חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיסויים לגלקסי נוט 3: המבחר גדול מאי פעם

גלקסי נוט 3, אחד המכשירים המתקדמים ביותר של סמסונג, נכנס לקטגוריה של "פאבלט": מכשיר המשלב בין סמאטרפון לטאבלט. מכשיר זה מציע, מעבר למסך גדול במיוחד, מערכת הפעלה מתקדמת ושלל פיצ'רים מקוריים. עקב העובדה שעלות מכשיר זה אינה פשוטה – מחירו הרשמי של גלקסי נוט 3 בישראל הוא כ-4,000 ש''ח – ברור מדוע נדרש להשקיע את כל המאמצים בשמירה עליו. רכישת כיסוי הגנה היא דרך מצוינת לעשות כן.

על גלקסי נוט 3

אחד הדברים הראשונים שמושכים את העין בגלקסי נוט 3 הוא המסך, בגודל של 5.7 אינץ', וברזולוציה של 1080X1920 (Full HD). התוצאה היא צבעים עזים, ורמת בהירות שמונעת השפעתן של קרני השמש על התצוגה. כל אלה הופכים את המסך, בעיני רבים, לטוב ביותר שפותח אי פעם עבור מכשיר נייד.

החדשות הטובות הן שיתרונותיו של גלקסי נוט 3 לא מסתמכים במסך בלבד, איכותי ככל שיהיה. המכשיר כולל מעבד 1.9 ג'יגה הרץ, המביא לכך שהתפעול שלו הוא מהיר ביותר: החל ממהירות עליית האפליקציות, ועד להפעלת משחקים בצורה חלקה. נקודה חזקה נוספת היא סוללת המכשיר, שמחזיקה מעמד שעות ארוכות.

כך תמנעו נזקים במכשיר

אין צל של ספק שמכשיר הגלקסי נוט 3 הוא איכותי בכל קנה מידה, וכזה ששווה את המחיר, היקר יחסית, המשולם עליו. ברורה, כתוצאה, השאיפה של כל אדם המחזיק במכשיר לשמור עליו מכל משמר, מה שניתן לעשות באמצעות כיסוי לגלקסי נוט 3. בעיקר, הדברים אמורים לגבי מסך המכשיר, שנחשב לגדול ולעדין במיוחד, מה שמגדיל את פוטנציאל הנזק, כשאין את ההגנה הזו.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של כיסויים איכותיים המותאמים במיוחד למכשיר גלקסי נוט 3. חלק מהכיסויים, בהקשר הזה, כוללים בתוכם מספר שכבות הגנה, וזאת עבור כל אחד מחלקי המכשיר: בין אם המסך, חלקו הקדמי או חלקו האחורי. המגנים, המשלבים בתוכם חומרים פלסטיים, פולקרבנוט, סיליקון ואפילו ספוג, מספקים הגנה מלאה מפני זעזועים או מכות פיזיות, שריטות ושברים מכל סוג.

המטרה: לשמור על יתרונות המכשיר

כיאה למכשיר נוח ומעוצב היטב דוגמת סמסונג גלקסי נוט 3, חשוב שהכיסוי הנרכש לא יעלים את יתרונותיו העיצוביים והאסתטיים. בהקשר הזה, ניתן למצוא לא מעט כיסויים אשר מספקים את כל ההגנה שהוזכרה, וזאת מבלי להפוך את המכשיר לעבה או לכבד יותר. העובדה שהכיסויים מגיעים כיום במגוון רחב של צבעים, צורות וסגנונות, מאפשר להפוך את החוויה האסתטית שבשימוש במכשיר לגדולה אפילו יותר, מה שבוודאי יתרום לתחושת הגאווה של האנשים שמחזיקים בידיהם את המכשיר האיכותי הזה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רענן ברנשטיין

מאת: רענן ברנשטייןפיזיקה01/10/158129 צפיות
מרבית הציבור כבר מודע לכך שחשיפה לקרינה מעל היקפים מסוימים יכולה להוות בעיה בריאותית.

מאת: רענן ברנשטייןבניין ואחזקה - כללי25/04/151114 צפיות
קרינה אלקרטרומגנטית היא אנרגיה משדות חשמליים ומגנטיים המועברת בגלים. כאשר מתקני חשמל מעבירים חשמל הם הפולטים קרינה אלקטרומגנטית לסביבתם הקרובה.

מאת: רענן ברנשטייןמחשבים ניידים10/03/152035 צפיות
איך נדע איזה מטען מתאים למחשב הנייד שלנו? איך מזהים מטען למחשב נייד שאינו מקורי?

מאת: רענן ברנשטייןשוק ההון19/07/13955 צפיות
שוק הפורקס הינו השוק הפיננסי הגדול בעולם. המסחר היומי מתקרב ל-3 טריליון דולר. הוא שוק במטבע חוץ אשר נסחרים בו יותר ממאה מטבעות שונים.

מאת: רענן ברנשטייןמשכנתא20/05/131139 צפיות
המשפחות הישראליות אינן מודעות לתהליך מיחזור המשכנתאות ועל ההשפעות בעקבות כך על משק הבית. הסיבה העיקרית שעלתה היא החשש מתהליך מיחזור המשכנתא שנתפס כמורכב.

מאת: רענן ברנשטייןטלפונים סלולריים18/04/131275 צפיות
סקירה של מכשיר הדגל החדש הגלקסי S4 מבית סמסונג, סקירה של מפרט המכשיר

מאת: רענן ברנשטייןמשכנתא01/12/121179 צפיות
ההשקעה הכלכלית הגדולה ביותר במהלך חייו של אדם בדרך כלל, היא רכישת דירה. מדובר בסכומים גבוהים, שרק הולכים ועולים בכל שנה

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205444 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196580 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187937 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181528 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica