חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוש רואה חשבון

מאת: גילראיית חשבון18/12/20121455 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפוש רואה חשבון הנה משימה שכל בעל עסק מתחיל נדרש לבצע, אמנם רבים אינם יודעים כיצד להתחיל או מה לחפש בבואם לבחור רואה חשבון לעסק שלהם, במאמר זה אסקור את תפקידו של רואה החשבון בקצרה ואת האופן בו יש לבחור רואה חשבון.

רואה חשבון ותפקידו במשק

רואה חשבון הנו מי שקיבל רישיון לעסוק במקצוע ראיית החשבון לאחר שלמד לתואר בחשבונאות והתמחה במשרד רואי חשבון ואף עבר את בחינות ההסמכה של מועצת רואי החשבון בישראל תהליך ההסמכה של רואה חשבון עורך לפחות שש שנים ולרוב יותר מזה. רואה חשבון הנו הגורם הפיננסי הבכיר ביותר במשק, מלבד רואה חשבון ישנם בעלי מקצוע נוספים העוסקים בתחום הכספים, ברוב המקרים אלו עובדים במשרד רואי החשבון, מדובר במנהלי חשבונות ויועצי מס אשר עוברים קורסים או הסמכה של כשנה על מנת לעבוד בתחום הכספים.

תפקידו של רואה החשבון במשק הנו נרחב, אמנם בהתייחס לבעלי עסקים קטנים תפקידו שלו רואה החשבון רחב במיוחד, וכולל סיוע בעת הקמת העסק ובחירת דרך ההתאגדות הנכונה, סיוע בהתנהלות השוטפת והנחיה של בעל העסק וכן ייעוץ פיננסי שוטף.

חיפוש רואה חשבון לפני הקמת העסק

לפני שאתם מקימים עסק עליכם לאתר רואה חשבון המתאים לעסק שלכם. ישנם מספר רואי חשבון הפעילים בישראל אמנם לא כולם מתמחים בתחום של עסקים קטנים ובינוניים, לכן יש לוודא כי רואה החשבון אליו אתם פונים מתמחה בתחום זה.

כמו כן, יש לבדוק כי משרד רואה החשבון ממוקם בקרבה גאוגרפית אליכם, אין צורך שיהיה באותה עיר, אמנם רצוי שאם העסק שלכם ממוקם במרכז  תבחרו רואה חשבון במרכז.

בנוסף, קיימו פגישה עם רואה החשבון לפני שאתם בוחרים לעבור אליו, במידה והוא מבין את העסק שלכם ומראה נכונות וסבלנות תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה. בעלים של עסק חדש בדרך כלל לא מכיר את עולם העסקים ולכן יש להדריכו לאורך הדרך, זו הסיבה שחשוב שרואה החשבון יכיר את התחום שלכם ויתנהל באופן שוטף עם בעלי עסקים מסוגכם. רואה חשבון טוב יסייע לכם בהתנהלות נכונה, הוא יהיה שותף שלכם לאורך הדרך וימנע טעויות, יש חשיבות לקיום קו תקשורת תקין בין רואה החשבון לבין בעל העסק, לא מדובר רק במי שמגיש עבורכם מסמכים לרשויות ולכן אינטראקציה טובה עם רואה החשבון שלכם היא הכרחית.

שימו לב, ישנה חשיבות רבה להתנהלות באמצעות רואה חשבון, התנהלות זו מונעת טעויות בעתיד, בתור בעלי עסקים תדרשו בדיווחים שוטפים ושנתיים לרשויות המס, הגשת הצהרת הון מדי מספר שנים ועוד, לכן חשוב שיהיה בעל מקצוע מנוסה לצדכם.

רואת חשבון שור מתמחה בעסקים קטנים ובינוניים באזור המרכז.

בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב מתמחה בחופשות בפריז וכן בארגון של מלונות בפריז ובכול הקשור לעיר האורות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילטלפונים סלולריים05/03/131283 צפיות
בשנים האחרונות שוק הסלולר עובר תהליך של התמקדות בקהלי יעד, תהליך זה אופייני לשוק אשר התחרות בו כבדה ואשר היצרנים בו נאלצים להתמחות בתחומים ספציפייים על מנת לצבור יתרון על מתחריהם. הלקוחות הם המרוויחים מהתחרות שכן המוצרים אשר מיוצרים עבורם מתאימים להם והם אינם נאלצים להסתפק במוצרים קרובים לצורכיהם. במאמר זה אסקור את שוק הטלפונים הסלולריים למבוגרים ולכבדי שמיעה.

מאת: גילעסקים מקוונים05/03/131009 צפיות
בעת בניית אתר לעסק קטן חשוב לשים לב למספר נקודות, במאמר זה אסקור את האופן בו יש להקים את האתר וכן נקודות לגביהן יש להקפיד על אף שלעתים הן דורשות השקעה וזמן עד אשר הן נותנות את הפירות.

מאת: גילטלפונים סלולריים03/01/131290 צפיות
עם התארכות תוכלת החיים החלו חברות מסחריות להציע ולפתח מוצרים אשר יועדו לפלח האוכלוסיה המבוגר אשר נודע בתור גיל הזהב. בין המוצרים ניתן למצוא כיום טלפונים המתאימים לאנשים מבוגרים, מוצר אשר בעבר לא ניתן היה להשיג.

מאת: גילייעוץ עסקי19/12/121318 צפיות
קיבלתם דרישה להגיש הצהרת הון ? חשוב לדעת מה המשמעות של דרישה זו ומי עתיד לקבל דרישות להגיש הצהרות הון באופן שוטף. מאמר זה יסקור את נושא הצהרות ההון על עצמאים בעיקר, ויפרט את הסיבות בגינן נדרשת הגשת ההצרת הון ומי נדרש להגישה.

מאת: גילפיננסים וכספים - כללי 06/12/12863 צפיות
בתור רואת חשבון אני נשאלת רבות על ידי בעלי עסקים קטנים ובינוניים באיזה אופן בא לידי ביטוי תפקידו של רואה החשבון בעסק, ואיך רואה החשבון מסייע להם כמו גם לגבי ההבדלים בין רואה חשבון לבין נותני שירותים אחרים. במאמר זה אסקור את התפקיד של רואה החשבון בעסק.

מאת: גילטלפונים סלולריים05/12/12993 צפיות
כיום ישנם טלפונים המיוצרים במיוחד עבור קהלי יעד יחודיים, במאמר זה נסקור את הסוגים השונים של פלאפונים אלו.

מאת: גילטלפונים סלולריים27/09/122439 צפיות
פלאפון כשר הנו מכשיר פלאפון אשר מותאם לקהילה החרדית והדתית לא רק בישראל אלא בכל העולם עושים שימוש בסוג של של פלאפונים. השימוש החל לפני מספר שנים כאשר החלו לצרוך תוכן רב באמצעות הפלאפונים בניגוד לעבר בו התוכן היה נצרך באמצעי מדיה אחרים והפלאפון היה שולי.

מאמרים נוספים בנושא ראיית חשבון

מאת: אור מחשביםראיית חשבון24/10/162560 צפיות
הדוח השנתי הוא הדיווח שמידי שנה כל עצמאי מחויב בו הבסיס בדוח שמיחד אותו אצל עצמאי אל מול שאר מגישי הדוח הוא נספח א שבו רשומות כלל ההכנסות החשבוניות שבעל העסק הוציא באותה שנה ללקוחותיו ,מתחת לשורת ההכנסות רשומות כלל ההוצאות שבעל העסק הוציא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152558 צפיות
טיפול בענייני מס נחשב מזה שנים רובת כשייך לרואי חשבון המייצגים עצמאיים ואנשי עסקים המגלגלים כסף רב, אך המצב אינו כזה ולאחרונה עוד ועוד שכירים מגלים כיתכנון מס אפקטיבי עבורם לא פחות מאשר עבור המעסיק שלהם.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152067 צפיות
פתיחת עסק עצמאי דורשת לא מעט אומץ ותעוזה כמו גם התמחות ויכולת בתחום שבו בחרתם. מעבר לכל אלו חשוב לנהל את כל ההתנהלות העיסקית בצורה נכונה וזאת באמצעות ליווי של רואה חשבון מקצועי.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151933 צפיות
אם אתם מקימים עסק חדש אתם חייבים לשכור שירותי רואה חשבון באזור המגורים שלכם ולקבל ממנו את כל סל השירותים המקובל בין רו"ח ללקוח. על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151968 צפיות
אחת הדרכים הנוחות ביותר להרוויח כסף מעבודה צדדית לזו שלכם כשכירים או סטודנטים היא באמצעות פתיחת תיק של עוסק פטור. מדובר על רישום כחוק כמי שעוסק בעבודה כעצמאי אך בהיקפים קטנים שפוטרים אותו מתשלומי מעמ או קבלה שלהם. על כך במאמר הבא.

מאת: יוסי נטוביץראיית חשבון08/02/152261 צפיות
בחינת הבקרות הפנימיות בארגון ובפרט בתהליכים עסקיים הייתה ונשארה אבן היסוד בעבודת המבקר הפנימי. תהליכים עסקיים רבים בארגון מתבצעים כיום במערכות ממוחשבות ומורכבותם, במיוחד בארגונים גדולים, מקשה על יכולת המבקר לבצע עליהם ביקורת אפקטיבית ללא אמצעים ממוחשבים. פיתוח טכנולוגית כריית התהליכים (Process Mining) לניתוח ניהולי של התהליכים עורר התעניינות מחקרית רבה ביכולות השימוש שלה גם ככלי בקרה בין היתר לזיהוי הפרות אבטחת מידע , ולאחרונה אף ככלי לביקורת פנימית לניהול סיכונים , ולזיהוי הונאות ומעילות

מאת: טוב לעסקראיית חשבון20/01/151913 צפיות
אחת השאלות אשר נשאלות על ידי עסקים, היא באיזה פונקציה להשתמש לצורך ניהול חשבונות העסק. ברואה חשבון או ביועץ מס, מה בעצם ההבדל ביניהם. במאמר זה ננסה להבהיר כיצד לבחור יועץ מס וההבדל מרואה חשבון.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica