חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיפור קטן על עורך דין גדול

אתחיל את המאמר עם סיפור קטן- היה זה חורף גשום במיוחד, בדיוק חזרתי מאירוע משפחתי, כאמור היה מדובר באירוע שלא שתיתי בו אלכוהול כי ידעתי שבאחריותי לנהוג ברכב את כל הדרך מחדרה עד לתל אביב, לפתע, מספר דקות לפני שהגעתי לשכונת המגורים שלי הגיח נער, בהפתעה גמורה אל מעבר החצייה ולצערי הרב לא הספקתי לבלום את הרכב.

אותו נער איבד את הכרתו במקום וכמויות הדם שזלגו מראשו אולי הלחיצו אותי וגרמו לי להזמין אמבולנס ולהיעלם במהירות מהמקום, יום למחרת, לאחר התייעצות עם אבי החלטנו להגיע לתחנת המשטרה ולהכריז שאני הוא זה שדרס את הנער, חשוב לציין כי באותה תקופה עמדתי לסיים את לימודיי החשבונאות ולהתחיל התמחות באחד המשרדים הגדולים, כך שהקשר ביני לבין עולם הפשיעה או העבריינות היה מקרי לחלוטין.

עוד מהכניסה לתחנת המשטרה לא היה לקחתי סיכונים מיותרים והצטיידתי בעורך דין פלילי שליווה אותי בכל שלב, החל מהחקירה הראשונית ועד למעצר של מספר ימים. כנסו כאן לראות את האתר שלו.

הסיפור הזה סופר מאחר ומניסיון העבר שלי כל אחד ואחת מאיתנו יכולים למצוא עצמם במצבים שבדרך כלל אנחנו קוראים עליהם בעיתון, ויתרה מזאת- אנו יכולים למצוא אותנו דווקא בצד של הרעים, בצד של אלו שנאבקים על חפותם וגם אם לא קיימת חפות, אז לפחות לנסות להקל כמה שיותר בעונש הצפוי. הקלה בעונש או השגת חפות מלאה אפשרית רק כאשר אנו נשכור עורך דין פלילי טוב, עורך דין פלילי מהשורה הראשונה שיסייע לנו בכל הליך במשפט עד למתן גזר הדין.

דרך כלל על עורכי דין פליליים אנו שומעים בחדשות או שאנו רואים אותם בסרטי מתח הוליוודיים, אין ספק שמדובר בתפקיד מלא אחריות, אלו אותם אנשים שיכריע בסופו של דבר מה יהיה גזר הדין שלנו. עורך דין פלילי שמבין רבות בחוקי המשפט יכול להבחין בפרצות שמשרתות את טובתו של הנאשם ובעזרת כך בעצם להגיע למצב שבו ניתן לנהל הליך הוגן שלא מושפע מבאז מוסרי שנוצר סביבו ועשוי להשפיע על דעת השופטים.

לסיכום, המקרה שלי הוא רק מקרה אחד מתוך רבים שבהם אנשים יכולים להסתבך עם החוק בצורה כזו או אחרת וברגע שאנו מורשעים, סביר מאוד להניח שאת העזרה המקצועית הרבה ביותר אנו נוכל לגייס משירותיו של עורך דין פלילי טוב. זכרו כי תמיד טוב שימצא באמתחתם כרטיס ביקור או אפילו מספר טלפון במגירה של עורך דין פלילי שעשוי להוציא אתכם מהבוץ.

ממליץ בחום על עורך הדין שעזר לי מאוד, יניב גבריאל.

 



תגיות המאמר: עורך דין פלילי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196098 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא שירותים לעורכי דין

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין28/06/211732 צפיות
הרפורמה ברישוי עסקים (תיקון 34 לחוק) לקח זמן אך לאחר עבודת מחקר של חודשים רבים ואפיון עלויות וחסמים בהליכי הרישוי הצלחנו להוציא מסמך מסכם שברובו אומץ. כן הרפורמה כבר כאן. יקח זמן לגורמים להכירה ולהנות מיעילותה, יקח זמן למגישי הבקשות להכיר את דרכי היעול בתהליכי הרישוי החדשים,המפרטים האחידים, רישוי העסקים הדיפרנציאלי אבל ללא ספק תהייה הפחתה של הנטל הבירוקרטי.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין16/06/211661 צפיות
מינהל התכנון - הנחיות לעריכת נספח יציבות מטרת המסמך: הגדרת העקרונות לעריכת נספח יציבות במסגרת בקרת התכן בהליך הרישוי. פרטים נוספים, ככל שידרשו, בהתאם לסוג המבנה ומאפייני האתר כמפורט במידע התכנוני אשר משרדנו מפרסם בהמשך.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין09/05/21950 צפיות
היטל המשולם עבור עליית שוויים של מקרקעין עקב אישור תוכנית, מתן הקלה או התרת שימוש חורג. ככלל, שיעור ההיטל הינו מחצית ההשבחה ומשולם לוועדה המקומית. תשלום היטל השבחה הינו תנאי למתן תעודה לטאבו, גם אם הזכויות טרם נוצלו. החבות בהיטל השבחה חלה על הבעלים או החוכר לדורות. קביעת היטל ההשבחה (שומה) גובה היטל ההשבחה נקבע על ידי שמאי מקרקעין מטעם הוועדה המקומית המעריך את הנכס. גובה ההיטל מחושב על פי מצב תכנוני, פיזי ומשפטי של הנכס, ובהתאם להוראות התוספת השלישית לחוק התכנון והבניה, התשכ"ה-1965.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין09/05/21866 צפיות
קלינגר בנימין מומחה לתכנון ובניה שמח לשתף ממשק לאיתור בקשות רישוי והיתרי בנייה, אשר נועד להקל על הליך האיתור והקבלה של מידע מפורט בשורה של נושאים, כגון: בקשות לקבלת היתרי בנייה, סטטוסים של טיפול בבקשות, חוות דעת מגורמים שונים, החלטות הוועדה בנוגע לבקשה ועוד - וכן, לצפות בכל המסמכים הסרוקים המקושרים לבקשה.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין22/04/211050 צפיות
אלה עיקר החידושים שייכנסו לתוקף החל ב-1.4.2021: מסלולי רישוי מקוצרים להוצאת רישיון עסק (טרם פתיחת העסק): * מסלול רישוי תצהיר - קבלת רישיון תוך 21 ימים. * מסלול רישוי מזורז א' - קבלת היתר מזורז ל-180 יום בתוך 21 ימים. * מסלול רישוי מזורז ב' - קבלת היתר מזורז ל-180 ימים בתוך 49 יום. העברת בעלות ברישיון באופן אוטומטי: * עסקים בעלי רישיון עסק בתוקף ושאינם נדרשים באישור משטרה - העברת בעלות באופן מיידי. * עסקים בעלי רישיון עסק בתוקף ונדרשים באישור משטרה - העברת בעלות בין 14 ימים ועד

מאת: יעקב רוזןשירותים לעורכי דין20/04/201133 צפיות
לעיתים בשל הסכמות עסקיות או בשל סכסוך עולה הצורך בשירותי תמלול משפטי מהיר ומקצועי. בין שמדובר בדיון בבית משפט שבו נצטרך להציג ראיות מוקלטות ומתומללות באופן מקצועי, ובין שמדובר בצורך לשמור תיעוד סדור של ישיבות ודיונים עסקיים של חברות או של מועצות - בחירה נכונה של חברה העוסקת בשירותי תמלול היא מרכיב חשוב בהצלחת ההגשה. בפוסט מקצועי הבנו את השיקולים שאמוריםלהנחות אתכם בבחירה של חברת שירותי תמלול לבית המשפט.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין30/04/171852 צפיות
א. חוק סדר הדין הפלילי (מס') (הסדר מותנה - תשלום לוועדות מקומיות), התשע"ג-2013 ב. מטרת החוק ביום 2 באוגוסט 2012 פורסם ברשומות חוק סדר הפלילי (תיקון מס' 66), התשע"ב-2012, אשר עניינו סגירת תיק בהסדר (להלן – חוק הסדר מותנה או החוק). תחילתו של חוק הסדר מותנה הוא תשעה חודשים מיום פרסומו, ב - 2 במאי 2013. חוק הסדר מותנה מסמיך תובע לערוך, בתנאים מסוימים, הסדר עם חשוד, במסגרתו מודה חשוד בעובדות, ומסכים לקיים תנאים מתוך רשימה של תנאים המנויים בחוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica