חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרי החובה למכשיר הקטן

מאת: גלי פיטלפונים סלולריים01/04/20121107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


קנית אייפון חדש? מזל טוב. אך לפני שתתחיל עם העמסת המוזיקה, התמונות והאפליקציות חשוב שתדע כי גם המכשיר עצמו דורש קצת אהבה. אז כדי לדאוג שהמכשיר החשוב ביותר בכיס ישמור על כושרו לזמן ארוך, הנה רשימה של אביזרים לאייפון שהם בגדר חובה לכל משתמש חובב.

 

מדבקה למסך

המסך של האייפון ידוע כבעיה לא פשוטה. מצד אחד, הוא עמיד למדי וסופג נפילות לא קטנות בגבורה. מהצד השני, כל שריטה שנוספת לאוסף גורמת לכאב לב קטן, ופגיעה יותר רצינית מזה גוררת תיקונים במאות שקלים. לכן, האביזר הראשון בהחלט שאתם חייבים לקנות הוא מדבקה למסך- מדבקה שקופה, שלא פוגעת ביכולות הטאצ' של המסך ומאפשרת הגנה לאורך זמן. מחירי המדבקות נעים בין עשרה שקלים ל-200, ותלויים בעובי המדבקה ובאיכות הדבק שלה.

 

כיסוי לאייפון

אביזר החובה הבא שלכם הוא כיסוי לאייפון . הכיסוי עשוי לרוב מפלסטיק או ממתכת, ומאפשר הגנה טובה יותר על גוף המכשיר במקרה של השמטת האייפון או קבלת מכה. גם הכיסויים מגיעים בקשת של מחירים, ועלותם תלויה באיכותם, עיצובם ועמידות צבעם. הכיסוי הפך זה מכבר מהגנה גריידא להצהרה אופנתית, ובאנטרנט ישנן מאות חברות המציעות שלל עיצובים מיוחדים לכיסויי אייפון. אחת מהן, למשל, זאת חברת case mate , המציעה כיסויים שעוצבו ע"י מעצבים לצד עיצוב כיסויים בידי משתמשים פרטיים.

 

רמקול נייד

לאחר שהצטיידתם בשני הפריטים הראשונים ברשימה, הפריט הבא צריך להיות ללא ספק רמקול נייד. מתקני המוזיקה החיצוניים לאייפון נעים בין מגברי סיליקון שעולים כמה גרושים ועד רמקולים משוכללים במאות שקלים. לא משנה כמה תבחרו להוציא, אין ספק שהיכולת להגביר את הרמקול של האייפון תתן לכם הרבה נחת.

 

המלצה לסיכום: כבר הוצאתם הרבה כסף על המכשיר הנכסף. חיסכון בהגנה שלו אולי נראה חכם בהתחלה, אך זה פשוט אל משתלם בטווח הארוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי פי

מאת: גלי פיאטרקציות06/03/13876 צפיות
ימי הולדת זאת שמחה גדולה, ואין כמו אטרקציות לשידרוג החגיגה

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13927 צפיות
הטכנולוגיה של עיצוב הבית מתפתחת בקצב מהיר ואתם יכולים לעצב את הבית או המשרד בצורה ייחודית ויוצר דופן

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13966 צפיות
להרבה אנשים נמאס ממטבח שנראה כמו של כולם והם פונים לעיצוב מטבח אישי ומיוחד

מאת: גלי פיבית חכם06/03/131090 צפיות
מדפסת בבית זה דבר נורא נוח, אפשר להדפס תמונות אחרי טיולים ולדאוג לשמור על הזכרונות האלו

מאת: גלי פיעיצוב גרפי18/12/121181 צפיות
מאמר זה עוסק בחשיבות הלוגו לעסק או מותג. לוגו נוצר לרוב כחלק מתהליך מיתוג והוא זה שיוצר אצל הלקוחות את הניצוץ הראשון של העניין או הזיהוי במותג.

מאת: גלי פידייטינג29/05/121396 צפיות
נישואין הם לרוב התחלה נפלאה וכיפית של חיים משותפים, הכוללים בתוכם הרבה חלומות וציפיות. אף על פי כן, לצערנו החיים המשותפים אינם נמשכים יחד בדיוק כפי שחלמנו או ציפינו. יש כמובן אחוזי גירושין לא מועט, ואף שיעור מסויים של אלמנות, שכמובן עולה ככל שגיל בני הזוג עולה.

מאת: גלי פידיאטה ותזונה16/04/121156 צפיות
המזג אוויר מתחמם והשכבות שלבשנו בחורף הולכות ומתקלפות. אחרי חצי שנה של התעטפות בבגדים גדולים וכבדים והתכרבלות בפוך אנו נוטשים את מדף הסוודרים ועוברים לחולצות הקצרות. עם התקצרות הבגדים והמחשבות על חוף הים או הברכה מתחילות חרדות המשקל.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205439 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196574 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187932 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181527 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica