חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית המוגשות בגין קבלת טיפול רפואי החורג מהנורמות והסטנדרטים הרפואיים, הינו הליך משפטי המחייב אתכם בקבלת שירותי ייעוץ וייצוג משפטי הניתנים לכם על ידי עורך דין רשלנות רפואית המתמחה בנושא.

עורך דין רשלנות רפואית הוא ברוב המקרים עורך דין המתמחה בדיני נזיקין ובין יתר מקרי הרשלנות הרפואית בגינם הוא מעניק שירותי ייעוץ וייצוג משפטי תוכלו למצוא: רשלנות רפואיות במיילדות וגניקולוגיה, רשלנות רפואית במהלך ניתוחים כירורגיים, רשלנות רפואית בתחום רפואת השיניים, רשלנות רפואית בתחומי הרפואה האסתטית (ניתוחי אף, ניתוחי הגדלה והקטנה חזה וכדומה), רשלנות רפואית בניתוחי עיניים ומקרי רשלנות רפואית בכל הנוגע לאבחון מחלות.

שירותיו של עורך דין המתמחה בתביעות רשלנות רפואית

שירותיהם המשפטיים של עורכי הדין המתמחים בליווי הליכי תביעות בגין רשלנות רפואית, כוללים בין היתר: איסוף של הרשומות הרפואיות הרלוונטיות הנדרשות לצורך הגשת התביעה, מתן שירותי ייעוץ בכל הנוגע להערכת סיכויי התביעה, גיבוש אסטרטגיה משפטית לצורך ניהול התביעה במסגרת ערכאות משפטיות, מתן שירותי ייעוץ למיוצג בכל הנוגע לבחירת מומחה רפואי לצורך עריכת חוות הדעת הרפואית המצורפת לתיק התביעה, הגשת התביעה לבתי המשפט ועוד.

כמו כן, שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית עוסקים בין היתר בהגדרת סכומי הפיצוי הנדרשים במסגרת תיק התביעה, וזאת בהתאם לנזק הנפשי והגופני כאחד אשר נגרם למיוצג.

חשוב לדעת: במסגרת הגשת תביעות בגין רשלנות רפואית, התובע זכאי לדרוש פיצוי כספי עבור הנזק אשר נגרם לו, לרבות, פיצוי בגין כאב וסבל, פיצוי בגין הוצאות רפואיות, פיצוי בגין הפסדי שכר, פיצוי עבור התאמת דירה או רכב ואף פיצוי כספי המיועד לצרכי קבלת עזרה מצד ג'.

עורך דין רשלנות רפואית המתמחה בניהול תיקי תביעה בגין רשלנות רפואית, מאפשר לכל אחד ואחת מכם להיחשף למכלול הזכויות העומדות לרשותכם במסגרת הליך הגשת התביעה, לרבות, הזכויות הסוציאליות להן אתם זכאים מטעם המוסד לביטוח לאומי.

בחירה מושכלת וקפדנית בעורך הדין אשר ילווה אתכם לאורך הליכי התביעה, תבטיח גם לכם את השירות המשפטי- מקצועי הטוב ביותר, ולכן חשוב לבחור בעורך דין מנוסה המתמחה בנושא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרדנו עוסק בדרך קבע בייצוג והופעה בערכאות בתי המשפט השונות כאשר תחום התמחות עיקרי במשרד הינו בתחום רשלנות רפואית על כל היבטיו זאת בנוסף על תחומי הביטוח והנזיקין.
המשרד הוקם ומנוהל בפועל על ידי עורך דין אסף אודיז שהינו בעל ניסיון של שנים ממושכות ורבות בייצוג והופעה בערכאות השיפוטיות השונות של אלפי לקוחות, כאשר במשרד מועסקים עורכי דין נוספים המנוסים בייצוג נפגעי גוף בתחומי רשלנות רפואית,  תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנויות שונות ומפגעים שונים בשטחם של רשויות מקומיות לרבות המדינה, מבוטחים בתחום ביטוחי הבריאות והחיים הפרטיים והציבוריים ובעיקר בביטוחי אובדן כושר עבודה, ביטוח סיעוד, ביטוח מחלות קשות, ביטוח חיים ומשכנתאות, ביטוח  מקיף לרכב וצד ג' וכן נפגעי רכוש ונזקי פח לרכב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד אסף אודיז

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161755 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית10/06/121135 צפיות
רפואת הפה והשיניים היא כיום כר עיסוק נרחב. ראשיתה עוד בעת העתיקה: קימות עדויות לפעילות זו בקרב עמים יורדי ים, הפיניקים, היוונים, ואף המצרים. אז כהיום עיקר עיסוקה היה באבחון, מניעה וטיפול במחלות ופציעות בשיניים, בלסתות, בגולגולת ובחלל הפה.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/05/121026 צפיות
רשלנות רפואית בהריון במובן המוכר לנו כיום לא היתה נפוצה כל כך בעבר הלא כל כך רחוק, בעיקר משום שעד מהלך המאה הקודמת הרפואה המערבית כולא היתה פרימיטיבית במושגיה כיום, ורפואת הריון משמעותית החלה להתפתח עקב בצד אגודל רק בעשרות השנים האחרונות.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית09/05/121020 צפיות
אומנם טיפולי השיניים נתפסים אצל רוב האוכלוסייה כדבר שבשגרה, אך לעתים הם כוללים פרוצדורות רפואיות מורכבות שלא בהכרח מסתיימות בתוצאה הרצויה.ישנם סוגים שונים של טיפולים ברפואת השיניים: טיפולים הנחוצים למטופל ולבריאותו וביניהם טיפולי שורש, סתימות או עקירות שיניים וטיפולים נוספים שנועדו לשקם את הפה. וישנם טיפולים בתחום רפואת השיניים שהינם טיפולים האלקטיביים וביניהם ניתן למצוא הליכים כדוגמת הלבנת שיניים ואורתודנטיה.

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172224 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161710 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161755 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152777 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152046 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152034 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית11/12/141867 צפיות
יחסי רופא-מטופל צריכים לקיים את חובת הזהירות המושגית וזאת משום שאישה הכורעת ללדת סומכת על מומחיותו של הרופא. מהי התרשלות במהלך לידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica