חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם ניתן לתבוע תביעות ביטוח לאומי במקרים של רשלנות רפואית?

מאת: מה הסיכוירשלנות רפואית27/02/20121067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיימים מקרים רבים של רשלנות רפואית אשר החולה אינו זוכה לטיפול שהגיע לו מלכתחילה. עורך דין ביטוח לאומי יוכל במקרים אשר יטפל לבחון את סוגיית הרשלנות הרפואית ולבדוק האם יש צורך להיכנס להליך תביעות ביטוח לאומי או שהרשלנות הרפואית לא היוותה בעיה שבגינה ניתן לתבוע.  צריך להבין, רשלנות רפואית היא תחום מורכב כך גם קבלת תשלומים מגוף כמו ביטוח לאומי הוא מורכב ביותר ולפעמים רק בזכות עו"ד ביטוח לאומי מצליחים לקבל את מה שמגיע על פי חוק.  מקרים של רשלנות רפואית אשר מיוצגים על ידי עורך דין ביטוח לאומי מהווים לרוב תביעות ביטוח לאומי אשר מצליחות והתובעים מקבלים את המגיע להם.

מדוע כדאי להשתמש בשרותי עורך דין ביטוח לאומי?

עו"ד ביטוח לאומי הוא עורך דין שמתמחה  במקרים של  תביעות ביטוח לאומי. מקרים של רשלנות רפואית הם מקרים שצריך להוכיח שאכן הייתה רשלנות ובגלל הרשלנות נגרם נזק. במקביל אובדן כושר עבודה לתקופה המדוברת אינו מונע קבלת תשלום מביטוח לאומי. עורך דין ביטוח לאומי יוכל לסייע לכם בשני המקרים -  גם בתביעה של הרשלנות וגם בקבלת תשלום עבור תקופת המחלה או התאונה. עו"ד ביטוח לאומי ידע לכוון את הלקוחות לרופאים מתאימים אשר יתרגמו את הבעיה הרפואית למונחים כספיים, פעולה שלקוח אינו מבין בה.

עורך דין ביטוח לאומי והכנה לקראת ועדה רפואית

תביעות לקבלת כספים מביטוח לאומי בעקבות רשלנות או אפילו מקרים של תאונות וכדומה,אינן נדונות בבתי משפט אלא הן מתחילות את התהליך בועדות רפואיות אשר מכונסות ומוזמנות על ידי ביטוח לאומי. חוות דעת של רופא בוועדה היא שתקבע אם תהיה זכאות לאחוזי נכות אשר מתורגמים על ידי ביטוח לאומי לתשלומים. עו"ד ביטוח לאומי הוא למעשה האדם הנכון להכין את הלקוחות לקראת הועדה שכן הוא יודע מה צריך להציג בה. לאדם מן השורה שאין עו"ד ביטוח לאומי שילווה אותו אין את הסיכוי לקבל הכספים כמו אדם  אשר יגיע מוכן לוועדה עם הטפסים והבדיקות המתאימות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה הסיכוי? משרד עורכי דין

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה הסיכוי

מאת: מה הסיכויחוק ומשפט - כללי06/03/12923 צפיות
במקרים אשר קיים נזק מתאונה כגון תאונות עבודה, תאונות בשטחים ציבוריים, תאונות של תלמידים, תאונות ממוצרים פגומים, תאונות דרכים או מפגיעה גופנית ניתן לתבוע את ביטוח לאומי.

מאת: מה הסיכוידיני משפחה06/03/12993 צפיות
משפחה היא התא החברתי הבסיסי שמרכיב את החברה. קיימת המשפחה הגרעינית שכוללת את ההורים וילדיהם וקיימת המשפחה המורחבת שכוללת את ההורים, אחים, אחיות ובני משפחותיהם.

מאת: מה הסיכויחוק ומשפט - כללי27/02/12908 צפיות
כאשר אדם נפגע בתאונה ולא משנה איזה סוג תאונה, למעשה קיימת אופציה של תביעות ביטוח לאומי. התביעה היא למעשה קבלת כספים עבור ימי מחלה שלא עובדים בהם ועבור אובדן תשלומים שהיו יכולים להיות לחולה ולא מתקבלים כמו למשל שעות נוספות.

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172224 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161709 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/03/161741 צפיות
מה חשוב להכיר ולדעת כדי לבחור נכון עורך דין רשלנות רפואית? מעבר לניסיון, יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161755 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152775 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152045 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152033 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica