חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרים לגיל הזהב - רולטור, הליכון, זכוכית מגדלת ועוד

מאת: eeeגיל הזהב05/02/20092783 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים חשבתם לקנות לסבא וסבתא מתנה ושברתם את הראש, מה כבר ניתן לקנות לאיש בן 80  או לאימא בת 75? מה יכול להפתיע אותם ומצד שני יביא להם לעזר רב. מתברר שיש לא מעט מוצרים המיועדים לבני גיל הזהב ולרוב חוסר הידיעה היא המונעת מקשישים רבים ליהנות ממגוון מוצרים שעוצבו ותוכננו במיוחד בשבילם.

מגוון המוצרים נועד להקל על החיים בבית, לאפשר ליהנות משעות הפנאי והתחביבים השונים וכולל פעולות פשוטות כגון לחייג בטלפון או לראות טלוויזיה כאשר מטרתם העיקרית היא לאפשר לבני גיל הזהב לנהל את חייהם כפי שהם היו רוצים, עם מינימום מגבלות, עם נוחות ובטיחות מרבית.

להלן חלק קטן ממגוון המוצרים הקיימים כיום בשוק.

מוצרי עזר לגיל הזהב

רבים מבני גיל הזהב מוותרים על פעילות בבית או מחוצה לה בשל מגבלות פיזיות. לרוב מגבלות אלו הן מגבלות קטנות, אך מגבלות אלו מפריעות ליהנות מהפעילות או מקשות על התמדה בה. קריאה בספר הופכת להיות קשה ומעייפת, האותיות קטנות מדי ודורשות מאמץ של העיניים. האפשרות לנהל שיחת טלפון הופכת לשיחה של אי הבנות וחזרה על משפטיים עד שמתחשק לסגור את הטלפון ולמהר לקצר בשיחה. גם האפשרות לראות את הסדרות האהובות  או החדשות הופך להיות מאמץ לא קטן.

מוצרים רבים מאפשרים לעשות את הפעולות ללא קושי אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה יאפשרו לשלוט על הווליום של הטלוויזיה. האוזניות קלות לשימוש, הכוללות בטריות נטענות וניתן לטייל איתן בבית מקלות על הצפייה בטלוויזיה. טלפונים הכוללים מגברים המאפשרים לנהל שיחה נינוחה ללא בעיות מיוחדות. ניתן למצוא טלפונים עם תמונות של הקרובים במקום מספרים, לחיצה על הבת או הנכד מהווים חיוג מקוצר ללא מאמץ. כמו כן  טלפון עם מספרים גדולים ומוארים יכולים להקל על פעולות החיוג. מחשבון מדבר המקריא את המספרים שהקשתם. פעמון אלחוטי לדלת המגביר את צליל הפעמון ועוד.

מוצר נוסף שמטרתו להקל על בני גיל הזהב בקריאה הוא זכוכית מגדלת. בעזרת זכוכית מגדלת  ניתן לקרוא ספר, הוראות הפעלה או עיתון. ניתן למצוא מגוון של זכוכיות מגדלת עם מתקן תליה על הכתפיים, עם מתקן המאפשר להניח על השולחן, זכוכית מגדלת עם תאורה, שעון מדבר, שלט לטלוויזיה עם מקשים גדולים ואם חפצה נפשכם לגלוש באינטרנט תוכלו לעשות זאת בעזרת מקלדת עם מקשים גדולים. במשחק קלפים עם חברים תוכלו ליהנות מקלפים עם מספרים גודלים או מתקן להחזקת הקלפים ביד או על השולחן.

מוצרי בטיחות לגיל הזהב

מוצרי הנוחות המקלים על חיינו בבית או מחוצה לנו משמשים למטרה נוספת שהיא לא פחות חשובה - הבטיחות שלנו. קומקום רותח שנשפך או החלקה באמבטיה מהווים חלק מסכנות היום - יום הכרוכות בבית. מוצרים רבים משמשים עזר רב בבית, במקלחת ובמטבח. מוטות אחזקה באמבטיה או במסדרון, משטחים מונעי החלקה, כסא לאמבטיה המאפשר לבצע את הרחצה בישיבה או כסא הגבהה לשירותים  מבטיחים שנוכל לבצע את הפעולות ביתר קלות. במטבח ניתן למצוא מגוון מוצרים המקלים על החיים, פותחן לצנצנות חשמלי או ידני, משטחי עבודה המונעים החלקה של הצלחת או הקערה, מתקן לקומקום החשמלי המאפשר מזיגת המים ללא צורך להרים את הקומקום, מכשיר לחיתוך ירקות ועוד.

מוצרי ספיגה

חלק מבעיות גיל הזהב הוא בריחת שתן לא רצויה, בעיה זו כואבת ואף שלא מדברים עליה היא קיימת אצל רוב בני גיל הזהב. מוצרי ספיגה או חיתולים למבוגרים מאפשרים לצאת מהבית בנוחות ללא חשש של דליפת שתן. ניתן למצוא מוצרים רבים שאינם מורגשים והמהווים כתחתונים בצורתם ובעוביים. גם אם לא הספקתם לשירותים לא ניתן יהיה להרגיש בכך ולא תובכו בציבור.

עזרי הליכה

רבים מבני גיל הזהב מתקשים בהליכה וכתוצאה מכך מוותרים על יציאה מהבית לסידורים או לבילוי. מקל הליכה או רולטור מהווה את הנוחות המרבית ללכת בביטחון  מבלי לחשוש לנפילה. ניתן למצוא מגוון של  מקלות הליכה, מקלות הליכה מעוצבים, מקלות הליכה עם בסיס רחב או מקלות הליכה הנפתחים לכיסא ישיבה.

סוג אחר הם הרולטור הליכון המאפשר לאחוז בשתי הידיים ולהגיע ליציבות מלאה. הרולטור יעיל ונוח בשל היכולת להתקין עליו סל לסחיבת מוצרים או התקנת מושב המאפשר לשבת כאשר עייפים ואין מקום ישיבה או להתקנת מגש המתקבע אל הרולטור.

מתקן נוסף המקבל תאוצה רבה בשנים האחרונות הוא קלנועית, רכב מנועי המאפשר לנסיעה על המדרכות  והכבישים יתרונו כרכב קטן המאפשר לנוסע גם במסדרונות או  בקניונים. הקלנועית בטיחותית ויציבה, פועלת על מנוע חשמלי הניתן לטעינה, יש מקום לשני אנשים כך שניתן לנסוע בחברותא והכי חשוב ההפעלה היא פשוטה ואין צורך ברישיון לכך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר בשיתוף מרכז מידע גיל הזהב - אינדקס גיל הזהב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eee

מאת: eeeגיל הזהב19/01/091619 צפיות
במקרים רבים מבוגרים וקשישים נאלצים להיעזר במוצרי ספיגה שונים - חיתולים למבוגרים במקרים של חוסר שליטה על הסוגרים, או במצבים שאים אפשרות להגיע לשירותים בזמן (למשל - חולים המרותקים למיטה). מאמר זה מסביר ומדריך כיצד לבחור ולהשתמש בחיתולים למבוגרים.

מאת: eeeגיל הזהב19/01/091334 צפיות
קבלת החלטה להישאר בבית או לעבור לבית אבות נובעת מבחינת איכות חייו של הקשיש. מהי סביבת המגורים אשר תהיה הבטוחה ביותר עבור הקשיש ותביא לאיכות החיים המקסימלית עבורו? שאלה זו כוללת מכלול של משתנים. כידוע, הבית מהווה את סביבת המגורים המוכרת והנוחה לנו, עם זאת החיים בבית דורשים שמירה על אחזקה שוטפת, עריכת קניות, תשלום החשבונות השונים, ניקיון הבית וכדומה. קשישים רבים מגלים קושי רב בעשיית מטלות אלו.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216153 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171857 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162024 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162143 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162058 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152044 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151710 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica