חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לקופירייטר המתחיל

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג13/09/20091243 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נדמה שבשנים האחרונות יותר ויותר אמהות מפללות שהבן שלהם יהיה קופירייטר, ולא בכדי. אם בעבר כל אמא יהודייה מן השורה פיללה לבן ארכיטקט, עורך דין או רופא, הרי שכיום הכסף הגדול וההכרה נמצאים במקומות אחרים לגמרי - עולם הפרסום למשל. קופירייטר כיום נחשב לאחד העיסוקים המכובדים והמוערכים ביותר בשוק, שלא לדבר על השכר של קופירייטר בכיר, שיכול להיות מכובד ביותר. אם אתה קופירייטר צעיר, העושה את צעדייך הראשונים בתחום, ניסחנו בדיוק עבורך מדריך מקוצר עם טיפים חשובים שיעשו אותך קופירייטר טוב יותר.

כללי היסוד של קופירייטר מתחיל

א. הגדרת יעדים - לפני שאתם ניגשים לכתוב תוכן כלשהו, לפני שאתם מנסחים סלוגן מנצח - הגדירו את היעדים והמטרות שאתם מבקשים להשיג. האם הטקסט או הסלוגן הם פרסומיים גרידא? האם אתם מבקשים להעביר מידע מסויים? לאילו קהלי יעד אתם רוצים לפנות? קופירייטר מקצועי יערוך הגדרת יעדים יסודית לפני שהוא ניגש למלאכת הכתיבה, ורק לאחר שתנוסח המטרה בצורה תמציתית, הוא יוכל לזקק טקסט חד ואפקטיבי.

ב. כתיבה שיווקית - קופירייטר טוב יהיה קופירייטר שיקפיד לנסח את המלל בצורה שיווקית ואטרקטיבית, שמצד אחד תדבר לקהל היעד בגובה העיניים, בצורה הכנה והאישית ביותר, ומצד שני - תפתה אותו ותציע לו חוויה יוצאת דופן, בה הוא יבקש לקחת חלק.

ג. כתיבה אינפורמטיבית - טקסט של קופירייטר יהיה מוכרח להיות שיווקי ואטרקטיבי מחד, אך זאת בלי להתעלם כמובן מן הממד העובדתי-אינפורמטיבי. טקסט שהוא שיווקי בלבד, ילקה לרוב בחוסר אמינות, ואילו טקסט שהוא אינפורמטיבי בלבד, ייתפס לעתים כיבשושי ולא אטרקטיבי. רק שילוב חכם ומתוחכם בין הממד השיווקי לממד האינפורמטיבי, יבטיח לכם טקסט איכותי ואטרקטיבי שעובד! קופירייטר טוב יהיה קופירייטר שמסוגל לכתוב על הקו הדק המחבר בין אינפורמטיביות לשיווקיות, ולתפוס שתי ציפורים במכה אחת.

אז למה זקוק באמת קופירייטר?

כתיבת תוכן היא מלאכה מורכבת וסבוכה, וכדי לכתוב תוכן מצויין ברמות הגבוהות ביותר, נדרש קודם כל כשרון, אך גם התמדה, מקצועיות, וחשיבה שיווקית בריאה. קופירייטר איכותי, בעל ניסיון ורקע נכון, יוכל להזניק קדימה כל רעיון או בית עסק, ולהפוך אותם לאטרקטיוויים ו"סקסיים" יותר בעיני קהלי היעד שלהם.

כדי להיות קופירייטר שכזה, תידרשו ללמוד את התחום לעומק. לימוד כזה יכול להתבסס על עבודת שטח ועבודה אינטנסיבית בתחום או על הרשמה ולימודים באחד ממוסדות הקופירייטינג המובילים בישראל. הטיפים ההכרחיים שסקרנו בפניכם הם האלף-בית של המקצוע. כל קופירייטר טוב מתחיל את מלאכתו תוך שימת לב עמוקה לשלושת העקרונות הללו, במטרה להבטיח ניסוח טקסט יעיל ואטרקטיבי, שישיג עבור הלקוח שלו את התוצאות הטובות ביותר.

עולם הקופירייטינג הינו עולם מופלא ומלא הפתעות, אפיקי קידום, ושטחים בהם תוכלו לצמוח ולהתפתח. למידה, סקרנות, כשרון והשקעה יבטיחו לכם עתיד ורוד בתחום. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי וי טקסט בע"מ

חברה מובילה לשירותי קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתרים ברשת

http://www.ivtext.co.il

http://cli.gs/ivtext-articles

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איי וי טקסט

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/091152 צפיות
בשנים האחרונות רשת האינטרנט מקבלת חשיבות עצומה בכל הקשור לפרסום חברות ובתי עסק. אופציות הפרסום המרובות המתאפשרות על ידי המרחב הווירטואלי, הכוללות בין היתר פרסומות באנר, פרסומות קופצות (פופ- אפ) או אפילו פרסום בלוחות הפרסום השונים, תורמות באופן ניכר לכל חברה המבקשת לפרסם את מרכולתה לציבור הגולשים. בד בבד עם התפתחות אמצעי הפרסום, גדלה החשיבות של כתיבת תוכן באתרי האינטרנט.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/091235 צפיות
כתיבה שיווקית היא אחד הכלים העיקריים לפרסום מוצרים ושירותים על ידי החברות השונות במשק. קיים מגוון רחב היקף של אמצעים פרסומיים, ומשום כך קיימים סוגים שונים של כתיבה שיווקית, בהתאם לאמצעי המדיה השונים. גם רשת האינטרנט, אשר התפתחה באופן ניכר בשנים האחרונות, מכילה אתרים רבים העושים שימוש מהותי בכתיבה שיווקית. עם זאת, כמו שלא כל מוצר מתאים לכל אחד, כך גם כתיבה שיווקית באינטרנט הנה שונה מכתיבה שיווקית המופיעה באמצעי מדיה אחרים.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/091206 צפיות
במציאות המודרנית של היום, קיימים אמצעים פרסומיים רבים ומגוונים המבקשים לתפוס את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים. אמצעים אלו כוללים, בין היתר, פרסומות על גבי לוחות מודעות, פרסומות על גבי אוטובוסים, שלטי חוצות גדולים וקטנים, שלטי ניאון, פרסומות בטלוויזיה בין תוכנית לתוכנית, פרסומות באנרים באתרי אינטרנט ופרסומות קופצות ביציאה מאתרים אלו.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/091255 צפיות
אתרי אינטרנט מהווים את אחד הכלים העיקריים לפרסום בתי עסק וחברות למיניהם, בייחוד במציאות המודרנית של היום. אמנם אתר אינטרנט נבנה ומורכב באמצעות מספר אנשי מקצוע מתחומים שונים, כמו מתכנתים ומעצבים אך הצטרפותו של קופירייטר לצוות ההקמה של האתר ובהמשך דרכו היא בעלת חשיבות עצומה. הסיבה העיקרית לכך היא שבאמצעותו של קופירייטר נקבע הקשר בין אתר האינטרנט לבין הגולשים הנכנסים אליו, המהווים לקוחות פוטנציאליים.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/091234 צפיות
תחום הפרסום הוא תחום המכיל תפקידים שונים וחשובים, אך הבסיסי והמהותי ביותר מביניהם הוא הקופירייטר. תפקידו של קופירייטר הוא להגות את הרעיונות של קמפיינים פרסומיים אשר יגיעו, בסופו של דבר, אל הטלוויזיה, העיתונות, שלטי החוצות או שלטי הפרסום על גבי האוטובוסים ברחבי העיר. כמו כל מקצוע אחר, ניתן ללמוד להיות קופירייטר במבחר בתי ספר ברחבי הארץ, בין אם במכללות ובין אם בבתי ספר פרטיים. לפניכם סקירה קצרה של בתי ספר אלו.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג13/09/091255 צפיות
בשנים האחרונות נחשפנו לבאזז גדול מסביב למקצוע חדש, שנדמה שהפך לנחשק ומבוקש מאוד. המקצוע האמור הינו כמובן קופירייטר, ונדמה שמאז שנות התשעים המקצוע הולך והופך לנפוץ יותר, ובה בעת - לנחשק יותר. הסיבה לפופולאריות הרבה של מקצוע קופירייטר היא שמדובר בתחום שנוגע בתעשיות זוהרות, עדכניות ובדרך כלל - מכניסות היטב. קופירייטר הינו איש מקצוע, המתמחה בעולם המכירות הנחשק, זאת מבלי "ללכלך את הידיים" בעבודת שטח קשה.

מאת: איי וי טקסטקידום אתרים08/06/091165 צפיות
כבר נאמר זה מכבר כי תוכן הוא המלך החדש באינטרנט ומרבית בעלי האתרים כבר הפנימו את העובדה כי תוכן עוזר לתהליך קידום של כל אתר אינטרנט, אבל איך בדיוק זה עובד? תוכן באינטרנט תורם לקידום אתרים בדרכים רבות בעת ובעונה אחת וזה מה שהופך אותו לכל כך מהותי בכל הקשור לתהליך קידום אתרים. אם ברור מעל לכל ספק כי קידום האתר מושפע מכמות הקישורים הנכנסים אליו ומאיכותם, מהדינאמיות של האתר, מכמות התוכן בו ומאיכותו הרי שתוכן מקורי איכותי תורם לכל המשתנים האלו בעת ובעונה אחת.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193785 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172457 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142656 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142800 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138138 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138204 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138350 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica