חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגילי יהלום לגבר

מאת: Diamond Sphinxתכשיטים02/05/20121151 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לאחרונה עגילי יהלומים היו שייכים רק למראה הנשי, אולם לאחרונה, הרבה גברים בוחרים לאמץ את הטרנד.
הכל התחיל בכמה מפורסמים שהחליטו לקשט את אוזנם בעגילי יהלום, בניכהם: אייל גולן, דייויד בקאהם, פאף דדי, ג'יימי פוקס, כריסטיאנו רונלדיניו ועוד...
עגילי יהלומים לגברים הפכו גם מתנה שהרבה נשים אוהבות לקנות לגברים שלהם כדי לפנקם.
יש הבוחרות להעניק לגבר שלהם עגילי יהלום כמתנת אירוסין במקום טבעת אירוסין.

הרבה גברים מתלבטים לגבי הדרך "הנכונה" לענידתעגילי היהלום. האם באוזן ימין? או שאוזן שמאל? האם לרכוש שני עגיליםולענוד אותם בשני האוזניים? יש הפוחדים שזוג עגילים יתן מראה נשי, אבל תרשולי להרגיע אתכם, ולהודיע חד משמעית, שנכון להיום, במאה ה-21, אין צורךלהתלבט לגבי איזו אוזן היא הנכונה. הכל ענין של העדפה אישית.

לגביצורת היהלום שכדאי לבחור לעגיל יהלום לגבר: ההמלצה היא שאם יש לך פניםעגולות, כדאי לבחור ביהלומים מרובעים, הידועים גם בשם יהלומי פרינסס. אםמראה פניך הוא מאורך, כדי לבחור ביהלומים עגולים. אבל בשורה התחתונה צורותהיהלומים לעגילים צמודי אוזן היא ענין של טעם אישי. גם גודל היהלום לעגילזה ענין של טעם אישי. יש היעדיפו עגילים שבכל אוזן יש לפחות 1.00 קראט, וישכאלו שירצו יהלום קטן בכדי לא לתת לאוזן מראה נוצץ מדי.

כשניגשים לקנות עגילי יהלום צמודי אוזן, כדאי לשים לב לדברים הבאים:

1. רצוי לשבץ בעגילים בצמודי אוזן יהלומים במשקל של 0.30 קראט ומעלה לכלעגיל. מכיוון שאין פה הרבה זהב ש"ינפח" את התכשיט, וכדאי להימנע ממראה שלתכשיט קטן מדי.
2. בעגילי יהלום רצוי להקפיד על יהלומים איכותים. מתוךארבעת המרכיביםשקובעים את מחיר היהלום כדאי להתייחס בעיקר לצבע היהלום, ופחות לנקיון שלהיהלום. אולם, אם לוקחים עגילים בזהב צהוב אפשר להתפשר על צבע היהלום,מכיוון שהצהוב של הזהב בכל מקרה ישתקף ביהלום. לגבי הנקיון – אומנם או פחותחשוב בעגילי יהלום מאשר בטבעות יהלומים, אבל עדיין חשוב להקפיד שלא יראופגמים באופן ניכר לעין.
3. לרוב נהוג לשבץ בעגילי יהלום צמודי אוזן יהלומים עגולים, אבל כדאי גםלשקול את האפשרות של עגילי יהלום מרובעים, עגילים אשר משובצים יהלומיפרינסס.
4. כמו בכל תכשיט אשר משובץ ביהלום מרכזי, חשוב לדאוג שלכל יהלום תצורףתעודה גמולוגיתבינלאומית אשר מונפקת על ידי מכון גמולוגי מוכר ומוסמך. 5. ממולץ שהסוגר של עגיל היהלום צמוד האוזן יהיה סוגר הברגה. מניסיוננו זו היא צורת הסגירה הבטוחה ביותר של עגילי יהלום צמודי אוזן.
6. כיוון שהיהלומים הם המרכיב בעיקרי בעגילים צמודי אוזן, חשוב לקנות אותם ממקום אמין כגון מחבר בורסת היהלומים.

לעוד מידע על יהלומים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאמונד ספינקס

טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים ישירות מבורסת היהלומים.

03-6130046

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Diamond Sphinx

מאת: Diamond Sphinxהשוואת מחירים17/02/13942 צפיות
כדי להשוות בין שני תגישטים שונים, המושבצים יהלום מרכזי, הכי חכם יהיה להשוואת בין מחירים של היהלומים המרכזיים בשני התכשיטים...

מאת: Diamond Sphinxטבעות אירוסין ונישואין27/01/13728 צפיות
כשיוצאים לרכוש טבעות אירוסין עולות כמה שאלות בראש. לכל אחד יש את השאלות שלו, אבל ישנם חמש שאלות שחוזרות על עצמן, והנה הן עם תשובות קצרות.

מאת: Diamond Sphinxצרכנות28/11/12862 צפיות
יהלומים הם סוג של קסם, הניצוץ שלהם, העובדה שהם החברים הכי טובים של האישה ובמיוחד המחיר היקר שלהם. לפניכם מדריך מקוצר שיעזור לכם לפני קנית היהלום שלכם.

מאת: Diamond Sphinxצרכנות27/11/12698 צפיות
האינטנרט יכול לתרום רבות כאשר יוצאים לקנות טבעת אירוסין, אפשר לשאוב ממנו הרבה ידע, לבדוק תמונות של טבעות אירוסין שונות ועוד...

מאת: Diamond Sphinxטבעות אירוסין ונישואין18/11/12846 צפיות
ישנם אינסוף עיצובים לטבעות אירוסין, החל מטבעות אירוסין קלאסיות, ועד לטבעות אירוסין בעיצוב אישי. לחלק מהעיצובים של טבעות האירוסין ישנה משמעות.. לפניכם כמה טבעות אירוסין עם משמעות

מאת: Diamond Sphinxצרכנות14/11/12789 צפיות
ישנם אנשים שרוצים להשקיע את כספם בטבעת אירוסין. יש כמה דרכים לעשות זאת בצורה חכמה.

מאת: Diamond Sphinxתכשיטים12/11/12957 צפיות
בשוק היהלומים, ישנם יהלומים צבעוניים, הנקראים גם יהלומי פנסי. היהלומים הצבעוניים הם יהלומים נדירים ויקרים ומגיעים בשלל צבעים.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222675 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204977 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205049 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204894 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173453 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica