חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה משווים מחירים לפני רכישת ביטוח רכב?

מאת: רענן ברנשטייןביטוח רכב27/02/20121287 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום בעידן האינטרנט אשר רוכשים חלק גדול מסל הקניות שלנו דרך המחשב נוצרו דרכים חדשות וקלות להשוואת מחירים בתחום ביטוח הרכב אונליין.

אז אתם שואלים מהן הדרכים להשוואת מחירים?

ניתן להשוות מחירים באינטרנט על ידי מערכות ממוחשבות להשוואת מחירים אשר מוטמעות באתרים מיוחדים אשר נוסדו על מנת לאפשר לגולשים באתרים אלו לבצע השוואת מחירים אונליין. הגולשים מזינים למערכת פרמטרים כמו דגם הרכב, כמות תביעות בתחום הרכב, ותק נהיגה ועוד ואז הגולשים מקבלים הצעות לביטוח רכב אשר מותאמות עבורם לפי הדרישות שלהם.

אתר משרד האוצר מציע מחשבון ממשלתי להשוואת מחירים בתחום ביטוח החובה, עקב הרפורמה בתחום ביטוח הרכב ההפרשים בין חברות הביטוח בתחום של ביטוח חובה יכול להגיע לעד מאות שקלים בין חברה לחברה, המחשבון מסייע לגולשים לגלות מיהי חברת הביטוח שתציע לו את ההצעה הזולה ביותר עבורו.

ניתן להשוות מחירים באינטרנט על ידי גלישה לאתר חברות הביטוח ופנייה ישירה לחברות הביטוח אשר מפעילות אתרים עם מידע על דרכי התקשורת עימם, ניתן לפנות לחברות הביטוח בטלפון או דרך האתר ישירות, לברר מחירים ולהשוות מחירים עצמאית.

ניתן להשוות מחירים דרך סוכן ביטוח, סוכני ביטוח עובדים מול מספר חברות של ביטוח והסוכן מבצע את השוואת המחירים ללקוח בהתאם לדרישות הלקוח. סוכני הביטוח מתפעלים אתרים שבאמצעותם ניתן ליצור איתם קשר.

אז למה צריך בכלל להשוות מחירים ומה היתרון של השוואת מחירים דרך האינטרנט?

הרכב משמש אותנו ביום יום ככלי התחבורה המרכזי בחיינו ואנשים רבים לא יכולים ל"שרוד" אפילו אם הרכב שלהם נמצא יום אחד במוסך. מחיר ביטוח לרכב הוא דבר לא זול בכלל במיוחד שבנוסף יש לנו הוצאות רבות נוספות כמו טיפולים, טסט לרכב, דלק, אגרת רישיון, ניקיון לרכב וכו'. בסופו של דבר הרכב הוא דבר מאוד מרכזי בחייה של משפחה אבל רק ההוצאות הנלווות יכולות להגיע לעלות של עד אלפי שקלים לרכב מדגם ישן ולעשרות אלפי שקלים לדגם חדיש.

השוואת מחירי ביטוח רכב היא דבר כל כך חשוב עקב הפערים בגדולים במחירים בין חברות הביטוח, השוואת מחירים בתחום ביטוח הרכב יכולה לחסוך עד מאות שקלים לרכב מדגם ישן ואף אלפי שקלים אם מדובר בביטוח מקיף של רכב מדגם חדיש. בנוסף עקב הרפורמה בענף הביטוח ההפרשים של המחירים בתחום ביטוח החובה יכול להגיע עד למאות שקלים.

אם פעם השוואת מחירים של ביטוח רכב הייתה דבר מסורבל שכלל התרוצצות בין סוכני ביטוח רכב אשר היו פרוסים בכל רחבי הארץ הרי היום השוואת מחירים זה דבר מאוד פשוט וקל בזכות האינטרנט, השוואת המחירים מתבצעת תוך מספר דקות ולא כוללת יותר ממספר הקלקות במחשב.

איזה ביטוח אנחנו צריכים?

על מנת לדעת איזה ביטוח אנחנו צריכים יש לדעת מה כל ביטוח מכסה עבורנו :

ביטוח חובה - ביטוח זה הוא ביטוח אשר מחייב כל בעל רכב לרכוש פוליסת ביטוח חובה על מנת להשתמש ברכב. ביטוח חובה נועד לכסות נזקי גוף של הנוסעים ברכב ושל הולכי רגל אשר נפגעו מאותו רכב מבוטח.

ביטוח צד ג' - ביטוח זה נועד לכסות נזקים שגורם הרכב המבטוח לצד שלישי לדוגמא רכב שעולה על המדרכה ושובר חלון ראווה של עסק.

ביטוח מקיף לרכב - ביטוח מקיף כולל בתוכו את ביטוח צד ג', בנוסף ביטוח מקיף מכסה את הרכב המבוטח במקרים של גניבה, שריפה, אובדן רכב וכו'.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רענן ברנשטיין

מאת: רענן ברנשטייןפיזיקה01/10/158142 צפיות
מרבית הציבור כבר מודע לכך שחשיפה לקרינה מעל היקפים מסוימים יכולה להוות בעיה בריאותית.

מאת: רענן ברנשטייןבניין ואחזקה - כללי25/04/151117 צפיות
קרינה אלקרטרומגנטית היא אנרגיה משדות חשמליים ומגנטיים המועברת בגלים. כאשר מתקני חשמל מעבירים חשמל הם הפולטים קרינה אלקטרומגנטית לסביבתם הקרובה.

מאת: רענן ברנשטייןמחשבים ניידים10/03/152038 צפיות
איך נדע איזה מטען מתאים למחשב הנייד שלנו? איך מזהים מטען למחשב נייד שאינו מקורי?

מאת: רענן ברנשטייןטלפונים סלולריים07/01/144987 צפיות
גלקסי נוט 3, אחד המכשירים המתקדמים ביותר של סמסונג, נכנס לקטגוריה של "פאבלט": מכשיר המשלב בין סמאטרפון לטאבלט.

מאת: רענן ברנשטייןשוק ההון19/07/13958 צפיות
שוק הפורקס הינו השוק הפיננסי הגדול בעולם. המסחר היומי מתקרב ל-3 טריליון דולר. הוא שוק במטבע חוץ אשר נסחרים בו יותר ממאה מטבעות שונים.

מאת: רענן ברנשטייןמשכנתא20/05/131144 צפיות
המשפחות הישראליות אינן מודעות לתהליך מיחזור המשכנתאות ועל ההשפעות בעקבות כך על משק הבית. הסיבה העיקרית שעלתה היא החשש מתהליך מיחזור המשכנתא שנתפס כמורכב.

מאת: רענן ברנשטייןטלפונים סלולריים18/04/131278 צפיות
סקירה של מכשיר הדגל החדש הגלקסי S4 מבית סמסונג, סקירה של מפרט המכשיר

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171743 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164131 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163373 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163097 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163078 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143618 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147859 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica