חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים על סוגיו השונים

מאת: LiveDnsאחסון אתרים28/04/2012963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתרון אינטרנטי המבוסס על שפות פיתוח, על טכנולוגיות מדיה הוא אשר משמש ליצירת דפי אינטרנט אותם אנו מציגים בסופו של דבר כאתר אינטרנט בפני הגולשים וזאת על ידי העלאתו לשרתי אחסון. אחסון אתרים הוא שרות המאפשר לך לפרסם את האתר שלך ברשת האינטרנט. בשלב ראשון של האתר מומלץ להשתמש בשרות אחסון שיתופי ולעיתים אף בשרות חינמי. במקרים בהם האתר גדל או שהוא משתמש גולשים רבים קיימים פתרונות נוספים בדמות שרתים יעודיים או פתרונות ענן שונים.

כעת, נתמקד בסוגי האחסון השונים אותן מציעות חברות אחסון אתרים במגוון רחב של חבילות, מחירים ופלטפורמות.
האם יש לך אתר אינטרנט חדש? אם כן, אזי שעליך לפנות לחברת אחסון אתרים. רק חברת אחסון וותיקה, אמינה ומקצועית תוכל לספק לך פתרון איכותי שיגרום לאתר שלך להופיע ברשת האינטרנט במהירות וללא נפילות. להלן מספר סוגים של פתרונות בהן תוכל להשתמש לאחסון אתר:


אחסון אתרים חינמי:
פשוטו כמשמעו, שרות אחסון אתרים הניתן ללא עלות. לרוב, שרות זה מוגבל בנפח אחסון קטן מאוד ביחס לשרות מקביל בתשלום, השרות מלווה בדרך כלל בבאנרים פירסומיים מסוגים שונים ואינו מאפשר חיבור דומיין לשטח האחסון או פתיחת תיבות דואר אלקטרוני הקשורות עם הדומיין. שרות אחסון חינמי מיועד לרוב לאתרי חובבים המעוניינים להתנסות ולהציג מספר דפים ברשת בטרם מעבר לחברת אחסון אתרים מקצועית. שרות אחסון אתרים חינמי אינו כולל תמיכה טכנית שוטפת.

אחסון אתרים שיתופי:
זהו פתרון האחסון הנפוץ ביותר בעולם. אחסון אתרים שיתופי מאפשר ללקוחות שונים לחלוק במשאבי השרת ובכך המחיר הופך להיות אטרקטיבי מאוד. חברות אחסון אתרים מציעות חבילות שונות כאשר השוני המרכזי בין החבילות הוא סוג מערכת ההפעלה windows/linux, שטח האחסון המוקצה לחבילה, נפח התעבורה החודשי ומספר תיבות הדואר. אם את זקוק לאחסון אתר אינטרנט מומלץ לבחור באחסון אתרים שיתופי אצל חברת אחסון אתרים וותיקה ואמינה הפעילה מערך תמיכה ושירות מקצועיים כדי שאלו יוכלו לספק לך שקט לניהול העסק שלך.

רילסרים:
בוני אתרים ומעצבי אתרים בוחרים בפתרון הריסלר כפתרון המועדף עליהם בתחום אחסון אתרים. חשבון ריסלר מאפשר לבונה האתרים לרכוש חבילת אחסון המאפשרת אחסון מספר רב של אתרים (בדרך כלל 10 אתרים ומעלה) ולמכור את הפתרון ביחידות בודדות לכל לקוח ולקוח שלו. חשוב לבחור בחשבון ריסלר המאפשר הרבחת החבילה בהתאם לכמות הלקוחות וחשבונות המשנה הרצויים. במקרה זה יש לשים דגש מירבי על איכות השרות של חברת האחסון, כיוון שהלקוח אינו מתפעל את אתר האינטרנט שלו בלבד, אלא אחראי גם לאתרי לקוחותיו.

VPS – שרת פרטי וירטואלי:
שרת וירטואלי מהווה חלק משלל פתרונות האחסון בענן. הפתרון מוצע על ידי חלוקת משאבי חומרה למספר שרתי משנה באמצעות תוכנות יעודיות לכך כגון heper-v או vmware. שרת וירטואלי מספק ללקוח גישה למערכת הפעלה עצמאית, יכולת לביצוע אתחולים באופן עצמאי, זכרון שרת מובטח ויכולת להתקין תוכנות המותאמות אישית. למי מתאים הפתרון של אחסון אתרים בענן? לבעלי אתרים גדולים הזקוקים לשרת, אך אינם מעוניינים לרכוש שרת פרטי ורוצים לחסוך בעלויות החומרה, לצד לקוחות הזקוקים לפתרון אותו אחסון אתרים שיתופי אינו מאפשר, כגון: התקנת תוכנות בדרישה אישית וכדומה.

שרת ייעודי פרטי:
אחסון שרת בארונות התקשורות של ספק האחסון הוא פתרון המוצע ללקוחות גדולים הזקוקים לשרת עצמאי. אחסון שרת פרטי כרוך בעלויות גבוהות יחסית והוא דורש רמה טכנית מסוימת או פתרון המבוסס על אחסון וניהול השרת. פורטל גדול, חנות וירטואלית המנהלת כמות מוצרים גדולה ומספר רב של טרנזקציות, אפליקציה מצליחה או כל שרות מוצע אחר שהצליח לצבור מאסה של גולשים ומשתמשים זקוק לשרתפרטי כפתרון אחסון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב כשרות לציבור הרחב על ידי LiveDns אחסון אתרים מקצועי והקמת חנות וירטואלית בקלות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LiveDns

מאת: LiveDnsאחסון אתרים30/05/12969 צפיות
אם אתה בעלים או מנהל כל סוג של עסק, סביר להניח כי תרצה ליצור מודעות לשירותי ו/או מוצרי החברה גם ברשת האינטרנט. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לאחד המקורות המרכזיים ליצירת פעילות כלכלית, הגדלת מחזורים ורווחיות וזאת באמצעות פירסום, מנועי חיפוש ולקוחות (גולשים) המחפשים כל דבר אפשרי לו הם זקוקים או שרצונם חפץ בו, בכל מקום בעולם, בכל שניה נתונה. הימים בהם נדרשת גישה פיזית לחנות או להאנגר מסוים נעלמים וכיום ניתן להקים עסק מצליח מאוד המבוסס על האינטרנט בלבד. אז כיצד גם אתה תוכל להשתמש באינטרנט לעסק שלך?

מאת: LiveDnsעיצוב אתרים29/04/121156 צפיות
אם טרם הקמת אתר אינטרנט, אבל אתה בעל עסק וקיבלת את הרושם כי אתר אינטרנט הוא בדיוק מה שנחוץ לך, אזי היכן להתחיל עם בניית האתר ומה לעשות יכולים להיות נושאים הזרים לך בפעילות העיסקית השוטפת שלך.

מאת: LiveDnsאחסון אתרים28/04/12989 צפיות
ASP.NET היא סביבת הפיתוח העכשווית של מיקרוסופט שבאמצעותה יכולים בוני אתרים לפתח אתרי אינטרנט מבוססים Microsoft Access או Microsoft SQL Server עבור אתרים בעלי מסדי נתונים הדורשים שאילתות מורכבות בעת ריבוי גולשים באתר. שפת התיכנות ASP.NET החליפה בהצלחה רבה את שפת ה ASP הקלאסי. רבים משתמשים ב- ASP.NET להקמת אתרי אינטרנט גדולים עבור ארגונים ברמת Enterprise ועבור בניית אפליקציות שדורשות שינויים תכופים ועמידה בעומסים רבים של גולשים.

מאת: LiveDnsאחסון אתרים27/04/121025 צפיות
מספר פרמטרים חשובים שיש לבחון לפני בחירת ספק אחסון אתרים המתאים לאתר האינטרנט שלך.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173515 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152546 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica