חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח תכולה משווים מחירים

מאת: דליה כץביטוח משכנתא18/03/2012945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הציעו לכם מחיר מופרז? צריכים סוכן מקצועי? חפשו ביטוח רכב רק אצל סוכן מקצועי! זה לא נגמר, יש לנו המון הוצאות על המכונית הרבה מאוד- תיקונים ודלק חידוש רישיון ועוד. אבל... רכב פרטי הוא אחד מהדברים החשובים ביותר בחיי היום יום .

שוב עברה שנה? צריכים ביטוח? אם חיפשתם ביטוח דירה במחיר הגון, לפניכם עצות וטיפים איפה מוצאים הנחות וכיצד תרכשו ביטוח טוב במחיר טוב, כדאי לקרוא.

אל תחכו לדקה 90, אתם לא יוצאים לחו"ל... לא מחכים יותר מדי, כשלושה שבועות לפני שמסתיים הביטוח החלו בבדיקת מחירים, כך יהיה לכם מספיק זמן לבדוק את המחירים- לקחת כמה הצעות ולמצוא את המחיר הכי טוב.

אצל מי? קחו מספר הצעות מהחברות הגדולות וגם אצל סוכנים, תתפלאו אבל יש פערים! תעשו השוואה בדקו את האותיות הקטנות ובדקו גם את תנאי התשלום, אתם תמצאו פערים גדולים שיורידו בעלות הרבה מאוד כסף.

אנחנו מציעים שכל פוליסות הביטוח שלכם יהיו בחברה אחת ביטוח הדירה לדגומה, ביטוח חיים ביטוח מבנה וגם ביטוח המכונית, בעיקר אם יש לכם סוכן מקצועי ואמין. שהכל במקום אחד זה נוח בהרבה וברוב המקרים זול יותר.

כדאי גם לשאול אנשים שאתם מכירים, אולי לחלקם יש רכב דומה לשלכם? ואולי יש להם חברה מומלצת? אולי כן ואולי לא כדאי לבדוק. בישראל כל אחד מכיר מישהו שיכול לארגן הנחנה.

צד ג'? רבים מתלבטים על הביטוח, צריך או לא צריך מקיף? שמשות ורכב חלופי? בגדול, מומלץ לכם לעשות פוליסה מקיפה כזאת שתכלול כל תרחיש אפשרי, כך תוכלו לישון בשקט בלילה.

תודה לאל שיש לנו אוטו פרטי, כמה טוב שיש לנו את היכולת לנוע לכל מקום בקלות ונכון,, יש גם פקקים רבים דלק יקר מאוד, צריך להיכנס למוסך מדי פעם, מחירי ביטוח ועוד הוצאות לא צפויות אבל, רכב מסייע באיכות חיינו בלי כל ספק. צריכים עצה ממומחים?.

בא לכם לקבל ביטוח תכולה? נשמח לעזור לכם . אתם יכולים להתייעץ וליהנות ממחיר טובים ללא התחייבות, בעזרת הטופס באתר שלנו תוכלו לקבל מחיר תוך דקות ספורות.

לסיום, הכי חשוב סעו כמו שצריך..

 



תגיות המאמר: ביטוח תכולה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דליה כץ

מאת: דליה כץחתונות27/03/12981 צפיות
הדבר שהכי קשה להחליט הוא האם ללכת על קייטרינג כשר, במקרה הזה מה שהכי משפיע זה האורחים שלכם. במקרה שרוב

מאת: דליה כץניקיון27/03/12948 צפיות
לא כדאי להסתפק בהצעת מחיר לניקיון והברקת הבית אשר ניתנה טלפונית. הקפידו לדרוש מאיש המקצוע לבוא, לראות, וגם שייתן

מאת: דליה כץנישואין27/03/121119 צפיות
אולם דעו שאם אתם לא שבעי רצון מהקשר הזוגי שלכם, אינ נקיטת צעדים לשיפור מצבכם יכול להווצר מצב בו הקשר יגווע עד כי לא יישאר

מאת: דליה כץפסיכומטרי27/03/121088 צפיות
בהווה מי שרק רוצה יכול להכנס לקורס המתאים וללמוד את כל התחום

מאת: דליה כץשיפוצים27/03/121020 צפיות
כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים ובאתרי אינטרנט. תהליך ההתרשמות יקל עליכם להתמקד על החומרים הקיימים

מאת: דליה כץלימודי שפות26/03/121023 צפיות
ואלה רק כמה מיתרונות לימוד השפה האנגלית, אשר כוללים גם את האפשרות לטייל במדינות

מאת: דליה כץבריאות העין26/03/12980 צפיות
חשוב מאוד שלא ללכת על הקטנת חזה בטרם שעושים קצת דיאטה מכיוון ש החזה מאבד מניפחו בזמן הדיאטה

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223064 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162763 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142854 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147656 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148041 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138258 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131976 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica