חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלונות בלגיים

מאת: אסף שמעוןשיפוצים18/04/2012662 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגמת הבנייה הירוקה שהולכת ותופסת תאוצה בארץ משתמשת בחלונות הבלגיים בפרוייקטים שונים, פרטיים ומוסדיים כחלק מתפיסת העולם שלה. חלונות בלגיים הם חלונות בעלי יתרונות רבים המשתלבים נפלא עם עקרונות הבנייה הירוקה.

חלונות בלגיים, ירוקים לנצח

החלונות הבלגיים העשויים אלומיניום מאפשרים פתיחה של חלונות גדולים מאד במרחבים שונים בבית או בכל מבנה אחר. חלונות גדולים אלו מכניסים אור ואוויר פנימה ויוצרים סירקולציה ייחודית שמתקשה להתקיים בחלונות סטנדרטיים. כך בדיוק חוסכים באנרגיה מיותרת של תאורה או אוורור.

חלונות בלגיים תומכים במשטחי זכוכית גדולים בזכות חוזקו הייחודי של האלומיניום, הזכוכית משרה אווירה נעימה ומרחיבה מאד את גבולות העיצוב של החלונות הבלגיים ומאפשרת יצירתיות גדולה מאד.

חלון בלגי, אסתטיקה מעל הכל

מעצבי פנים, אדריכלים וקבלנים רבים בוחרים את החלון הבלגי בשל יופיו ועדינותו. החלון הבלגי משלב באופן נדיר חוזק ועדינות גם יחד. המראה המתקבל הוא מראה של חלון עדין מאד בעל גימורים קטנים ועגולים אך בעצם מדובר בחלון חזק מאד ועמיד בצורה יוצאת דופן.

חלון בלגי מגיע בשלל צבעים כך שהוא משתלב היטב עם האווירה שסובבת את הבית. התקנת חלונות בלגיים ירוקים למשל בקיר החופף לגינת הבית מאפשר לחוץ להשתלב עם הפנים וליצור זרימה נפלאה.

אלומיניום, נקודות ירוקות לטובתו

החשיבות של האסתטיקה גדולה מאד אך הפן הירוק חשוב לא פחות. האלומיניום מקבל נקודות ירוקות נוספות בשל חוסנו המיוחד מפני נזקי מזג האוויר. חלונות בלגיים אינם נזקקים לטיפול שנתי כמו חלונות עץ, אינם דוהים מהשמש ואינם סובלים מקורוזיה ונזקי רטיבות לאחר חורף קשה.

החלונות הבלגיים משרתים נאמנה את בעליהם לאורך שנים רבות וארוכות ואינם דורשים החלפה אלא במקרים קיצוניים במיוחד. היתרונות הללו לא רק חסכוניים אלא גם ירוקים מאד. כמה שפחות תחזוקה, כמה שפחות פסולת כך העולם שלנו יסבול פחות ואנחנו נהנה יותר.

חשוב מאד להתקין חלונות בלגיים רק בחברה מוסמכת. התקנה לא נכונה של חלון אלומיניום עשויה לעלות לכם ביוקר בהמשך הדרך. בחרו חברה בעלת אנשי צוות מקצועיים ובעלי ניסיון רב שתבצע עבורכם התקנה איכותית ברמה הגבוהה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131300 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232604 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223275 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica