חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור מאמן כושר אישי?

מאת: דני דואניחדר כושר15/10/20121013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש באפשרותו לסייע בהשגת יעדי הכושר בהתאם מצב הכושר העכשווי של הלקוח, בניית תוכנית אימונים אישית יעילה, מעקב צמוד אחר קצב ההתקדמות של הלקוח, מחויבות להתמדה של ביצוע האימונים ואתגור בהתאם לקצב ההתקדמות.

המחיר: יש באפשרותכם למצוא מאמנים אישיים בכל מקום. המחיר תלוי בהתאם למיקום, מרחק הנסיעה של מאמן הכושר אישי וניסיונו של המאמן כאשר ככל שהמאמן בעל ניסיון וההכשרה עשירים יותר, העלות היא בהתאם. קריטריון נוסף הוא השירות: ראשית ההתמדה. יתכן  וניסיתם וביקרתם בכל חדרי הכושר באזור מגוריכם ולא הצלחתם להתמיד. מאמן הכושר הפרטי ידאג כי תבצעו את כל תוכנית האימונים באופן קבוע, ימנע מכם את הנטייה לבטל, ידאג כי לא תהיו וותרניים כלפי עצמכם, וכשתהיו נטולי מוטיבציה הוא יהיה שם עבורכם על מנת לדחוף ולדרבן.

המדדים לבחירת מאמן כושר אישי: סוג האימונים וכמותם

מדד נוסף לבחירת מאמן כושר אישי הוא סוג האימונים: השירות המוצע באמצעות מאמן כושר אישי מכיל הרזייה, פיתוח גוף, שיפור סיבולת לב ריאה, שיפור הגמישות, שיקום במידה ומדובר בתאונה או מחלה ותוכניות לספורטאים. אימון כושר גופני יכול להתבצע בכל מקום שתבחרו: בבית, בפארק, על שפת הים, במשרד, ובחדר הכושר. במידה ותבחרו להתאמן מחוץ לחדר הכושר, יהיה זה המאמן כושר אישי אשר ידאג לציוד כושר אשר יביא עימו. ברצוננו לציין כי כיום הגענו לרמת פריסה מקסימאלית בכל הארץ ודרכינו תוכלו לשכור מאמן כושר אישי בתל אביב וגוש דן, מאמן כושר אישי בנתניה, כמו כן גם מאמן כושר אישי בחיפה והקריות ואף מאמן כושר אישי בצפון הרחוק. שאלות שאנו ממליצים לשאול בטרם מתחילים את תוכנית האימונים: האם יש להיוועץ עם הרופא לגבי האימונים? מדריך כושר אישי איכותי ידרוש מכם אישור רפואי על מנת לוודא שאתם מסוגלים לבצע פעילות גופנית וללא מגבלות רפואיות העשויות לגרום לנזק. מספר אימונים אישיים שעליכם לרכוש: כמות האימונים האישיים תלויה ביעדים ובזמינות שלכם. קיימים לקוחות חדורי מוטיבציה העשויים לרכוש מספר אימונים מצומצם על מנת לקבל דחיפה הראשונית ולהמשיך משם בצורה עצמאית, כאשר לעומת זאת יהיו לקוחות אשר יזדקקו לליווי לכל אורך הדרך הכוללים מספר אימונים מידי שבוע.

מאמן כושר אישי: הסמכה, ביטוח והמלצות

מרבית מהמאמנים מצפים להודעה מוקדמת של לכל הפחות יממה מראש על ביטול האימון, על מנת שיהיה אפשר לסדר מחדש את לוח הזמנים של האימון. מאמני כושר מתגמשים בשעות אך אל לנו לשכוח שזוהי פרנסתם. כמו כן יש לזכור שביטול האימון יהיה בו בכדי להשפיע על היעדים אותם הצבתם לעצמכם, על כן הביטול לא יתקבל ברוח טובה. בכדי לאתר מאמן כושר אישי מוסמך המותאם בדיוק לצרכים שלכם יש לבדוק הסמכה. בישראל לא קיימים מוסדות רבים המכשירים מאמני כושר. המוסד המוכר ביותר הינו מכון וינגייט. יש לדרוש מהמאמן כי יציג תעודות על מנת לוודא שהמאמן עבר הסמכה במיוחד אם אתם מחפשים מאמן כושר אישי לילדים עבור ילדיכם. קריטריונים נוספים הם ביטוח והמלצות. הביטוח נועד להגן עליכם אם תיפצעו עקב האימון. מאמן מקצועי לא יוותר על ביטוח. כמו כן יש לברר על המאמן ולקבל המלצות מלקוחות אחרים שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Gofitness - מאמן כושר אישי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני דואני

מאת: דני דואניאימונים21/06/122504 צפיות
אם הינכם משתייכים לקטגוריה של אנשים אשר מתקשים להתאמן באופן עצמאי, הפתרון המושלם עבורכם הוא מאמן כושר אישי.

מאת: דני דואניחדר כושר30/05/122676 צפיות
הפרעות קשב וריכוז זהו מושג ששומעים לרוב בתקופתנו. מה שבעבר היה הס מלהזכיר או לכל הפחות המודעות לא היתה גבוהה כמו היום ולכן הסתובבו ביננו לא מעט מבוגרים ובודאי ילדים בעלי הפרעות מסוג זה, היום יש רבים כולל מפורסמים שפונים לאיבחון ומנסים אח"כ לטפל כאשר הטיפול הנפוץ הוא ע"י כדור הריטאלין. מתברר יחד עם זאת כי אימון באופן סדיר עם מדריך כושר אישי עשוי לתרום לעניין ולשפר מאד את מצבו של המאובחן.

מאת: דני דואניספורט וכושר גופני - כללי28/03/122852 צפיות
רובנו מעוניינים בחיטוב, או עיצוב, או ייצוב או שינוי כלשהו שייעשה בגופנו. אמנם, לא ניתן להיוולד עם נתונים גופניים שונים לחלוטין, אולם ניתן לשפר את הנתונים הקיימים למקסימום. באמצעות סיוע וליווי של מאמן כושר אישי ניתן להגיע לתוצאות מפתיעות ולשיפור החוויה הכללית, מצב הרוח, הבריאות הכללית ויצירת אורח חיים מהנה וגישה חיובית לחיים על ידי שיפור כושר גופני מתמיד ועקבי המתבצע באופן מסודר במהלך ובשילוב הרגלי היומיום.

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184822 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181918 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171519 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152579 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152265 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143114 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143171 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica