חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים הנחוץ לאתר אינטרנט עיסקי

מאת: LiveDnsאחסון אתרים30/05/2012972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתה בעלים או מנהל כל סוג של עסק, סביר להניח כי תרצה ליצור מודעות לשירותי ו/או מוצרי החברה גם ברשת האינטרנט. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לאחד המקורות המרכזיים ליצירת פעילות כלכלית, הגדלת מחזורים ורווחיות וזאת באמצעות פירסום, מנועי חיפוש ולקוחות (גולשים) המחפשים כל דבר אפשרי לו הם זקוקים או שרצונם חפץ בו, בכל מקום בעולם, בכל שניה נתונה. הימים בהם נדרשת גישה פיזית לחנות או להאנגר מסוים נעלמים וכיום ניתן להקים עסק מצליח מאוד המבוסס על האינטרנט בלבד. אז כיצד גם אתה תוכל להשתמש באינטרנט לעסק שלך?

אחד הדברים הראשונים שעליך לעשות הוא למצוא חברת אחסון וותיקה, אמינה, יציבה ומקצועית הפועלת בתחום אחסון אתרים. חברת אחסון אתרים היא חברה המספקת שירותי אחסנה לאתרי אינטרנט על ידי הקצאת שטח אחסון תחת שרתי החברה וכן רוחב פס במסגרת קווי התקשורת של החברה. עליך למצוא ולרכוש "נדל"ן" וירטואלי כדי שתוכל להקים עליו את חנות וירטואלית לעסק שלך. בעוד שקל מאוד לאתר בגוגל חברות רבות העוסקות בתחום אחסון האתרים, ישנם מספר נושאים שעליך להיות עירני אליהם ולקחת אותם בחשבון לפני שתבחר בחברת האחסון לעסק שלך.

אחד הנושאים המרכזיים שעליך להתייחס אליהם בהליך הבחירה הוא עניין הוותק, המוניטין והאמינות של חברת אחסון האתרים. בדיוק כמו באפקט הדומינו – לאמינות ולזמינות של ספק אחסון האתרים יש השפעה ישירה על היכולת של בעל העסק המאחסן שם את האתר שלו לנהל את עסקיו ומשם השפעה ישירה על רווחיות ופרנסת בעל העסק. אם תבחר בחברה אמינה ווותיקה ובעלת מוניטין חיובי רב שנים בתחום אחסון אתרים, אזי גם אתה תנה מאמינות זאת ותהיה זמין לגולשיך וללקוחותיך באופן רציץ ושוטף.
נושא חשוב נוסף אותו יש לבחון בכל הנוגע לחברת אחסון אתרים הוא המסחר האלקטרוני. ייתכן ותרצה להציג את מוצריך ו/או שירותיך למכירה און ליין, כאשר במקרה זה תזדקק לחנות וירטואלית שתספק לך את זירת המכירה. אחסון אשר תומך בחנות באינטרנט צריך לכלול יכולת לספק פרוטוקול SSL, זמינות גבוהה, אמינות וידע וניסיון בתחום חנות און ליין. קיימים בשוק פתרונות מגווניםן למסחר אלקטרוני החל מפתרונות המציעים חנות וירטואלית מלאה כולל חיבור לספקי סליקה כגון paypal, פלאקארד, טרנזילה ועוד במחיר של 99 ש"ח ועד למוצרים מותאמים אישית בעלוית של עשרות אלפי דולרים.

כיום, חברות האשראי דורשות עמידה בתקן pci-dss. זהו תקן בינלאומי Payment Card Industry של אבטחת מידע הנדרש מאתרי אינטרנט ע"מ שיהיו רשאים לסלוק כרטיסי אשראי. חברות האשראי בישראל דורשות מלקוחותיהם המפעילים חנויות וירטואליות לעמוד בתקן וזאת על ידי התחברות לספק סליקה המאושר pci-dss, או לעבור הסמכה עצמאית אשר דורשת לרוב משאבים רבים ויקרים ושינויים רבים בהתנהלות הפנים אירגונית.

שרות לקוחות הוא האחד הסעיפים המרכזיים בהם יש להתחשב בעת בחירת ספק אחסון אתרים – ספק אחסון מקצועי יוודא כי שרות הלקוחות והתמיכה מעולם לא יהוו עבורך בעיה. כבעל עסק חדש או קטן, עליך לדעת כי במקרה בו תיתקל בבעיה טכנית או אדמינסטרטיבית, יעמוד לרשותך צוות תמיכה ושרות שיטפלו בך במקצועיות ובאדיבות. כל מצב אחר עשוי לגרור אחריו השפעה שלילית על האתר שלך ועל המכירות. חברת אחסון אתרים אמינה תספק לך כתובת אימייל של מחלקת התמיכה, טלפון ולעיתים אף צ'אט חי לשיחה און ליין עם נציג. בדוק את טיב השרות על ידי פניה לספק אחסון זה בכל אחת מהדרכים המקובלות וראה את הזמינות והנכונות לסייע.

חברת אחסון אתרים טובה תהווה גשר בינך לבין לקוחות האינטרנט שלך. בחר בקפדנות ובזהירות, שאל שאלות ואל תתחייב לפרק זמן ארוך מראש. זמינות האתר שלך, המוניטין שלך והיכולת שלך למכור און ליין תלויים בבחירה שתעשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב כשרות לציבור הרחב על ידי LiveDns אחסון אתרים מקצועי והקמת חנות וירטואלית בקלות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LiveDns

מאת: LiveDnsעיצוב אתרים29/04/121157 צפיות
אם טרם הקמת אתר אינטרנט, אבל אתה בעל עסק וקיבלת את הרושם כי אתר אינטרנט הוא בדיוק מה שנחוץ לך, אזי היכן להתחיל עם בניית האתר ומה לעשות יכולים להיות נושאים הזרים לך בפעילות העיסקית השוטפת שלך.

מאת: LiveDnsאחסון אתרים28/04/12966 צפיות
פתרון אינטרנטי המבוסס על שפות פיתוח, על טכנולוגיות מדיה הוא אשר משמש ליצירת דפי אינטרנט אותם אנו מציגים בסופו של דבר כאתר אינטרנט בפני הגולשים וזאת על ידי העלאתו לשרתי אחסון.

מאת: LiveDnsאחסון אתרים28/04/12991 צפיות
ASP.NET היא סביבת הפיתוח העכשווית של מיקרוסופט שבאמצעותה יכולים בוני אתרים לפתח אתרי אינטרנט מבוססים Microsoft Access או Microsoft SQL Server עבור אתרים בעלי מסדי נתונים הדורשים שאילתות מורכבות בעת ריבוי גולשים באתר. שפת התיכנות ASP.NET החליפה בהצלחה רבה את שפת ה ASP הקלאסי. רבים משתמשים ב- ASP.NET להקמת אתרי אינטרנט גדולים עבור ארגונים ברמת Enterprise ועבור בניית אפליקציות שדורשות שינויים תכופים ועמידה בעומסים רבים של גולשים.

מאת: LiveDnsאחסון אתרים27/04/121026 צפיות
מספר פרמטרים חשובים שיש לבחון לפני בחירת ספק אחסון אתרים המתאים לאתר האינטרנט שלך.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173519 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176214 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153119 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152827 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica