חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עדשות מולטיפוקל

מאת: אסף שמעוןבריאות העין23/04/20121032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד המצאתה של שיטת המולטיפוקל סבלו אנשים רבים מהצורך התמידי להסתובב עם שני פתרונות שונים לקוצר הראייה שלהם מרחוק ומקרוב. זוג משקפיים ראשון היה מעניק להם את האפשרות לקרוא ספר או לעיין בתפריט המסעדה, זוג המשקפיים השני סייע להם לצפות בסרט הקולנוע או ליהנות מטקס סיום התיכון של בנם.

המציאות הזו אינה נעימה ובוודאי שאינה אופטימאלית. גם עבור מי שמצא פתרון חלקי בהרכבת עדשות מגע לתיקון הראייה מרחוק ובמשקפיים לצפייה מקרוב הודה בפה מלא כי מדובר בעסק מרגיז ולא נעים כלל.

ובכן בדיוק עבור אלו הסובלים מקוצר הראייה הכפול הומצאו עדשות המולטיפוקל. כמו משקפי המולטיפוקל גם עדשות המולטיפוקל מעניקות פתרון כפול לשני המצבים ומאפשרות תיקון ראייה מרחוק ומקרוב. כל מה שנותר לעשות הוא להשתלט על הטכניקה באופן עצמאי וליהנות מפתרון נוח, פשוט ובריא.

עדשות מולטיפוקל, טכנולוגיה ייחודית

מבנה העדשה הייחודי מאפשר לא רק את הראיה מקרוב ומרחוק אלא גם נוחות גדולה מאד וחדות יוצאת דופן, זאת בזכות מיקומו של החלק המיועד לקריאה מקרוב במרכז העדשה ופינוי כל יתר חלקי העדשה לטובת הצפייה מרחוק.

חומרי הגלם הייחודיים מהם מורכבת עדשות מולטיפוקל מאפשרים לה 'לנשום', כל איש מקצוע בתחום כמו גם כל מרכיב עדשות מודע היטב לצורך הגדול של העין לנשום במהלך הרכבת העדשות, אחרת התגובה הישירה היא התייבשות של חלל העין, גרד, אי נוחות ותחושה של עצם זר.

עדשות מולטיפוקל עשויות חומרי גלם לחים בעלי אחוזי הנוזלים הגבוהים, אלו יוצרים בדיוק את התחושה ההפוכה ומאפשרים הרכבת עדשות מגע לאורך היום מבלי שתגרם אי נוחות כתוצאה מיובש.

עדשות מולטיפוקל קשות

רוב מרכיבי עדשות המגע בכלל ועדשות מולטיפוקל בפרט נוהגים להשתמש בעדשות רכות, זאת בעקבות הטיפול הנוח יותר וכן תקופת ההסתגלות הקצרה והפשוטה באופן משמעותי. עם זאת ישנם לא מעט מרכיבי עדשות מגע קשות שעבורם עדשות מולטיפוקל קשות הן הפתרון האידיאלי.

כל מי שמבקש לבצע מעבר אל עדשות מולטיפוקל או אל עדשות בכלל מומלץ שייוועץ עם מתאם עדשות שיסייע לו לבחור בעדשות המתאימות והבריאות ביותר לעיניו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131466 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131368 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131299 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210780 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181423 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161677 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162536 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151708 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151663 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152583 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151816 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica