חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור יועץ משכנתאות ?

מאת: moti4321משכנתא15/11/20121015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק כי אחת מבין הרכישות הרציניות והגדולות ביותר בחייו של אדם הינה הרכישה של הבית שלו. רכישה של בית, במיוחד במצב הנדל"ן בו נמצאת ישראל היום, בשנת 2012, הינה רכישה אשר צריכה להתבצע בצורה נכונה ותוך ליווי של בעלי מקצוע מומחים אשר יסייעו לאדם לבצע את העסקה בצורה נכונה ובצורה טובה. יועץ משכנתאות הוא אדם אשר מסייע לרוכש הבית לבצע את המשכנתא בצורה נכונה טובה ולתכנן אותה כך שיחסיר כמה שפחות ושהתשלומים החודשיים יסתדרו עם ההכנסות שלו ועם יכולת התשלום שלו. זו הסיבה לכך שכיום רבים מבינים כי יועץ משכנתא יסייע להם בצורה משמעותית ומעדיפים לשלם לו כדי שילווה אותם לאורך כל התהליך ויסייע לם לבצע את הרכישה בצורה הרבה יותר טובה.

אדם ללא מניעים אישיים

אחד דברים החשובים ביותר בבחירת יועץ משכנתאות הוא להקפיד לבחור אדם אשר אין לו מניעים אישיים בעת הייעוץ לכם. לכן, פעמים רבות ניתן לראות כי יועצי המשכנתאות אשר עובדים בבנקים השונים לא מעניקים את הייעוץ הטוב ביותר וכיצד יועץ משכנתא חיצוני מסוגל להעניק לכם ייעוץ הרבה יותר משמעותי והרבה יותר נכון, ייעוץ אשר יסייע לכם להפחית את אחוז המשכנתא בעשרות רבות של אחוזים ולהעניק לכם אפשרות ליטול משכנתא בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ניסיון – החשוב מכל

כמו בתחומים רבים אחרים, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירה של יועץ משכנתאות הוא הניסיון שלו. ככל שאותו יועץ משכנתאות הינו בעל ניסיון גדול יותר הוא יוכל לסייע לכם לסדר את המשכנתא בצורה הרבה יותר טובה ויוכל לאפשר לכם להגיע למשכנתא משתלמת הרבה יותר מזו שהייתם מצליחים להגיע אליה לבד. לכן, בייחוד אם מדובר במשכנתא ראשונה שלכם וברכישה ראשונה של בית, פנו אל יועץ משכנתאות מומחה ובעל ניסיון אשר יכול להעניק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים וללוות אתכם לאורך כל התהליך בצורה הטובה ביותר שניתן, בצורה שתאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם לוקחים משכנתא ללא סיכון גבוה מידי.

 



תגיות המאמר: יועץ משכנתאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעלי מקצוע מומחים לשרותכם. אינדקס העסקים ובעלי המקצוע איכותי אשר נותן מענה ופתרונות אינטרנט ומדיה מתקדמת לכלל העסקים ובעלי המקצוע בשיתוף חברת לוגופון. פשוט לפרסם חכם... בהצלחה מצוות האתר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת moti4321

מאת: moti4321הלוואות15/11/12949 צפיות
מחזור משכנתא הינה למעשה פעולה של פניה אל הבנק על מנת לפתוח את תיק המשכנתא ולבצע בו שינויים אשר יאפשרו לכם להמשיך לשלם את המשכנתא בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה. חשוב להבין כי אנשים רבים מגיעים במהלך השנים למצב כלכלי שונה מזה שבו היו בהתחלה

מאת: moti4321משכנתא24/10/12943 צפיות
אין ספק כי המשתלם ביותר מבחינת מגורים במדינת ישראל- הוא להישאר אצל ההורים. על אף, שכשאתם צעירים עוד אפשר להסתדר איכשהו- בסיסים סגורים בצה"ל, דירות לחיילים מעוטי יכולת ובודדים ומעונות סטודנטים יכולים לענות על הצורך של אלה שאינם יכולים להישאר אצל ההורים עד תום תקופות הביניים של ההתבגרות. אבל מה קורה כשאתם כבר שניים? מהרגע שהחלטתם לעבור לגור ביחד או להתחתן- כבר אין שום אפשרות לעזרה מגורמים כאלה והגיע הזמן לענות על שאלת השאלות: שכירות או משכנתא ?

מאת: moti4321תזונה24/10/121522 צפיות
משרדי המים טוענים לא אחת כי איכות מי הברז בישראל הם מהגבוהים בעולם. בדיקות בשטח עם זאת מראות כי המים המגיעים אל האזרחים לעיתים לוקים בחסר ולעיתים מזיקים ממש באיכותם. שקרנים? לא ממש. לצנרת שלכם יש חלק מכריע באיכות המים אותם אתם שותים. בתים ישנים בעלי צנרת ישנה או חלודה, או צנרת פגומה מכל סיבה אחרת מכניסה חיידקים, חומרים זרים ומתכות לא בריאות אל מי השתייה שלכם.

מאת: moti4321משכנתא04/10/121109 צפיות
מחזור משכנתא הוא שיפור תנאי המשכנתא במהלך תקופת החזרי המשכנתא.אנשים רבים אינם מודעים ליתרונות הרבים שיש בתהליך של מחזור משכנתא ואינם נהנים מההקלות הטמונות בתהליך של מחזור משכנתא ומהעובדה כי מחזור משכנתא יכול לחסוך כסף רב. יש אנשים אשר אומרים סידרנו את תנאי המשכנתא כאשר חתמנו על חוזה המשכנתא, כאשר בחרנו בנק ללקוחות הלוואת משכנתא בדקנו את כול התנאים, התמקחנו, קבלנו הצעות מבנקים שונים וקיבלנו את המשכנתא הטובה ביותר שיכולנו לקבל. הכול טוב ויפה אך התנאים המשופרים שקיבלתם עם לקיחת המשכנתא אינם תקפים

מאת: moti4321בניין ואחזקה - כללי04/10/121008 צפיות
בעלי מקצוע שהם אינסטלטורים דורשים מצדכם תכנון ומחשבה. כאשר יש לכם נזילה או פיצוץ בצינור אתם כל כך במצוקה שאתם מוכנים לקבל לפעמים כמעט כול תנאי ונוטים להאמין לכול טענה ורק שבעיית הצנרת תיפטר. זאת טעות אבל יש אינסטלטורים רבים שהם בעלי מקצוע טובים וחשוב לראות שאינסטלטור שבא ונותן לכם שירות באמת עומד בדרישות ונותן לכם שירות אמין, מקצועי וטוב.

מאת: moti4321צימרים06/08/121070 צפיות
אחד מצורות הנופש במזוהים ביותר עם החופשה הישראלית הוא נופש צימרים. בניגוד לנופש בבית מלון, נופש בצימרים מעניק לנופשים חופשה אינטימית ומיוחדת באווירה ביתית אשר מבליטה את כל היתרונות של המיקום בו נמצא הצימר.

מאת: moti4321משכנתא06/08/121157 צפיות
זוגות צעירים או בודדים המעוניינים לרכוש דירה משלהם נוכחים לדעת בשלב כלשהו שרכישת דירה ללא משכנתא היא פעולה בלתי אפשרית גם אם הסכום ההתחלתי שיש ברשותם לרכישת דירה גבוה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222571 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222563 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222541 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222556 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222845 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222883 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222883 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica