חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פריז למתחילים – מה לראות בפעם הראשונה בעיר האורות

מאת: גילטיולים בחו"ל06/03/20121982 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פריז למתחילים – מה לראות בפעם הראשונה בעיר האורות

אינספור תיירים ישראלים טסים מדי שנה לפריז, על מנת ליהנות מהשפע העצום שיש לבירת צרפת להציע לתיירים המבקרים בה. ואכן, בפריז יש המון מה לראות, אילו יותר מדי, אם מנסים לדחוס כמה שיותר לחופשה קצרה בת כמה ימים, שבוע או אפילו חודש. עבור התייר המתחיל בפריז, מי שמגיע לעיר האורות בפעם הראשונה, מה כדאי לראות ואילו אתרים חובה לבקר, על מנת להפיק את המרב מעיר האורות?

מגדל אייפל, אתרי תיירות מפורסמים ומוזיאונים בעלי שם עולמי – פריז למתחילים

מרבית התיירים המבקרים בפריז מעדיפים כמובן לבקר באתרי התיירות הגדולים והמפורסמים, וישנם לא מעט כאלו. למעשה, הזמנת בתי מלון בפריז היא כמעט בגדר בזבוז, שכן את רובו המכריע של היום מבלים באתרי התיירות השונים, ויש הרבה מאוד להספיק בכל יום בעיר האורות.

אז נאמר שהזמנו טיסה לפריז, בית מלון במיקום מרכזי בפריז וכד', ואנחנו מתחילים לתכנן את סדר היום ש החופשה שלנו – ממה להתחיל?

אתרי התיירות הגדולים והמפורסמים של פריז, וכאמור ישנם רבים כאלו, מהווים התחלה טובה לחופשה הראשונה בפריז. כמובן שמגדל אייפל מספק חוויה מאלפת – ניתן לעלות למגדל עצמו ואפילו לאכול ארוחת צהריים בגובה, חוויה מרשימה המספקת כמובן גם תצפית מרהיבה על פריז מהגובה. בהמשך, ביקור בשער הניצחון מספק גם הוא תצפית לא נורמאלית על העיר, בעיקר עקב מיקומו האסטרטגי (השער ממוקם בנקודת המפגש של שנים עשר השדרות המתנקזות לתוכו...).

מבחינת מוזיאונים בעלי שם עולמי, כנראה שמוזיאון הלובר הוא המפורסם ביותר, ומהווה נקודת חובה עבור כל חופשה ראשונה בפריז. כדאי להקדיש למוזיאון לפחות כמה שעות טובות, או אפילו יום שלם (אשר גם הוא לא יספיק על מנת לראות את כל מה שיש למוזיאון להציע). גם המרכז לאומנות מודרנית (הידוע גם כ"מרכז פומפידו") מהווה נקודה תיירותית אטרקטיבית, וכך גם אינספור מוזיאונים וגלריות נוספות (למרות שהלובר ומרכז פומפידו מהווים התחלה טובה ומספקת למבקרים לראשונה בפריז..).

לאחר כל אלו כבר לא בטוח שיישאר לכם זמן, ואפילו לא דיברנו עדיין על דיסנילנד פריז, ארמון האליזה, ה"שאנז אליזה" ועוד מיליון ואחד אתרים מרשימים. אותם ניתן לשמור לחופשה הבאה בפריז, או פשוט להאריך את החופשה הקיימת...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב מתמחה בחופשות בפריז וכן בארגון של מלונות בפריז ובכול הקשור לעיר האורות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילטלפונים סלולריים05/03/131281 צפיות
בשנים האחרונות שוק הסלולר עובר תהליך של התמקדות בקהלי יעד, תהליך זה אופייני לשוק אשר התחרות בו כבדה ואשר היצרנים בו נאלצים להתמחות בתחומים ספציפייים על מנת לצבור יתרון על מתחריהם. הלקוחות הם המרוויחים מהתחרות שכן המוצרים אשר מיוצרים עבורם מתאימים להם והם אינם נאלצים להסתפק במוצרים קרובים לצורכיהם. במאמר זה אסקור את שוק הטלפונים הסלולריים למבוגרים ולכבדי שמיעה.

מאת: גילעסקים מקוונים05/03/131009 צפיות
בעת בניית אתר לעסק קטן חשוב לשים לב למספר נקודות, במאמר זה אסקור את האופן בו יש להקים את האתר וכן נקודות לגביהן יש להקפיד על אף שלעתים הן דורשות השקעה וזמן עד אשר הן נותנות את הפירות.

מאת: גילטלפונים סלולריים03/01/131288 צפיות
עם התארכות תוכלת החיים החלו חברות מסחריות להציע ולפתח מוצרים אשר יועדו לפלח האוכלוסיה המבוגר אשר נודע בתור גיל הזהב. בין המוצרים ניתן למצוא כיום טלפונים המתאימים לאנשים מבוגרים, מוצר אשר בעבר לא ניתן היה להשיג.

מאת: גילייעוץ עסקי19/12/121317 צפיות
קיבלתם דרישה להגיש הצהרת הון ? חשוב לדעת מה המשמעות של דרישה זו ומי עתיד לקבל דרישות להגיש הצהרות הון באופן שוטף. מאמר זה יסקור את נושא הצהרות ההון על עצמאים בעיקר, ויפרט את הסיבות בגינן נדרשת הגשת ההצרת הון ומי נדרש להגישה.

מאת: גילראיית חשבון18/12/121455 צפיות
חיפוש רואה חשבון הנה משימה שכל בעל עסק מתחיל נדרש לבצע, אמנם רבים אינם יודעים כיצד להתחיל או מה לחפש בבואם לבחור רואה חשבון לעסק שלהם, במאמר זה אסקור את תפקידו של רואה החשבון בקצרה ואת האופן בו יש לבחור רואה חשבון.

מאת: גילפיננסים וכספים - כללי 06/12/12861 צפיות
בתור רואת חשבון אני נשאלת רבות על ידי בעלי עסקים קטנים ובינוניים באיזה אופן בא לידי ביטוי תפקידו של רואה החשבון בעסק, ואיך רואה החשבון מסייע להם כמו גם לגבי ההבדלים בין רואה חשבון לבין נותני שירותים אחרים. במאמר זה אסקור את התפקיד של רואה החשבון בעסק.

מאת: גילטלפונים סלולריים05/12/12991 צפיות
כיום ישנם טלפונים המיוצרים במיוחד עבור קהלי יעד יחודיים, במאמר זה נסקור את הסוגים השונים של פלאפונים אלו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196475 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182290 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica