חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצהרת הון

מאת: גילייעוץ עסקי19/12/20121319 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיבלתם דרישה להגיש הצהרת הון ? חשוב לדעת מה המשמעות של דרישה זו ומי עתיד לקבל דרישות להגיש הצהרות הון באופן שוטף. מאמר זה יסקור את נושא הצהרות ההון על עצמאים בעיקר, ויפרט את הסיבות בגינן נדרשת הגשת ההצרת הון ומי נדרש להגישה.

הצהרת הון הנה דיווח על סך הנכסים שיש לנישום למועד מסוים אשר נקוב בהצהרת ההון. למעשה הצהרת ההון כוללת דיווח מקיף על כלל נכסיו של הנישום ושל בן הזוג שלו במידה ומדובר בנישומים אשר נשואים. הצהרת ההון כוללת גם נכסים אשר יש לנישום בחוץ לארץ. מס הכנסה יכול לבקש מכל אחד להגיש הצהרת הון, אמנם בדרך כלל נדרשים להגיש הצהרה רק מי שהתאגדו בתור עצמאים או מי שהנם בעלי מניות מהותיים בחברה או שכירים בעלי הכנסה גבוהה - בדרך כלל מנכ"לים.

הצהרת הון מסייעת למס הכנסה לבדוק את הנישום

באמצעות הצהרת ההון מס הכנסה יכול לבדוק אתכם, לדוגמה האם ההכנסות עליהן אתם מדווחים בתור עצמאים תואמות את סך הנכסים וההתחייבויות אשר צברתם במהלך השנים שעברו בין הצהרה להצהרה. שימו לב שמס הכנסה יכול לבדוק שתי הצהרות הון שנתנו בשתי תקופות שונות, כך הוא יודע האם דווחו רווחים בגין מכירת נכסים למשל, או האם ההפרשים מוסברים, כמו כן, במידה ויאותרו הפרשים לא מוסברים מס הכנסה ידאג לבדוק זאת מולכם.

שימוש נוסף שעשוי להיות להצהרת ההון הנו בדיקה של גורמים שלישיים אשר מקושרים להצהרת ההון שלכם, לדוגמה במידה ואתם משכירים דירה למישהו, או שוכרים דירה ממישהו, מס הכנסה יכול לבדוק את הצד השני, כי הוא אכן דיווח על כל מה שהיה עליו לדווח.

כאמור, במידה ופתחתם עסק ראשון, יהיה עליכם להגיש הצהרת הון בדרך כלל כשנה לאחר פתיחת העסק. לשם הכנת והגשת הצהרת ההון ינתנו לכם 120 ימים, שימו לב שיש להגיש את הצהרת ההון בזמן ואי הגשה של ההצרה במועד תגרור קנסות. יש חשיבות להגשת הצהרת ההון באופן מקצועי ותוך הסתייעות ברואה החשבון שלכם, על מנת שלא תהיינה טעויות אשר יגרמו להפרשים לא מוסברים בעתיד, הדבר חשוב מאוד בעת הגשת הצהרת ההון הראשונה. יש להקפיד לכלול את כלל הנכסים של הנישום בדיווח.

שימו לב כי בהצהרת ההון יש לכלול גם השקעות שיש לכם בחו"ל, השקעות בניירות ערך באמצעות הטופס המתאים וכך הלאה, יש למלא את הצהרת ההון בהתאם להוראות והטפסים המתאימים.

הכותבת הנה רואת חשבון אשר מתמחה בעסקים קטנים ובינוניים, בעל שור משרד רואי חשבון בהרצליה ותל אביב.

 


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב מתמחה בחופשות בפריז וכן בארגון של מלונות בפריז ובכול הקשור לעיר האורות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילטלפונים סלולריים05/03/131283 צפיות
בשנים האחרונות שוק הסלולר עובר תהליך של התמקדות בקהלי יעד, תהליך זה אופייני לשוק אשר התחרות בו כבדה ואשר היצרנים בו נאלצים להתמחות בתחומים ספציפייים על מנת לצבור יתרון על מתחריהם. הלקוחות הם המרוויחים מהתחרות שכן המוצרים אשר מיוצרים עבורם מתאימים להם והם אינם נאלצים להסתפק במוצרים קרובים לצורכיהם. במאמר זה אסקור את שוק הטלפונים הסלולריים למבוגרים ולכבדי שמיעה.

מאת: גילעסקים מקוונים05/03/131009 צפיות
בעת בניית אתר לעסק קטן חשוב לשים לב למספר נקודות, במאמר זה אסקור את האופן בו יש להקים את האתר וכן נקודות לגביהן יש להקפיד על אף שלעתים הן דורשות השקעה וזמן עד אשר הן נותנות את הפירות.

מאת: גילטלפונים סלולריים03/01/131290 צפיות
עם התארכות תוכלת החיים החלו חברות מסחריות להציע ולפתח מוצרים אשר יועדו לפלח האוכלוסיה המבוגר אשר נודע בתור גיל הזהב. בין המוצרים ניתן למצוא כיום טלפונים המתאימים לאנשים מבוגרים, מוצר אשר בעבר לא ניתן היה להשיג.

מאת: גילראיית חשבון18/12/121456 צפיות
חיפוש רואה חשבון הנה משימה שכל בעל עסק מתחיל נדרש לבצע, אמנם רבים אינם יודעים כיצד להתחיל או מה לחפש בבואם לבחור רואה חשבון לעסק שלהם, במאמר זה אסקור את תפקידו של רואה החשבון בקצרה ואת האופן בו יש לבחור רואה חשבון.

מאת: גילפיננסים וכספים - כללי 06/12/12864 צפיות
בתור רואת חשבון אני נשאלת רבות על ידי בעלי עסקים קטנים ובינוניים באיזה אופן בא לידי ביטוי תפקידו של רואה החשבון בעסק, ואיך רואה החשבון מסייע להם כמו גם לגבי ההבדלים בין רואה חשבון לבין נותני שירותים אחרים. במאמר זה אסקור את התפקיד של רואה החשבון בעסק.

מאת: גילטלפונים סלולריים05/12/12995 צפיות
כיום ישנם טלפונים המיוצרים במיוחד עבור קהלי יעד יחודיים, במאמר זה נסקור את הסוגים השונים של פלאפונים אלו.

מאת: גילטלפונים סלולריים27/09/122441 צפיות
פלאפון כשר הנו מכשיר פלאפון אשר מותאם לקהילה החרדית והדתית לא רק בישראל אלא בכל העולם עושים שימוש בסוג של של פלאפונים. השימוש החל לפני מספר שנים כאשר החלו לצרוך תוכן רב באמצעות הפלאפונים בניגוד לעבר בו התוכן היה נצרך באמצעי מדיה אחרים והפלאפון היה שולי.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222238 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22899 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21951 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201514 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica