חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סנפלינג ליום גיבוש מלא הרפתקאות וחוויות

מאת: EZ-Webספורט אתגרי25/02/20121049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט כל מקום עבודה שמכבד את עצמו ואת העובדים שלו מארגן כמה פעמים בשנה ימי גיבוש לעובדים. ימים אלה, נותנים פתרון לכמה דרישות כשהחשוב בהם הוא הצורך בהתרעננות ובשינוי האוירה. ברוב המקרים העובדים עוסקים שעות לא מעטות מכונסים בין 4 קירות. העובדים יושבים כאשר למולם מסך המחשב או עומדים ליד מכונה ופועלים בצורה סיזיפית את העבודה שלהם. יום הגיבוש, בעיקר אם הוא מתקיים מחוץ לאזור העבודה, תורם רבות להחלפת כח ולהתרעננות.

הדרך המתאימה יותר מבין כולם בשביל לארגן ימי גיבוש היא בעצם לבנות פעילות מאתגרת, מפני שהעמידה במשימות מחייבת את אותם העובדים לבצע אינטראקציה חברתית. הפעילות המומלצת אשר תיצור את אותו אפקט שבירת השגרה, וכן תחייב עזרה משותפת נקראת סנפלינג.

סנפלינג הינו למעשה גלישה במורד מערה או הר תוך כדי האחזות בחבלים וברתמות. ממרומי הסנפלינג נשקפים נופים מלאי הוד והדר אשר לא ניתן לצפות בהם משום מקום אחר. פעילות זו מהווה שילוב של הנאה מנוף מיוחד בשיתוף הנאה מפעילות ספורטיבית מלאה התלהבות. וזו הסיבה שסנפלינג הוא האופציה המתאימה יותר ליום הגיבוש. הפעילות הפיזית הכייפית יוצרת את ההפך המושלם לישיבה חסרת הקץ במקום העבודה. מרחבי הבריאה הנגלים לעיני הצופים משנים את ארבעת הקירות והאוויר הצח -  משנים את המשב המלאכותי אשר נכנס מבין תריסי המזגן.

פעילות ספורט זו מעניקה לחווים אותה הרגשת משכרת של פורקן וגורמת להורדת ומצבי סטרס ולחצים.

מומלץ לדעת כי עריכת סנפלינג לא דורש ניסיון מוקדם או שמא כושר גופני מסויים, ובשל זאת הוא מומלץ לכל אחד. יחד עם זו, בקביעת אטרקציה מסוג זה רצוי וכדאי ליצור קשר יחד עם חברה המומחית בטיולי סנפלינג. חברה כזאת תביא את הציוד שנדרש, וכן תדאג למדריכי סנפלינג בעלי ניסיון. הללו יגישו את ההדרכה המתבקשת וכן ילמדו שיטות מסוימות לעשיית סנפלינג בצורה טובה ובטיחותית.

כדאי לערוך פעילויות בצפון  ארצנו הפורחת ולהתבונן בנופים מרהיבים של שדות מוריקים ואף מפלים ונחלים זורמים. בנוסף, ישנה אופציה לעשות את הפעילות בדרום ארצנו היפה שם תשזוף העין מרחבי מדבר עדויי צוקים מרשימים ומלאי עוצמה. המוכרים שבין אתרי הסנפלינג הם נחל יהודיה, מערת קשת, גשרון, קומראן, נחל רחף, הר גלבוע וכדומה

את הסנפלינג ניתן לבחון כעיקר הפעילות כמו כן ניתן ומומלץ לשלב אותו בתור חלק מסיור טבע. סנפלינג המתבצע יחד עם סיור רגלי מהווה את זמן הבילוי המושלם עבור המטיילים. בנוסף לכך, כדאי לדאוג למדריך שימסור סקירהעל הסביבה מבחינת המיקום, זמן היסטורי, עולם החי והצומח. בדרך זו ירחיבו העובדים את ידיעות העולם בדרך מהנה.

בנוסף לכך, מומלץ לדעת על טריק קטן שאמור לגרום לעובדים לשתף פעולה. אם הבוסים יתחילו להיות הראשונים שישתתפו בפעילות האתגרית, יהיה מצב שהעובדים ירצו להצטרף אליהם.

אנו רואים כי, פעילויות ימי גיבוש לעובדים מיועדים להחלפה של האוירה וגם להתרעננות ואין כמו תחום הסנפלינג אשר מספק את זה, בגדול. עם זאת כדאי לשים לב שיום מקסים מתחיל עם מדריך מקצועי ומוצלח, אחד כזה שילווה אותכם לאורך כל הדרך כזה שיוכל לגרום ליום כזה להוציא את המירב שרק אפשר.

 



תגיות המאמר: ימי גיבוש, סנפלינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת EZ-Web - קידום אתרים במנועי חיפוש על ידי מומחים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת EZ-Web

מאת: EZ-Webאטרקציות08/01/121134 צפיות
ימי גיבוש הם אחד הכלים הכי משמעותיים למנהל בחברה. בין אם החברה גדולה או קטנה, החשיבות של יום גיבוש לעובד הממוצע היא עצומה ויש לך מספר סיבות שאמנה אותן במאמר

מאת: EZ-Webחיות מחמד12/09/111492 צפיות
כאשר יש לנו בעל חיים כלשהו, אחת מההוצאות הכי גדולות שלנו פרט לטיפולי וטרינר תקופתיים יהיו כמובן על אוכל לחיות. כאשר מדובר על אוכל לחיות מחמד בהחלט יכול להיות מדובר במשהו שהוא לא זול במיוחד, בעיקר אם זהו אוכל איכותי יותר לבעל החיים שלנו.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222706 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162911 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162702 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152673 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152376 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152098 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132499 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica