חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימוש בסלולרי אצל קהלי יעד יחודיים

מאת: גילטלפונים סלולריים05/12/2012994 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה נפתח שוק התקשורת לתחרות בניגוד למה שהיה בעבר, מצב בו שלטו על השוק מספר מועט של חברות סלולר אשר גם אישרו טלפונים שיכולים להמכר, כך שנוצר מצב בו היצע הטלפונים הסלולריים בשוק היה נמוך מאוד, לא היה בכלל מה לדבר על טלפונים לקהלי יעד יחודיים שכן אלו נתפסו כקטנים ולא משמעותיים מבחינת השוק. אמנם, לאחר פתיחת השוק לתחרות לפתע ניתן היה לרכוש בישראל מוצרים רבים מתחום הסלולר, כיום קל בהרבה להפוך לייבואן טלפונים סלולריים וכך החלו להכנס לתחום גורמים קטנים יותר מחברות הסלולר, בהתאם ניתן למצוא סלולריים לקהלי יעד יעודיים.

טלפונים לילדים

כיום ניתן לרכוש טלפון נייד המותאם במיוחד לילדים קטנים, הטלפון מסוג mobee הנו טלפון אשר נועד למעשה להורים ואשר מאפשר להם לבדוק את מצב ילדיהם לאורך היום וכאשר הם אינם לצידם. מדובר בטלפון אשר נועד למעשה להורים, הטלפון מאפשר להורים להתקשר למובי של ילדם ולשמוע את הסביבה בה הוא נמצא וזאת מבלי שהילד נדרש לענות לטלפון. כמו כן, הטלפון אינו כולל אפשרות לגלישה באינטרנט או אף להוציא שיחות למספרים שלא הוגדרו מראש, ואשר כוללים את ההורים, הבית וטלפון נוסף שניתן להגדיר בטלפון, למעשה מדובר בטלפון אשר נועד לסייע להורים לפקח על ילדם כאשר הילדים מצידם זוכים לטלפון בעל מראה מושך.

טלפון למבוגרים

טלפון למבוגרים נועד לסייע לאנשים מבוגרים, לעתים אנשים שמעולם לא היה ברשותם פלאפון לעשות שימוש בטלפון נייד באמצעות טלפון נוח ופשוט לשימוש אשר מדמה שימוש בטלפון ביתי אלחוטי. ישנם מספר דגמים של טלפון למבוגרים כאשר המאפיין את הטלפון הוא מקשים גדולים אשר נועדו להקל על אנשים מבוגרים לראות טוב יותר, כמו כן מצג נוח לתצוגת המספרים אשר מאפשר למי שראייתו לא טובה מקרוב לראות את המספרים המחויגים, כמו כן, הטלפון כולל חיווי קולי אשר מאפשר לשמוע את המספרים המחויגים. בנוסף כולל הטלפון למבוגרים כפתור מצוקה אשר נועד לסייע בעת צרה על ידי חיוג ל מספרים שהוגדרו בטלפון מראש.

טלפון כשר

מדובר בטלפון אשר נועד לקהל החרדי, טלפון זה אינו מקבל הודעות טקסט ואינו פתוח לגלישה באינטרנט, הטלפון נועד לקהל החרדי והדתי אשר אינו מעוניין לקבל תוכן לטלפון שלו אלא לעשות בו שימוש לצורכי שיחות בלבד. טלפון זה למעשה נכנס לפני מספר שנים לאחר שהרבנים הצליחו להפעיל לחץ על חברות הסלולר על מנת שיאפשרו חבילת גלישה לטלפונים סלולרים מסוג זה.

טלפון חכם זול

כיום ניתן למצוא טלפונים חכמים זולים בניגוד לדגמים אשר מפורסמים חדשות לבקרים על ידי החברות, קיימים טלפונים סלולריים חכמים פשוטים יחסית אשר מחירם זול עד כדי שישית ממחירם של הטלפונים הסלולריים הממותגים. כמו כן, מומלץ לרכוש טלפון סלולרי אאשר הנו מדגם מעט ישן יותר, באופן זה ניתן להפחית את המחיר בעשרות אחוזים.

בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב מתמחה בחופשות בפריז וכן בארגון של מלונות בפריז ובכול הקשור לעיר האורות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילטלפונים סלולריים05/03/131283 צפיות
בשנים האחרונות שוק הסלולר עובר תהליך של התמקדות בקהלי יעד, תהליך זה אופייני לשוק אשר התחרות בו כבדה ואשר היצרנים בו נאלצים להתמחות בתחומים ספציפייים על מנת לצבור יתרון על מתחריהם. הלקוחות הם המרוויחים מהתחרות שכן המוצרים אשר מיוצרים עבורם מתאימים להם והם אינם נאלצים להסתפק במוצרים קרובים לצורכיהם. במאמר זה אסקור את שוק הטלפונים הסלולריים למבוגרים ולכבדי שמיעה.

מאת: גילעסקים מקוונים05/03/131009 צפיות
בעת בניית אתר לעסק קטן חשוב לשים לב למספר נקודות, במאמר זה אסקור את האופן בו יש להקים את האתר וכן נקודות לגביהן יש להקפיד על אף שלעתים הן דורשות השקעה וזמן עד אשר הן נותנות את הפירות.

מאת: גילטלפונים סלולריים03/01/131290 צפיות
עם התארכות תוכלת החיים החלו חברות מסחריות להציע ולפתח מוצרים אשר יועדו לפלח האוכלוסיה המבוגר אשר נודע בתור גיל הזהב. בין המוצרים ניתן למצוא כיום טלפונים המתאימים לאנשים מבוגרים, מוצר אשר בעבר לא ניתן היה להשיג.

מאת: גילייעוץ עסקי19/12/121319 צפיות
קיבלתם דרישה להגיש הצהרת הון ? חשוב לדעת מה המשמעות של דרישה זו ומי עתיד לקבל דרישות להגיש הצהרות הון באופן שוטף. מאמר זה יסקור את נושא הצהרות ההון על עצמאים בעיקר, ויפרט את הסיבות בגינן נדרשת הגשת ההצרת הון ומי נדרש להגישה.

מאת: גילראיית חשבון18/12/121456 צפיות
חיפוש רואה חשבון הנה משימה שכל בעל עסק מתחיל נדרש לבצע, אמנם רבים אינם יודעים כיצד להתחיל או מה לחפש בבואם לבחור רואה חשבון לעסק שלהם, במאמר זה אסקור את תפקידו של רואה החשבון בקצרה ואת האופן בו יש לבחור רואה חשבון.

מאת: גילפיננסים וכספים - כללי 06/12/12864 צפיות
בתור רואת חשבון אני נשאלת רבות על ידי בעלי עסקים קטנים ובינוניים באיזה אופן בא לידי ביטוי תפקידו של רואה החשבון בעסק, ואיך רואה החשבון מסייע להם כמו גם לגבי ההבדלים בין רואה חשבון לבין נותני שירותים אחרים. במאמר זה אסקור את התפקיד של רואה החשבון בעסק.

מאת: גילטלפונים סלולריים27/09/122441 צפיות
פלאפון כשר הנו מכשיר פלאפון אשר מותאם לקהילה החרדית והדתית לא רק בישראל אלא בכל העולם עושים שימוש בסוג של של פלאפונים. השימוש החל לפני מספר שנים כאשר החלו לצרוך תוכן רב באמצעות הפלאפונים בניגוד לעבר בו התוכן היה נצרך באמצעי מדיה אחרים והפלאפון היה שולי.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205441 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196577 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187934 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181528 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica