חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינך בקיא באחסון אתרים? המשך לקרוא

מאת: LiveDnsאחסון אתרים27/04/20121024 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר ביצעת רישום דומיין ובחרת חברה שתנה עבורך את אתר האינטרנט שלך. מה כעת?

עליך לחפש אחר חברת אחסון אתרים שתספק לך FTP מהיר ואיכותי. תוכנת FTP, החל מהחינמיות שבהן ועד לתוכנות בתשלום בגירסאות pro השונות, מאפשרות לך להעלות חומר חדש לאתר האינטרנט שלך בקלות ובצורה מאובטחת.
אחד המדדים החשובים ביותר שיש לבחור טרם בחירת ספק אחסון לאתר האינטרנט שלך, הוא מדד ה- uptime, כלומר: משך הפעילות הרציפה של שרתי הספק. עליך לוודא כי אכן מצאת חברת אחסון אתרים המבטיחה לפחות 99% זמינות. ספקי אחסון המציעים 100% זמינות בד"כ אינם עומדים בכך בשל הצורך בשירותי תחזוקת מערכות, אף אם אלו מתבצעים לעיתים נדירות.

בחר בחברת אחסון אתרים שתחייבת לאבטחת מידע. אתר האינטרנט שלך חשוב לך ועליו להיות מוגן בפני מתקפות האקרים, בייחוד אם החומר של אתרך כתוב בעברית או שהוא כולל חנות וירטואלית.
תברר באופן חד משמעי האם החומרה עליה יתבצע בפועל אחסון אתר האינטרנט שלך אכן של מותג ידוע ואמין. חומרה אמינה ואיכותית תבטיח ביצועים טובים יותר לאתר שלך. בייחוד הנושא חשוב אם אתר האינטרנט שלך כולל מסדי נתונים וביצוע שאילתות מורכבות הנדרשות לעיבוד נתונים מהיר. חומרה מסוג IBM נחשבת כיום לאמינה ואיכותית מאוד וכדאי לבחור בספק אחסון אתרים הנשען עליה.

לא רק שעליך לבחור בחברת אחסון אתרים אמינה ומקצועית, עליך גם לבחור בחבילת אחסון אתר המתאימה לצרכים שלך. לעיתים תמצא חבילת אחסון אתרים הכוללת נפח אחסון גדול מאוד לצד תעבורת נתונים קטנה מאוד, מצב זה יגרור אותך להוצאות מרובות בגין תעבורה. עליך לבחור בחבילה התואמת את נפח חומר אתר האינטרנט שלך לצד נפח תעבורה שיענה על תעבורת הנתונים הקיימת באתרך, עם אפשרויות צמיחה כמובן.

עליך לוודא כי הנתונים שמאוחסנים בשרתי הספק מאובטחים. יש לשים לב דגש על אמינות החברה ועל הוותק והניסיון שלה בתחום, בייחוד אם אתר האינטרנט שלך משמש כאתר עיסקי ואתה מעוניין לאחסן בו גם נתוני לקוחות ומסד נתונים שיכול אף להיות רגיש בחלקו. תוודא שאכן השרתים פועלים בסביבה מאובטחת, תחת firewall איכותי ומערכות הגנה נוספות.

כמעט תמיד תוכל לחסוך בעלויות אחסון אתר האינטרנט שלך אם תתחייב לתקופה מראש. הנחות בגין התחייבות לתקופה מרובת חודשים או שנתית מקובלים מאוד בענף אחסון אתרים. למרות זאת, אם אינך רוצה לכבול את עצמך עם ספק אחסון אתרים שאינך מודע עדיין לטיבו, הזמן חבילת אחסון לאתר שלך לפרק זמן של חודשיים-שלושה ורק לאחר שתהיה מרוצה, עבור למסלול אחסון ארוך ומוזל יותר.

חשוב שלא תהיה הלקוח הראשון של החברה. קרא חוות דעת של לקוחות אחרים וראה ביקורות. לרוב, חוות הדעת יספקו מידע חשוב על איכות השרות, זמן התגובה, התמיכה הטכנית, זמינות השרתים והרצון לעזור ולסייע ללקוח. שים לב, קרא חוות דעת של חברה וותיקה ומהימנה, קיימות חברות חדשות בתחום שעשויות להמציא חוות דעת שקריות לתועלתן.

בדוק כי מצאת חברת אחסון אתרים שמספק שירותי אנטי ספאם כחלק משירותי הדואר האלקטרוני וללא כל תוספת תשלום. ספק אחסון המאפשר סינון הודעות ספאם, פועל לרוב בארכיטקטורת מידע של מניעת ספאם ובכך ימנע גם משרתי הדואר שלו להירשם ברשימות שחורות שתמנענה פעילות תקינה של שירות הדואר אותו אתה מצפה לקבל במסגרת אחסון אתר האינטרנט שלך.

תתפלא כמה זמן וכסף תוכל לחסוף על ידי בחירת ספק אחסון אתרים מקצועי ואמין. בחירת הספק הנכון תאפשר לך לנהל את עסקיך ולא לעסוק בעניני זמינות השרת. תבחר בחברה וותיקה המספקת לעשרות אלפי אתרים שירותי אחסון אתרים וככל הנראה שהיא תצליח לספק גם לך שירות איכותי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב כשרות לציבור הרחב על ידי LiveDns אחסון אתרים מקצועי והקמת חנות וירטואלית בקלות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LiveDns

מאת: LiveDnsאחסון אתרים30/05/12969 צפיות
אם אתה בעלים או מנהל כל סוג של עסק, סביר להניח כי תרצה ליצור מודעות לשירותי ו/או מוצרי החברה גם ברשת האינטרנט. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לאחד המקורות המרכזיים ליצירת פעילות כלכלית, הגדלת מחזורים ורווחיות וזאת באמצעות פירסום, מנועי חיפוש ולקוחות (גולשים) המחפשים כל דבר אפשרי לו הם זקוקים או שרצונם חפץ בו, בכל מקום בעולם, בכל שניה נתונה. הימים בהם נדרשת גישה פיזית לחנות או להאנגר מסוים נעלמים וכיום ניתן להקים עסק מצליח מאוד המבוסס על האינטרנט בלבד. אז כיצד גם אתה תוכל להשתמש באינטרנט לעסק שלך?

מאת: LiveDnsעיצוב אתרים29/04/121155 צפיות
אם טרם הקמת אתר אינטרנט, אבל אתה בעל עסק וקיבלת את הרושם כי אתר אינטרנט הוא בדיוק מה שנחוץ לך, אזי היכן להתחיל עם בניית האתר ומה לעשות יכולים להיות נושאים הזרים לך בפעילות העיסקית השוטפת שלך.

מאת: LiveDnsאחסון אתרים28/04/12963 צפיות
פתרון אינטרנטי המבוסס על שפות פיתוח, על טכנולוגיות מדיה הוא אשר משמש ליצירת דפי אינטרנט אותם אנו מציגים בסופו של דבר כאתר אינטרנט בפני הגולשים וזאת על ידי העלאתו לשרתי אחסון.

מאת: LiveDnsאחסון אתרים28/04/12987 צפיות
ASP.NET היא סביבת הפיתוח העכשווית של מיקרוסופט שבאמצעותה יכולים בוני אתרים לפתח אתרי אינטרנט מבוססים Microsoft Access או Microsoft SQL Server עבור אתרים בעלי מסדי נתונים הדורשים שאילתות מורכבות בעת ריבוי גולשים באתר. שפת התיכנות ASP.NET החליפה בהצלחה רבה את שפת ה ASP הקלאסי. רבים משתמשים ב- ASP.NET להקמת אתרי אינטרנט גדולים עבור ארגונים ברמת Enterprise ועבור בניית אפליקציות שדורשות שינויים תכופים ועמידה בעומסים רבים של גולשים.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173515 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica