חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבי מייזלס - סובלת מחוסר איזון הורמונלי בגיל המעבר?

מאת: אבי מייזלסבריאות נשים07/05/20121214 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפסקת המחזור החודשי, קיים מצב המקיף כ-90% מהנשים הנקרא מנאפאוזה. זהו מצב של חוסר איזון הורמונלי, אשר נילווים לו סימפטומים כגון: גלי חום, כאבי ראש ונטייה לשינויים קיצוניים במצב הרוח.

מאת: אבי מייזלס

על פי מחקרים שנערכו בתחום, כ-40% מהנשים סובלות מסימפטומים קלים עד בינוניים ואילו כל השאר סובלות מתופעות קשות יותר אשר פוגעות בתפקודן היום יומי.

הגורם לתסמינים הגופניים של גיל המעבר הוא שינויים הורמונלים. נתחיל בכך שגיל המעבר אין משמעו שהסוף קרב, מחצית מהחיים עדיין לפניך. שנית, גיל המעבר אינו פוגע בנשיות ובמיניות. למעשה, נשים רבות מוצאות שהיכולת להפסיק להיות מוטרדת מהיריון ומהמחזור החודשי משחררת מאד.

החשוב מכל, גיל המעבר אינו מחלה, כדאי לפנות לקבלת טיפול כאשר מופיעים תסמינים חמורים. קיימים סוגים רבים של טיפולים, החל מהתאמת סגנון החיים ועד טיפולים הורמונליים.

כיצד ניתן לטפל בתופעה?

WILD YAM (בטטה מקסיקנית), תכשיר המופיע בצורת ג'ל. צמח זה מספק פרוגסטרון טבעי.

כאשר הפרוגסטרון נלקח דרך הפה הוא מתפרק במהירות בכבד, אך ערכו הרפואי מועט. לכן, הג'ל הינו פיתרון מעולה לבעיה זו, שכן הספיגה נעשית דרך העור ישירות למחזור הדם.

פרוגסטרון סינטתי, הניתן בקופת חולים, גורם לעצירה מוחלטת של ייצור פרוגסטרון ע"י הגוף, בעוד שפרוגסטרון טבעי משמש כזרז לייצור עצמי של פרוגסטרון ע"י הגוף.

למאמר המקורי- אבי מייזלס

אבי מייזלס, נטורופת מוסמך ובוגר בית הספר לרפואה משלימה ע"ש זנבר. אבי מייזלס, בעל תואר N.D מאוניברסיטת ברנדין (פלורידה, ארה"ב)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
אבי מייזלס, נטורופת מוסמך ובוגר בית הספר לרפואה משלימה ע"ש זנבר. בעל תואר N.D., מוסמך ברפואה ביוקינטית ואירדיאלוג מוסמך. 20 שנות ניסיון במגוון תחומי הרפואה המשלימה. לפרטים נוספים: טלפון: 03-6911175/6 כתובת: יגאל אלון 120 תל אביב | מלון דן כרמל חיפה- שד' הנשיא 85
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי מייזלס

מאת: אבי מייזלסבריאות ורפואה כללי22/07/121102 צפיות
מי מאיתנו לא חווה רגעים קשים בחיים, כשהלחץ מתגבר והנפש מרגישה מעמסה? במקום לשבור את הכלים – קחו כמה שניות (או דקות לרציניים שביניכם) ותנו לנפש להרגע.

מאת: אבי מייזלסדיאטה02/07/121612 צפיות
דיאטת אטקינס הקרויה על שמו של ד"ר רוברט אטקינס ז"ל היא אחת משיטות ההרזיה המוכרות ביותר בתבל. בראד פיט, קטרין זיטה ג'ונס וג'ניפר אניסטון הם רק חלק קטן מהכוכבים ההוליוודים שהודו לא פעם כי הם עושים בה שימוש. במאמר שלפניכם נציג את מהות הדיאטה ויתרונותיה מחד אל מול הביקורות כנגדה מאידך.

מאת: אבי מייזלסשינה 04/06/121300 צפיות
נדודי שינה היא אחת מן התופעות המעצבנות והמציקות ביותר. מי מאיתנו לא סובל מדי פעם מנדודי שינה, אשר הורסים לו את כל הלילה, וכמובן, את הבוקר שאחריו. נדודי שינה אשר מתרחשים לעתים רחוקות הן תופעה מעצבנת אך נסבלת. יחד עם זאת, נדודי שינה תדירים, אשר נמשכים זמן רב, יכולים להיות מסוכנים לאורח חיינו. נדודי שינה יכולים להיגרם פעמים רבות בגלל אורח החיים שלנו.

מאת: אבי מייזלסדיאטה ותזונה26/04/121481 צפיות
דיאטה מהירה היא מושג אמביוולנטי במידה רבה. עבור רבים, מושג זה נשמע כמו פנטזיה בלתי מושגת, מעין חזון אחרית הימים. מן הצד השני, רבים מאמינים כי מדובר בשיטה אפקטיבית ומוצלחת להורדת משקל במהירות. בדומה למושגים דומים אשר מובילים לדעות קוטביות, התשובה היא איפשהו באמצע. קיימות דיאטות מהירות מסוגים שונים. בבואנו לבחור דיאטה מהירה, חשוב לנו לעמוד על כל דיאטה בפני עצמה, באופן ספציפי. קיימות שיטות טובות ויותר ושיטות טובות פחות. התפקיד שלנו הוא להבחין ביניהן.

מאת: אבי מייזלסדיאטה ותזונה10/02/121006 צפיות
ההזדקנות מחכה לכולנו, השנים שחלפו הפכו את גופנו לפגיע יותר בפני מחלות ותחלואים שונים. אם סברתם עד כה כי ההזדקנות הינה תופעה בלתי נמנעת, הרי שמחקרים מדעיים עדכניים מראים בוודאות כי זוהי מחלה כשאר המחלות, שניתן להלחם בה ואף להחזיר את המצב לאחור.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191721 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192153 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161776 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161656 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161909 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161886 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152744 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica