חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פירוק רכבים

מאת: שמוליק דורינבאוםרכב17/03/20121007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם הרכב נמצא בייצור מתמיד של מכוניות חדשות, כעשרות עד מאות אלפים עולות על כבישי ישראל מידי שנה. לעומת זאת, קיימים אצל חלק לא מבוטל מאיתנו, רכבים ישנים במיוחד, שהזמן שנותר להם לחיות על הכבישים מועט במיוחד, עקב מצבן הגרוע מבחינה מכנית, כשאין אפשרות למכור אותם.

לכן, החלופה הטובה ביותר, שתתרום הן לסביבה, והן לכם מבחינה כלכלית, כשתקבלו סכום כסף כלשהו עבור מכוניתכם, היא באמצעות שירות שנקרא פירוק רכבים. במסגרת שירות זה, מורידים מהכביש מכוניות ישנות המצויות במצב בלתי הפיך, כשלא משתלם לתקן אותם, שכן עלות התיקון עשויה לעלות יותר משווים במחירוני הרכב. בנוסף, מסכנים רכבים אלו את הנוהגים בהם ואת הנהגים האחרים בכביש, בנוסף לשיעור הגבוה של זיהום האוויר אותו פולטים (כיום מיוצרות מכוניות יותר ידידותיות לסביבה), כשאין מנוס מלבד הליכה לעסקים המתמחים בפירוק רכבים.

כיום, קיימים לאורך רחבי הארץ עסקים ייחודים אשר מעניקים שירות לפירוק רכבים. עסקים אלו, מוסמכים לעסוק בפירוק רכבים, לאחר שקיבלו רישיון מיוחד ממשרד התחבורה המתיר להם על כך. בנוסף, קבע משרד התחבורה תקנות ברורות ומחייבות בכל הקשור לפירוק רכבים, כשעל פיהם נקבע, זאת בהתאם למצב הרכב, מהו גובה התשלום לו זכאים בעליו כתוצאה מפירוקו. פירוק רכבים מאפשר למחזר חלקים רבים מאותו הרכב, בעיקר חלקי ברזל ומתכות ובכך, לתרום למאמץ המתמשך בשמירה על איכות הסביבה.

בנוסף, פירוק רכבים מהווה מקור להספקת חלפים למכוניות הזקוקות להם, כשניתן לשפץ ולחדש חלפים משומשים, כשעל ידי כך ניתן להימנע מייצור המוני של חלקי חילוף ובכך, להפחית את הפגיעה במחצבי ברזל, שתביא להקטנת זיהום האוויר הנפלט כתוצאה מהשימוש בהם.

עובדה נוספת, המטיבה עם בעלי אותם רכבים המיועדים לפירוק, היא בתקנה אותה קבע משרד התחבורה, המחייבת אותם עסקים מורשים לפירוק רכבים להעביר תשלום במזומן, זאת בהתאם לסכום שנקבע לפני הפירוק על פי תקנותיו. כתוצאה מכך, מקבלים בעלי הרכבים לפירוק תמורה מיידית עבור הורדת רכבם מן הכביש, שעשוי לעזור להם ברכישת רכב חדש וידידותי יותר לסביבה.

לכן, אם אתם מחזיקים רכב ישן במצב לא מזהיר ומעוניינים בהחלפתו, קחו בחשבון את האפשרות לשלוח אותו לעסק מורשה המפעיל שירות רכבים לפירוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131122 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121084 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121050 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122329 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121137 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121242 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121321 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213846 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213975 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214156 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204624 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195589 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196283 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193511 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica