חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח תוכנה לעסקים - איזה עסק זקוק לפיתוח תוכנה.

מאת: Prog4Bizתוכנה03/03/20121285 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקמת עסק אינו תהליך לא פשוט, אך יש בזה הרבה סיפוק ועניין. להקים ולנהל עסק עצמאי זו משימה מאתגרת, במיוחד כאשר מדובר בעסק המשרת עשרות לקוחות. פעם בעלי עסקים היו מנהלים ספרין או כרטיסיות ובהן רשמו את כל הפרטים על הלקוחות, פרטים אישיים כתובת, חשבונות ועוד.

היום, כשהלקוח מתקשר לחברה, גם אם זו חברה גדולה וגם אם חברה קטנה, הוא מזוה אוטומטית לפי מספר הטלפון שלו. תוכנה מותאמת במיוחד לסוג עסק מאפשרת ללקוח לקבל שירות הרבה יותר אישי ואיכותי.

פיתוח תוכנה לעסקים קטנים

פיתוח תוכנה לעסקים הגיע גם לעסקים קטנים, כגון קליניקה וטרינרית או חנות למכירת ציוד לחיות מחמד.

תוכנה מזהה את השיחה הנכנסת לחנות למכירת ציוד לחיות ומעלה בצג המחשב את הכרטיס הלקוח, בו המוכר יכול לראות מה הלקוח רכש ומתי. כך הוא יכול לשאול את הלקוח האם הוא היה מרוצה מהצומר שרכש ולנהל שיחה אישית. בעזרת פיתוח תוכנה הלקוח מרגיש יחס אישי וכך נוצרת מחויבות הדדית.

תוכנות נוספות מתזמנות אוטומטית הודעות ללקוחות, לדוגמה תוכנה לניהול מרפאה וטרינרית.  בית תוכנה יצר תוכנה שבה ניתן להכניס את פרטי החיה המטופלת, את הטיפולים שבוצעו, איזה חיסונים כבר בוצעו ואילו חיסונים יש לבצע ומתי.  תוכנה שולחת באופן אוטומטי למייל של הלקוח תזכורת לביצוע חיסון לחיית מחמד. כך גם הלקוח לא מאחר עם החיסון, גם נחסכת העבודה הידנית של מעקב אחרי ביצוע חיסונים ונחסך הנייר של שליחת מכתב.

תוכנה כמוצר מדף או פיתוח תוכנה מותאם אישית.

היום המודעות למושא תוכנות לעסקים גדלה, ולכן יש בתי תוכנה שמפתחים מוצרי מדף. בית תוכנה אשר פיתוח תוכנה לפיצריה, לניהול הזמנות יכול למכור אותה ליותר מפיצריה אחת. כך העלות של התוכנה פוחתת ועסק יכול לרכוש לעצמו תוכנה בתשלום חודשי.

כאשר מדובר בעסק מיוחד שלא קיימת תוכנה עבורו, ניתן להזמין פיתוח תוכנה אישי. במקרה כזה, בית תוכנה יפגש עם הלקוח כדי להבין את הצרכים  של העסק, לאפיין את התוכנה בצורה המדוייקת ביותר. לאחר שלב האפיון, התוכנה תכנס לפיתוח ולבדיקות איכות. תהליך פיתוח כזה הוא יותר יקר מאשר רכישה של תוכנת מדף.

תוכת מדף עם אפשרויות התאמה.

ישנן תוכנות אשר פותחו בצורה כזאת שניתן להתאים אותן לתהליכים שונים בארגון. ניהול תהליכים , דוחות, שמות של שדות – כל זה גמיש וניתן לשינוי בהתאם לצורכי הארגון. שימוש בתוכנות כאלה יחסוך את העלות וזמן הפיתוח. עצם התאמת התוכנה יכול להועיל בהגדרה של תהליכים נכונים בארגון, הרי התוכנה אמורה לסייע במעקב אחר השלבים בתהליך.

אין ספק שתוכנה נכונה מועילה מאוד למתן שירות טוב יותר ללקוחות , מקלה הרבה על עובדי הארגון ועוזרת לעסקים לגדול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Prog4Biz הינו בית תוכנה המתמחה ב פיתוח תוכנה לעסקים ופיתוח מערכות מידע . פתרון מקיף החל משלב האפיון, פיתוח, הטמעה ושיווק באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Prog4Biz

מאת: Prog4Bizבריאות גיל הזהב03/03/129431 צפיות
מקורבים של חולים דמנטיים ובפרט חולי אלצהיימר, מתקשים לעיתים לעכל את העובדה, כי אישפוז במסגרת בית אבות ייעודי עבור תשושי נפש הוא הסיוע הטוב ביותר, שהם יכולים להעניק לו. מוסד המספק טיפול רפואי ונפשי, טיפול סיעודי, השגחה צמודה שפע גירויים ותנאי חיים נוחים במיוחד, מאפשר לחולה למצוא מעט שלווה, הנאה ובטחון, בתוך המציאות החדשה שנכפתה עליו.

מאת: Prog4Bizטיולים משפחתיים21/02/121700 צפיות
כמה מאיתנו באמת יודיעם מה הם השורשים שלנו? רובינו מכירים את הסבתא וסבה ואולי גם עודד דור אחד אחורה, אך לא יותר מזה. האם לכולנו יש את הזכות לבקר את ההורים או הסבות במקום קברותם?

מאת: Prog4Bizבריאות גיל הזהב31/01/127664 צפיות
נפילות שגרתיות הן מהסכנות העיקריות האורבות לקשישים; תאונות קלות עלולות להביא למצב סיעודי או התדרדרות מערכתית. תפקידו המרכזי של בית אבות הוא לשמור על שלום דייריו ואמצעי המניעה, בהם נוקטים בתי אבות, יכולים ללמדנו רבות על אודות הדרכים להשמר מתאונות בלתי צפויות.

מאת: Prog4Bizגיל הזהב30/11/111065 צפיות
אם הנוער של היום היה מקדיש מזמנו ומבקר בבתי דיור מוגן, הוא היה לומד הרבה יותר מאשר בשיעורי אזרחות בבית הספר. הסיפורים של הקשישים שחוו את קום המדינה יכולים לתרום המון לחיבור הנוער לישראליות האמיתית. להלן סיפור מרתק של שפרה - דיירת בבית דיור מוגן במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162648 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152275 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151859 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151784 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151797 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica