חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טלפונים המותאמים לקהל היעד המבוגר וכבד השמיעה

מאת: גילטלפונים סלולריים05/03/20131279 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות שוק הסלולר עובר תהליך של התמקדות בקהלי יעד, תהליך זה אופייני לשוק אשר התחרות בו כבדה ואשר היצרנים בו נאלצים להתמחות בתחומים ספציפייים על מנת לצבור יתרון על מתחריהם. הלקוחות הם המרוויחים מהתחרות שכן המוצרים אשר מיוצרים עבורם מתאימים להם והם אינם נאלצים להסתפק במוצרים קרובים לצורכיהם. במאמר זה אסקור את שוק הטלפונים הסלולריים למבוגרים ולכבדי שמיעה.

סלולרי המותאם למבוגרים :

מדובר בטלפונים אשר נבנים מראש לקהל היעד המבוגר, בשל כך הם אינם כוללים פונקציות מורכבות, שכן קהל היעד שלהם בדרך כלל עושה שימוש בטכנולוגיה יותר פרמיטיבית, על אף שאין להכליל וישנם גם סמארטפונים אשר מותאמים למבוגרים. הטלפונים כוללים מקשים גדולים וקלים ללחיצה, תצוגה בעלת פונטים גדולים, לא תמיד צבעונית, הדגש הוא על קלות הקריאה, גם של המקשים וגם של המוצג על המסך. כמו כן, בדגמים המשוכללים יותר ישנה אפשרות של חיווי קולי, כלומר הטלפונים מקריאים את המספרים אשר המשתמש בטלפון מקיש עליהם.

כפתור מצוקה - זוהי אפליקציה נוספת אשר מוטמעת בסלולרי למבוגרים אלו, המטרה היא שבשעת מצוקה ניתן יהיה ללחוץ על מקש יחיד והטלפון יבצע שיחות אוטומטיות למספרים אשר מוגדרים מראש, יפעיל סירנה לצורך איתור קל ואף ישלח הודעות טקסט עם מצוקה.

תכונות נוספות בטלפון המותאם למבוגרים הנן פנס קל להפעלה, מבנה נוח לאחיזה, רדיו אשר מייתר את הצורך להחזיק שני מכשירים בתיק ובטריה בעלת זמן ארוך כמו גם מעגן טעינה נוח - בדרך כלל דומה לזה של טלפון אלחוטי.

סלולרי לכבדי שמיעה - דורו :

סלולרי לכבדי שמיעה, אשר חלק ניכר מצרכניו גם הם מבוגרים נדרש לענות על מספר דרישות נוספות, מלבד התכונות של הטלפון הסטנדרטי למבוגרים:

איכות שמע גבוהה, הצליל צריך להיות נקי ובה בעת להיות בעל עוצמה גבוהה, כאמור כיום הדורו הינו הטלפון המותאם לאנשים שהם גם מבוגרים וגם כבדי שמיעה, אמנם חלק מהסמארטפונים מתאימים לכבדי שמיעה אף שאינם מתאימים למבוגרים. בדרך כלל צריכה להיות אפשרות להגביר את הטלפון לשלוש רמות מעל הרמה הסטנדרטית, כאשר הרמה הגבוהה ביותר הנה למי שאיכות השמיעה שלו דורשת צליל חזק במיוחד.

התממשקות למכשירי שמיעה, היא דרישה נוספת שכן עבדי שמיעה רבים עושים שימוש במכשיר שמיעה, טלפון שאינו מותאם מראש למכשיר שמיעה גורם לצפצוף ואינו מאפשר התממשקות עם המכשיר. הדורו מותאם מראש לשימוש במכשיר שמיעה, באופן זה ניתן לדבר ללא הפרעה.

הכותב מתמחה בטלפונים לקהלי יעד ייחודיים, טלפונים למבוגרים, לילדים, כשרים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב מתמחה בחופשות בפריז וכן בארגון של מלונות בפריז ובכול הקשור לעיר האורות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילעסקים מקוונים05/03/131005 צפיות
בעת בניית אתר לעסק קטן חשוב לשים לב למספר נקודות, במאמר זה אסקור את האופן בו יש להקים את האתר וכן נקודות לגביהן יש להקפיד על אף שלעתים הן דורשות השקעה וזמן עד אשר הן נותנות את הפירות.

מאת: גילטלפונים סלולריים03/01/131288 צפיות
עם התארכות תוכלת החיים החלו חברות מסחריות להציע ולפתח מוצרים אשר יועדו לפלח האוכלוסיה המבוגר אשר נודע בתור גיל הזהב. בין המוצרים ניתן למצוא כיום טלפונים המתאימים לאנשים מבוגרים, מוצר אשר בעבר לא ניתן היה להשיג.

מאת: גילייעוץ עסקי19/12/121317 צפיות
קיבלתם דרישה להגיש הצהרת הון ? חשוב לדעת מה המשמעות של דרישה זו ומי עתיד לקבל דרישות להגיש הצהרות הון באופן שוטף. מאמר זה יסקור את נושא הצהרות ההון על עצמאים בעיקר, ויפרט את הסיבות בגינן נדרשת הגשת ההצרת הון ומי נדרש להגישה.

מאת: גילראיית חשבון18/12/121455 צפיות
חיפוש רואה חשבון הנה משימה שכל בעל עסק מתחיל נדרש לבצע, אמנם רבים אינם יודעים כיצד להתחיל או מה לחפש בבואם לבחור רואה חשבון לעסק שלהם, במאמר זה אסקור את תפקידו של רואה החשבון בקצרה ואת האופן בו יש לבחור רואה חשבון.

מאת: גילפיננסים וכספים - כללי 06/12/12861 צפיות
בתור רואת חשבון אני נשאלת רבות על ידי בעלי עסקים קטנים ובינוניים באיזה אופן בא לידי ביטוי תפקידו של רואה החשבון בעסק, ואיך רואה החשבון מסייע להם כמו גם לגבי ההבדלים בין רואה חשבון לבין נותני שירותים אחרים. במאמר זה אסקור את התפקיד של רואה החשבון בעסק.

מאת: גילטלפונים סלולריים05/12/12991 צפיות
כיום ישנם טלפונים המיוצרים במיוחד עבור קהלי יעד יחודיים, במאמר זה נסקור את הסוגים השונים של פלאפונים אלו.

מאת: גילטלפונים סלולריים27/09/122437 צפיות
פלאפון כשר הנו מכשיר פלאפון אשר מותאם לקהילה החרדית והדתית לא רק בישראל אלא בכל העולם עושים שימוש בסוג של של פלאפונים. השימוש החל לפני מספר שנים כאשר החלו לצרוך תוכן רב באמצעות הפלאפונים בניגוד לעבר בו התוכן היה נצרך באמצעי מדיה אחרים והפלאפון היה שולי.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205411 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196547 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187904 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181522 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163152 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162435 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163877 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica