חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמאות לבתי משפט

מאת: moti4321חוק ומשפט - כללי27/03/2012842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים שקרקעות מעניינות אותם, או שתמיד היה להם חלום לעסוק בנדל"ן, יוכלו להחליט על לימודי שמאות מקרקעין, כי לרוב בעלי מקצוע שיקבלו תעודה של שמאי מקרקעין, יוכלו לעסוק בהערכת שוויו של שטח מסוים, דירה, או מגרש עליו יש תוכניות לבנות גורד שחקים. שמאות היא תחום מעניין מאוד ודינמי, ואחת מאפשרויות התעסוקה העיקריות היא להיות שמאי מקרקעין שנותן חוות דעת שמאית לבתי משפט. בהרבה מאוד מקרים בית המשפט זקוק לחוות דעת של גורם שלישי, כלומר גורם שלא קשור כלל לבעיה העומדת בפני בית המשפט. לעיתים קרובות קורה שהעסקה עוסקת במקרקעין, ואז נדרש השמאי, מטעם בית המשפט, לגשת אל הנכס המדובר, לעשות את הבדיקות המקצועיות הדרושות, ולהגיש לבית המשפט את חוות דעתו.

אזורים מסוימים בתחום השמאות

בתוך תחום שמאות המקרקעין ישנה חלוקה לאזורים שונים לפי האזורים של מדינת ישראל. כשם שמתווך הרגיל לעבוד באזור צפון הארץ לא יקום יום בהיר אחד ויעבור לתיווך בבאר שבע, כך, לרוב, גם השמאים. אם אדם הוא שמאי מקרקעין ומרכז את רוב עבודתו באזור המרכז, הרי שלרוב בית משפט מחיפה לא יפנה אליו כדי לקבל חוות דעת לגבי נכס הנמצא בכרמיאל. חוות דעת שמאית לבית משפט תוגש בדיוק במועד שקבע לכך בית המשפט, והיא תיקח, כמובן, בחשבון את כל הגורמים להם תמיד מתייחסים בעלי מקצוע העוסקים בשמאות.

כיצד יחליט בית המשפט מי צודק

כשמדובר בתיק בנושא מקרקעין, ואחרי שבית המשפט קיבל את חוות דעתו המקצועית של השמאי יהיה עליו להחליט מי מבין הצדדים צודק, ולא תמיד זוהי משימה פשוטה. לעיתים החלטתו של בית משפט, גם אם מדובר רק על מקרקעין (כלומר לא מדובר על פגיעות פיזיות שנגרמו לצד מסוים על ידי צד אחד), יכולה לשנות את חייו של אדם. אדם שייגזר עליו לשלם סכום גדול מאוד לאדם אחר, בין היתר בעקבות חוות דעתו של השמאי, יהיה, מושפע מכך מאוד, ולעיתים כל התנהלות חייו תצטרך להשתנות. לכן בעלי מקצוע כמו שמאים, העוסקים במתן חוות דעת שמאית לבית משפט, רצוי שיבינו כי חוות הדעת שלהם היא בעלת יכולת השפעה רבה מאוד על חייהם של בני אדם, ולכן מצופה מהם שיעשו את עבודתם בצורה רצינית ביותר, תוך התחשבות בכל הגורמים המשפיעים על שוויו של נכס מסוים, כי גם אם בשבילם זה עוד מקרה, עבור מישהו אחד מדובר במקרה של חייו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעלי מקצוע מומחים לשרותכם. אינדקס העסקים ובעלי המקצוע איכותי אשר נותן מענה ופתרונות אינטרנט ומדיה מתקדמת לכלל העסקים ובעלי המקצוע בשיתוף חברת לוגופון. פשוט לפרסם חכם... בהצלחה מצוות האתר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת moti4321

מאת: moti4321משכנתא15/11/121020 צפיות
אין ספק כי אחת מבין הרכישות הרציניות והגדולות ביותר בחייו של אדם הינה הרכישה של הבית שלו. רכישה של בית, במיוחד במצב הנדל"ן בו נמצאת ישראל היום, בשנת 2012, הינה רכישה אשר צריכה להתבצע בצורה נכונה ותוך ליווי של בעלי מקצוע מומחים אשר יסייעו לאדם לבצע את העסקה בצורה נכונה ובצורה טובה.

מאת: moti4321הלוואות15/11/12954 צפיות
מחזור משכנתא הינה למעשה פעולה של פניה אל הבנק על מנת לפתוח את תיק המשכנתא ולבצע בו שינויים אשר יאפשרו לכם להמשיך לשלם את המשכנתא בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה. חשוב להבין כי אנשים רבים מגיעים במהלך השנים למצב כלכלי שונה מזה שבו היו בהתחלה

מאת: moti4321משכנתא24/10/12947 צפיות
אין ספק כי המשתלם ביותר מבחינת מגורים במדינת ישראל- הוא להישאר אצל ההורים. על אף, שכשאתם צעירים עוד אפשר להסתדר איכשהו- בסיסים סגורים בצה"ל, דירות לחיילים מעוטי יכולת ובודדים ומעונות סטודנטים יכולים לענות על הצורך של אלה שאינם יכולים להישאר אצל ההורים עד תום תקופות הביניים של ההתבגרות. אבל מה קורה כשאתם כבר שניים? מהרגע שהחלטתם לעבור לגור ביחד או להתחתן- כבר אין שום אפשרות לעזרה מגורמים כאלה והגיע הזמן לענות על שאלת השאלות: שכירות או משכנתא ?

מאת: moti4321תזונה24/10/121527 צפיות
משרדי המים טוענים לא אחת כי איכות מי הברז בישראל הם מהגבוהים בעולם. בדיקות בשטח עם זאת מראות כי המים המגיעים אל האזרחים לעיתים לוקים בחסר ולעיתים מזיקים ממש באיכותם. שקרנים? לא ממש. לצנרת שלכם יש חלק מכריע באיכות המים אותם אתם שותים. בתים ישנים בעלי צנרת ישנה או חלודה, או צנרת פגומה מכל סיבה אחרת מכניסה חיידקים, חומרים זרים ומתכות לא בריאות אל מי השתייה שלכם.

מאת: moti4321משכנתא04/10/121114 צפיות
מחזור משכנתא הוא שיפור תנאי המשכנתא במהלך תקופת החזרי המשכנתא.אנשים רבים אינם מודעים ליתרונות הרבים שיש בתהליך של מחזור משכנתא ואינם נהנים מההקלות הטמונות בתהליך של מחזור משכנתא ומהעובדה כי מחזור משכנתא יכול לחסוך כסף רב. יש אנשים אשר אומרים סידרנו את תנאי המשכנתא כאשר חתמנו על חוזה המשכנתא, כאשר בחרנו בנק ללקוחות הלוואת משכנתא בדקנו את כול התנאים, התמקחנו, קבלנו הצעות מבנקים שונים וקיבלנו את המשכנתא הטובה ביותר שיכולנו לקבל. הכול טוב ויפה אך התנאים המשופרים שקיבלתם עם לקיחת המשכנתא אינם תקפים

מאת: moti4321בניין ואחזקה - כללי04/10/121013 צפיות
בעלי מקצוע שהם אינסטלטורים דורשים מצדכם תכנון ומחשבה. כאשר יש לכם נזילה או פיצוץ בצינור אתם כל כך במצוקה שאתם מוכנים לקבל לפעמים כמעט כול תנאי ונוטים להאמין לכול טענה ורק שבעיית הצנרת תיפטר. זאת טעות אבל יש אינסטלטורים רבים שהם בעלי מקצוע טובים וחשוב לראות שאינסטלטור שבא ונותן לכם שירות באמת עומד בדרישות ונותן לכם שירות אמין, מקצועי וטוב.

מאת: moti4321צימרים06/08/121074 צפיות
אחד מצורות הנופש במזוהים ביותר עם החופשה הישראלית הוא נופש צימרים. בניגוד לנופש בבית מלון, נופש בצימרים מעניק לנופשים חופשה אינטימית ומיוחדת באווירה ביתית אשר מבליטה את כל היתרונות של המיקום בו נמצא הצימר.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231637 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212077 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211934 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211587 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211261 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201807 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201540 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica