חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 פרמטרים חשובים בבניית אתר אינטרנט

מאת: kinneret ovבניית אתרים21/03/2012914 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתר אינטרנט מהווה חשיבות רבה בשיווק וקידום העסק שלכם ברשת האינטרנט. למעשה, בניית אתר אינטרנט תעשה בצורה איכותית ונכונה, על מנת להבטיח את מקומכם בתחרות הגדולה שיש בין אתרי האינטרנט השונים. לכן, יש לדאוג שאכן מוטמעים מספר פרמטרים באתר שלכם כגון, מערכת ניהול תוכן, התאמה למנועי החיפוש, שרות אחסון, בחירת דומיין מתאים והקפדה על תקן מסוים בו מומלץ להשתמש לצורך בניית אתר אינטרנט.

מערכת ניהול תוכן

לאחר בניית אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה עדכני כל הזמן, יש להעזר במערכת ניהול תוכן. המערכת אמורה להיות עם ממשק ידידותי ובעיקר נוחה לשימוש. ייעוץ והמלצה על מערכת תוכן, תוכלו לקבל מחברת האינטרנט שבנתה את האתר שלכם.

התאמה למנועי חיפוש

אם זה עתה סיימתם בניית אתר אינטרנט, תרצו שהדירוג שלו במנועי החיפוש יהיה גבוה. לצורך כך, יש להתאים את האתר למנועי החיפוש ולמקד אותו על ידי תגיות METAהמאפיינות את תוכן האתר, כותרות העמודים, תיאור העמודים ומילות המפתח.

שרות אחסון לאחר בניית האתר

בניית אתר אינטרנט תבוא יחד עם אחסון האתר ברשת האינטרנט. לכן, כאשר מבצעים עסקה לבניית אתר אינטרנט, יש גם להכליל את שרות האחסון. מומלץ לקחת את שרות האחסון מאותה החברה שבנתה לכם את אתר האינטרנט.

בחירת דומיין

הדומיין מהווה את כתובת האתר הראשית שלכם ברשת, לכן רצוי לבחור דומיין באנגלית שיהיה נוח וקצר לכל סוגי המבקרים באתר, גם לאלו שאינם מגיעים אליו דרך מנועי החיפוש השונים.

תקן C3W

רצוי להקפיד על תקן זה כאשר מבצעים בניית אתר אינטרנט, זאת משום שהוא עוזר בקידום האתר במנועי החיפוש השונים. יתרה מזאת, שימוש בתקן זה תומך בסוגי דפדפנים רבים וגורם לתצוגת האתר להראות משופרת יותר עבור המבקרים באתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אחרת - אדריכלות, עיצוב פנים ובנייה ירוקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kinneret ov

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142835 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: kinneret ovגינון30/04/141093 צפיות
תכנון גינה חסכונית במים לא יחייב אתכם לייבש את השטח אלא יגרום לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה. תכנון גינה באופן שיוביל לחיסכון במים רצוי שיעשה על ידי בעל מקצוע מתחום אדריכלות הנוף או הנדסת המים.

מאת: kinneret ovהשקעות20/03/141386 צפיות
השקעות בנדל"ן בארה"ב עדיין צריכות להיעשות בצורה הנכונה על מנת להפיק מהם את המרב ולא למצוא את עצמכם דווקא מול הוצאות וסיכונים מיותרים. לכן לפני שבוחרים נכסים בשביל השקעות נדל"ן בארה"ב כדאי לזכור שארה"ב היא מדינה גדולה המורכבת ממספר מדינות שלכל אחת מהן יכולה להיות המיקרו כלכלה שלה.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147754 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: kinneret ovעיצוב גינות27/02/141034 צפיות
בחזית הבית, או מאחוריו, יש לכם שטח קטן ואתם חולמים ליצור בו גינה יפה, מקום נעים וצבעוני, בו תוכלו לשבת וליהנות מקפה של בוקר, או מאחר הצהריים שמשי עם הילדים. אז מאיפה מתחילים? קודם כל, מתכננים! עיצוב גינות קטנות, מצריך תכנון מדויק, על מנת שניתן יהיה לשלב בגינה את כל האלמנטים הרצויים, אך בצורה הרמונית ולא מעמיסה. כמו כן, תרצו לתכנן גינה אשר יהיה קל לתחזק אותה ולשמר את המראה הנעים שלה.

מאת: kinneret ovניהול30/12/13974 צפיות
רואה חשבון ירושלים מסייע רבות גם בכל הנוגע להתנהלות יעילה ואיכותית מול גופי הממשלה השונים, כגון ביטוח לאומי, מע"מ ועוד. בצורה זו, ניתן לחסוך זמן וכסף, ולדעת באופן בטוח כי עניינים חשובים אלו מתנהלים כהלכה, ואינם נדחים או גורפים חובות וקנסות מיותרים.

מאת: kinneret ovאדריכלות נוף 26/12/131374 צפיות
עיצוב גינות באופן כללי הוא האומנות, התהליך ותכנון הצמחייה והנוף. הוא יכול להיעשות אומנם על ידי בעלי הגינה בעצמם אך על מנת לקבל תוצאה איכותית ומשביעת רצון כדאי להיעזר באנשי מקצוע מתחום הגינון והנדסאי או אדריכל נוף בעלי ניסיון בתכנון של גינות עם שטח קטן יחסית.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213590 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194076 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175717 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174874 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172708 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172274 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162127 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica