חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

TCS ישראל תציע לגופי הבריאות בישראל יישום מודול BI שפותח לאחרונה במח' מדעי החיים בחברה האם

מאת: מירון תקשורת משווקתתוכנה07/09/20091099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת TCS הפועלת בתחום פיתוח ויישום פרויקטי IT מורכבים מודיעה על פיתוח מודול BI המתממשק למערכות BusinessObjects SAP ומיועד לשימוש בבתי חולים ואצל ספקיות שירותי בריאות המיישמות  SAP ISH. המודול החדש יאפשר צמצום מיידי בהוצאות התפעול ויקצר משמעותית את זמני התגובה בקשר שבין צרכיהם האדמיניסטרטיביים והרפואיים של בתי החולים ושל החולים.

מח' מדעי החיים והרפואה ב-TCS שבחנה את הצורך במודול ייעודי זה בבתי חולים מצאה כי מרבית גופי בריאות טרם התחילו ביישום מערכות טכנולוגיות מתקדמות לאחסון וטיוב הנתונים, בעיקר בשל עלויות תקציביות גבוהות ומשך היישום עצמו העלול להמשך בין 12 ל-18 חודשים. עם ההבנה הזו החלו בתהליך הפיתוח וכעת, יישום המודול החדש מתאפשר בזמן קצר משמעותית של 3-5 חודשים בלבד.

לוח המכוונים (dashboard) של מודול משתמש ב- hBIDS (healthcare analytics framework) ומבוסס על פלטפורמת SAP BusinessObjects Xcelius. ה-hBIDS  משלב נתוני ביצועים המתייחסים לכל מחלקות בית החולים כולל דיווחי חוות דעת של חולים, נתוני ניצול תפוקות, מסקנות רפואיות וכלי מדידה פיננסיים. המודול מספק גם תמונת מצב על השירות והפעולות שבוצעו אצל כל חולה, מגביר את הביצועים של הצוות הרפואי, מאפשר אופטימיזציה של עבודת הצוות כדי למנוע בזבוז לא יעיל של משאבים, מספק תמונת מצב עדכנית ומקיפה על המשמעות הכספית, משווה רווחיות בין המחלקות השונות ומגביר רווחיות בקרב כל המחלקות המספקות שירות לחולה.

סמנכ"ל תחום  SAPבחברת  TCS ישראל, מנחם קרן: "כשותפים מובילים של SAP בעולם וגם בישראל, אנחנו מתכוונים למנף את הפיתוח החדשני הזה ולהציגו במשותף בפני הנהלות בתי החולים ומרכזי הרפואה בישראל. אין ספק שכלי טכנולוגי שניתן ליישם בתוך מס' חודשים בודדים ומשפר מהותית את תפוקת העבודה וההכנסה יהיה פתרון חשוב ונדרש גם בגופי הבריאות בישראל".

אודות TATA-TCS

תאגיד TATA ההודי שהוקם כבר באמצע המאה ה-19 ע"י ג'אמסטי טאטא, כולל 96 חברות ב-7 תחומים עסקיים מובילים: שירותים, מערכות מידע ותקשורת, הנדסה, אנרגיה, כימיקלים, מתכות ומוצרי צריכה. החזון העסקי של TATA מתבסס על יכולות אינטגרציה, הבנה ומקצועיות.Tata Consultancy Services Limited (TCS) (1968) היא חברת ה-IT הראשונה והמובילה בעולם שגם קיבלה את הסמכת CMMI ו-PCMM ברמה 5, הגבוהה ביותר. חברת TCS פועלת בתחום השירות, הייעוץ ומיקור החוץ ב-47 מדינות ברחבי העולם ומבצעת פרויקטים אצל למעלה מ-1000 לקוחות. בין לקוחותיה בעולם 7 מתוך 10 החברות העשירות בעולם (GM, AIG ואחרות) ו-6 מתוך 10 הלקוחות המובילים שלה נמצא בקשרי עבודה רצופים כבר למעלה מ-5 שנים. 90% מלקוחותיה מבצעים פרויקטי המשך. בשנת 2007 עמד מחזור ההכנסות של TCS הנסחרת בבורסת מומבי לפי שווי של 30 מיליארד דולר, על 4.3 מיליארד דולר. חברת TCS מעסיקה ב-47 סניפיה ברחבי העולם כ- 120 אלף עובדים. www.tcs.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירון תקשורת משווקת

מאת: מירון תקשורת משווקתפרסום באינטרנט01/02/121218 צפיות
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור04/11/111264 צפיות
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור17/10/111483 צפיות
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור13/10/111515 צפיות
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

מאת: מירון תקשורת משווקתעסקים, מימון וכספים11/04/112214 צפיות
בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162640 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152270 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151856 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151780 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151795 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151794 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151660 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica