חפש מאמרים:
שלום אורח
13.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמן כושר אישי הדרך הקלה להצליח

מאמן כושר אישי למטרות אישיות חשובות

שומן רופס? תחושת כבדות בגוף? מבטי קנאה אל הרזות שמתהלכות בינינו? לא מטרה בלתי אפשרית. לאלה בינינו המתקשים בצעד הראשון, ולאלו בינינו המתקשים בהתמדה – בדיוק לשם כך נוצרה נישה ייחודית בפעילות הגופנית – עבודה עם מאמן כושר אישי. פעילות גופנית המודרכת על ידי מדריך כושר אישי הינה ערובה להצלחה, משום שהיא טומנת בחובה מספר עקרונות יסוד החשובים בדרך להשגת כל מטרה. ראשית- תכנית מובנית. ידוע כי לצורך השגת מטרות מתוכננות יש להניח יסודות המתווים את הדרך הנסללת להצלחה. הידע בו ניחן מאמן כושר אישי על התזונה הנדרשת, העבודה הרצויה, מידת האינטנסיביות, מספר האימונים השבועיים ועוד משתנים – הופכים את התכנית לקבועה וברת יישום.

שנית,הכרת השטח. הכרתו של מאמן כושר אישי את חולשותיו וחזקותיו האישות של המתאמן מאפשרות לו לבנות חיזוקים חיוביים דווקא בנקודות השבר, במקומות בהם היינו נכשלים אילו היינו מתאמנים לבד. במקומות אלו- אנו זוכים לחיזוקים, בין אם במילות עידוד ובין אם בתרגילים המותאמים לנו אישית. שלישית, הינה הכרה של התחום מבפנים – על השרירים השונים המרכיבים את הגוף, התזונה הנכונה, מידת האינטנסיביות של כל תרגיל, וידע אודות גוף האדם הנרכש במהלך לימודיו של מאמן כושר אישי.

מאמן כושר אישי במהלך אימון –להגיע למקסימום עם מאמן כושר אישי

אופי האימון אינו נתון להחלטתו של מאמן כושר אישי בלבד, אלא הינו תוצאה של מיקסום המצב הרצוי: שעות פעילות מועדפות, איזור פעילות מועדף ומטרות האימון. ישנם המעוניינים באימון הניתן על ידי מאמן כושר אישי בביתם. האווירה האינטימית, הנינוחות, השקט והשלווה שניתן להשיג במרחב הפרטי המוכר לנו משפרת את הקשר הנוצר עם מדריך כושר אישיעל ידי חיזוקים חיוביים והיצמדות לתכנית כושר אישית הנבנית בייחוד עבור המתאמן.

אחרים יעדיפו להתאמן עם מדריך כושר אישי על חוף הים או בפארק ואילו רבים אוהבים את האווירה התזזיתית הקיימת בחדר הכושר. לכל מתאמן יש ההעדפות שלו, ובין אם אנו מתגוררים במרכז, נוכל למצוא מאמן כושר אישי ברמת גן ואם בצפון נמצא מאמן כושר אישי בנתניה או בכל אזור אחר בארץ. מאחר וישנם מאמני כושר אישיים רבים, מסגנונות שונים ובעלי צורות אימון שונו – יש לבחור מאמן כושר פרטי שהדינאמיקה איתו הינה חיונית וחיובית. מאמן כושר אישימהווה פעמים רבות את העידוד להמשיך אימון נוסף, כשאנו על סף וויתור. לכן, למקומו ונוכחותו של מאמן כושר אישיבתהליך הקניית הרגלי כושר גופניהינו משמעותי ומכריע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Gofitness - מאמן כושר אישי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני דואני

מאת: דני דואניחדר כושר15/10/12667 צפיות
מאמן כושר אישי מזמן אינו עבור סלבריטאים או עשירים בלבד

מאת: דני דואניאימונים21/06/122162 צפיות
אם הינכם משתייכים לקטגוריה של אנשים אשר מתקשים להתאמן באופן עצמאי, הפתרון המושלם עבורכם הוא מאמן כושר אישי.

מאת: דני דואניחדר כושר30/05/122195 צפיות
הפרעות קשב וריכוז זהו מושג ששומעים לרוב בתקופתנו. מה שבעבר היה הס מלהזכיר או לכל הפחות המודעות לא היתה גבוהה כמו היום ולכן הסתובבו ביננו לא מעט מבוגרים ובודאי ילדים בעלי הפרעות מסוג זה, היום יש רבים כולל מפורסמים שפונים לאיבחון ומנסים אח"כ לטפל כאשר הטיפול הנפוץ הוא ע"י כדור הריטאלין. מתברר יחד עם זאת כי אימון באופן סדיר עם מדריך כושר אישי עשוי לתרום לעניין ולשפר מאד את מצבו של המאובחן.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/171889 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/172467 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/172960 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/172656 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/162295 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162383 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/151832 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica