאה של אתר אינטרנט לעולם. וזאת כאשר עיצוב אתרים הינו נדבך חשוב ביותר אמנם אבל עדיין נדבך לא עצמאי בתוכנית מקצועית זו. יחד עם זאת, ללא עיצוב אתרים ברמה הגבוהה ביותר, כלומר עיצוב גרפי שנעשה על ידי מעצב אתרים מקצועי ומיומן כל תהליך של בניית אתרים כלל לא יצלח ובמקרים רבים אפילו ייכשל.

וזאת כתוצאה מן העובדה שהשלב של העיצוב אתרים מעניק למעשה את החזות ואת הפנים של מה שקורא 'מאחורי האתר',עומד לעבור תהליך של בניית אתרים? ובכן, דאג לכך שתהליך העיצוב יבוצע על ידי מעצב אתרים מקצועי ומיומן!

כלומר במהלך השלבים של האפיון ויצירת האסטרטגיה של האתר. מעבר לכך, עיצוב אתרים כולל בתוכו יצירה של לוגו, נראות של אתר, עיצוב כפתורים, מפרט גרפי ועוד שלל אפשרויות אחרות אשר הרמה שלהם יכולה לנבא בקלות גורל של אתר מסוים... עד כדי כך!

ובמילים אחרות, מי שאחראי על השלב של עיצוב אתרים חייב להיות מעצב אתרים מקצועי, מורשה ומוסמך, אחד כזה אשר מכיר את כל רזי המלאכה שלו ומכיר על בוריין את כל התוכנות הגרפיות שבנמצא ושבאמצעותן הוא יוכל לבצע את השלב של עיצוב אתרים ברמה הגבוהה ביותר, הן בעבור מרוצות הלקוח והן בעבור איכות חווית הגלישה של גולשי ומשתמשי האתר. אז אם גם אתה עומד לפני הקמה של אתר, אתה כבר יודע מה לעשות...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123229 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123287 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123196 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123160 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122950 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123207 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123311 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213644 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175737 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174887 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172299 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica