חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היסודות הנדרשים להקמת אתר אינטרנט

מאת: LiveDnsעיצוב אתרים29/04/20121159 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם טרם הקמת אתר אינטרנט, אבל אתה בעל עסק וקיבלת את הרושם כי אתר אינטרנט הוא בדיוק מה שנחוץ לך, אזי היכן להתחיל עם בניית האתר ומה לעשות יכולים להיות נושאים הזרים לך בפעילות העיסקית השוטפת שלך.
ראשית, אתה זקוק לשם מתחם (דומיין). למרות שלעיתים נראה הגיוני לבנות את האתר כשלב ראשון, כדאי שתרשום את הדומיין קודם להקמת האתר. הדומיין עשוי לשמש כלוגו החברה או לוגו המותג ויהווה חלק מהעיצוב ולכן חשוב שאתה תהיה מחזיק הדומיין הרישמי. לא אחת, הדומיין אותו תרצה לרשום יהיה תפוס ורשום על ידי מישהו אחר ויהיה עליך להשקיע זמן ומחשבה לאיתור דומיין אחר פנוי. אם קהל היעד שלך הם לקוחות מישראל, רצוי לרשום דומיין המסתיים בסיומת .co.il כאשר אם קהל היעד הוא בינלאומי רצוי לרשום דומיין המסתיים בסיומת .com .

לאחר שביצעת רישום דומיין עליך לעבור לשלב בניית האתר. בניית האתר היא תהליך מורכב הדורש הכנה מוקדמת – קביעת התקציב להקמת האתר, הכנת רשימה של פונקציונאליות נדרשת מהאתר ובחינת אתרים של מתחרים. השלב הבא הינו חיפוש גורם שיכול לבנות עבורך את האתר - הגוך בו תבחר יצטרך לבצע הן עבודה גרפית והן עבודת תיכנותית ולכן חשוב לראות תיק עבודות, להתרשם ולקבל את המושג הכללי אם הגוף אליו פנית יוכל לעמוד בדרישותיך.

ייתכן ותבחר בפיתרון מהיר יותר ואף זול משמעותית – תוכל להשתמש במערכת וורדפרס (wordpress), מערכת המשמשת להקמה וניהול אתר אינטרנטי בקלות וביעילות המבוססת על קוד פתוח – משמע: חינם! כל שיהיה עליך לעשות הוא לבצע התקנה של המערכת. למערכות וורדפרס קמו בשנים האחרונות מגוון תבניות עיצוב אותן ניתן לרכוש תמורת עשרות עד מאות דולרים ולהטמיע למערכת כך שהאתר יקבל עיצוב חדשני (אך לא מקורי – הרי עוד אנשים יוכלו לרכוש את אותה תבנית).
אם אתה מנהל עסק קימעונאי המוכר מוצרים, החל מכיסויים למכשירים סלולריים וכלה במקררים, הרי שכדאי לשקול הקמת חנות וירטואלית ולא אתר אינטרנט
תדמיתי בלבד. חנות וירטואלית תהווה עבורך סניף נוסף הפתוח 24 שעות ביממה, גם בשבתות וחגים וקהל היעד שלך יהיה מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום – תוכל להציע את מוצריך לכלל האוכלוסיה ולא לאוכלוסיה הקרובה לחנות הפיזית שלך בלבד. פתרון אינטרנטי של חנות וירטואלית מוצע כיום במאות שקלים לחודש וניתן למצוא פתרונות מהירים ואיכותיים העומדים בדרישות חברות האשראי לרבות בתקן PCI-DSS.

כאשר חברת בניית האתרים סיימה לעצב ולבנות את האתר לשביעות רצונך, הגיע שלב אחסון אתרים. עליך לברר עם חברת הפיתוח מהן דרישות השרת לאחסון האתר ובהתאם לבחור חברת אחסון אתרים שתוכל לספק לך את השרות. פתיחת חשבון אחסון מתבצעת בד"כ באופן מיידי או תוך יום עסקים אחד. חשוב להקפיד על בחירת חברת אחסון אמינה עם ביקורות חיוביות מלקוחות, עם צוות שרות ותמיכה טכנית שיוכלו לסייע לך בכל הנדרש עד להעלאת האתר לאוויר. את הגדרות חשבון האחסון עליך להעביר לספק שפיתח עבורך את האתר והוא יעלה את קבצי האתר לשרתי האחסון. יהיה עליך לקשר את הדומיין לשרתי האחסון לפי כתובות DNS אותן יספק לך ספק האחסון ולאחר העדכון כל מי שיקיש את כתובת הדומיין שלך יגיע לאתר החדש שבנית.

לאחר שביצעת רישום דומיין, הקמת אתר אינטרנט או חנות וירטואלית, בחברת בספק אחסון אתרים מקצועי וחיברת את הדומיין לחבילת האחסון שלך, הרי שגולשים יכולים להגיע לאתר שלך. כעת נותר לך לשווק את האתר. עבודת השיווק היא עבודה רציפה ואינה חד פעמית. פרסום האתר יכול הלתבצע בדרכים רבות, החל מפרסום ממומן בגוגל אדוורס, דרך באנרים בפורטלים מובילים ועד לניהול פורום וירטואלי בתחום העיסוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב כשרות לציבור הרחב על ידי LiveDns אחסון אתרים מקצועי והקמת חנות וירטואלית בקלות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LiveDns

מאת: LiveDnsאחסון אתרים30/05/12973 צפיות
אם אתה בעלים או מנהל כל סוג של עסק, סביר להניח כי תרצה ליצור מודעות לשירותי ו/או מוצרי החברה גם ברשת האינטרנט. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לאחד המקורות המרכזיים ליצירת פעילות כלכלית, הגדלת מחזורים ורווחיות וזאת באמצעות פירסום, מנועי חיפוש ולקוחות (גולשים) המחפשים כל דבר אפשרי לו הם זקוקים או שרצונם חפץ בו, בכל מקום בעולם, בכל שניה נתונה. הימים בהם נדרשת גישה פיזית לחנות או להאנגר מסוים נעלמים וכיום ניתן להקים עסק מצליח מאוד המבוסס על האינטרנט בלבד. אז כיצד גם אתה תוכל להשתמש באינטרנט לעסק שלך?

מאת: LiveDnsאחסון אתרים28/04/12967 צפיות
פתרון אינטרנטי המבוסס על שפות פיתוח, על טכנולוגיות מדיה הוא אשר משמש ליצירת דפי אינטרנט אותם אנו מציגים בסופו של דבר כאתר אינטרנט בפני הגולשים וזאת על ידי העלאתו לשרתי אחסון.

מאת: LiveDnsאחסון אתרים28/04/12991 צפיות
ASP.NET היא סביבת הפיתוח העכשווית של מיקרוסופט שבאמצעותה יכולים בוני אתרים לפתח אתרי אינטרנט מבוססים Microsoft Access או Microsoft SQL Server עבור אתרים בעלי מסדי נתונים הדורשים שאילתות מורכבות בעת ריבוי גולשים באתר. שפת התיכנות ASP.NET החליפה בהצלחה רבה את שפת ה ASP הקלאסי. רבים משתמשים ב- ASP.NET להקמת אתרי אינטרנט גדולים עבור ארגונים ברמת Enterprise ועבור בניית אפליקציות שדורשות שינויים תכופים ועמידה בעומסים רבים של גולשים.

מאת: LiveDnsאחסון אתרים27/04/121026 צפיות
מספר פרמטרים חשובים שיש לבחון לפני בחירת ספק אחסון אתרים המתאים לאתר האינטרנט שלך.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213432 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211432 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172770 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162059 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162573 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153057 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152716 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica