חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מייזלס דיאט - על הארכת חיים וגבול הייפליק

מאת: אבי מייזלסדיאטה ותזונה10/02/20121006 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההזדקנות מחכה לכולנו, השנים שחלפו הפכו את גופנו לפגיע יותר בפני מחלותותחלואים שונים. אם סברתם עד כה כי ההזדקנות הינה תופעה בלתי נמנעת, הרישמחקרים מדעיים עדכניים מראים בוודאות כי זוהי מחלה כשאר המחלות, שניתןלהלחם בה ואף להחזיר את המצב לאחור.

מחקרים עדכניים חושפים את סגולותיהם של תוספים שונים אשר יש ביכולתםלשמר את הנעורים. הגישה החדשה שצמחה מן המחקרים של השנים האחרונות טוענת כיאובדן הנעורים הינה מחלה ככל המחלות אשר מתחילה בתקופת הבגרות, מתפתחתבגיל הביניים ומואצת באופן משמעותי אחרי גיל 50. המחלה הינה תוצר של התקפהממושכת כנגד תאי הגוף על ידי הסביבה, מצב שגורם לניוון איטי של הגוף. ניווןזה מתבטא בפגיעה בתיפקודים שונים בגופנו המתואר על ידינו כמחלה כרונית.

הזיכרון של הרקמות
בשנת 1912 במעבדה במכון רוקפלר, ד"ר אלקסיס קרל (ביולוג) ערך ניסוי שנמשך34 שנים. הניסוי נועד בכדי לבדוק כמה זמן פיברופלסטים של תרנגולת (תאי רקמתחיבור שמייצרים קולוגן) ימשיכו להתחלק. תאים אלו הוזנו בחומר שהכיל תמציתעובר של אפרוח. התוצאה: התאים התפתחו היטב, התחלקו ויצרו תאים חדשים.החלוקה של התאים המשיכה במשך 34 שנים עד שנתיים לאחר מותו של החוקר.

חבריו של קרל לעבודה, הבינו שהתאים הם בני אל-מוות בעיקרון – כאשרנותנים להם סביבה אידיאלית. כך האמינו עד שבשנות ה-60 הגיע ד"ר ליאונרדהייפליק שהבחין שפיברופלסטים של בני אדם בתרבית רקמות לא מתחלקים יותר מאשר50 פעם.

מדוע זה קורה? התברר כי ד"ר קרל הוסיף פיברופלסטים טריים שנכללו ב"מרק"העובר, אשר שימש תזונה לתאים שלו. כלומר, תאים חדשים נוספו כל הזמן לתרביתהרקמות.

הייפליק מצא שאם יקפיא תאים בתרבית שכבר התחלקו 20 פעם, יפשירם ויזיןאותם מחדש, הם "יזכרו"שנשארו להם עוד 30 חלוקות. מצב זה נקרא "גבולהייפליק": התא תמיד, יתחלק 50 פעם גם לאחר הקפאה והפשרה.

השעון הביולוגי וההזדקנות
כאשר פיברופלסטים מתקרבים ל- 50 חלוקות, הם מתחילים להראות זקנים, מתרחביםוצוברים כמות מוגברת של ליפופוקסין (הפיגמנט הצהוב האחראי לכתמי הזקנה).

גבול הייפליק מצדיק את תאורית התכנון, הטוענת כי ישנו שעון ביולוגי בכל תא הקובע מתי מתחילה הזקנה.

עפ"י תאוריה זו סבורים החוקרים כי שעון ההזדקנות שוכן ב"היפותלמוס"(אזור במוח), שגודלו כגודל אפון ותפקידו לפקח על בלוטת יותרת המוח(ההיפופיזה) ובעזרתה לשלוט על מערכת ההפרשה ההורמונלית הפנימית. ההיפותלמוסיכול לגרום ליותרת המוח לשחרר הורמונים מסוימים, אשר גורמים להזדקנות.

מייזלס דיאט, הינה רשת מרפאות ייחודיות להרזיה ולפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לחיטוב ועיצוב הגוף, הפועלת מזה כ-20 שנה.
רשת מייזלס בהנהלת אבי מייזלס דיאט משלבת דיאטה נטורופתית ייחודית המתבססת על מיטב המחקרים המוביליםבעולם בתחום, בשילוב תוספי תזונה אשר מאפשרים הרזיה מהירה וקלה בפיקוחמקצועי צמוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
אבי מייזלס, נטורופת מוסמך ובוגר בית הספר לרפואה משלימה ע"ש זנבר. בעל תואר N.D., מוסמך ברפואה ביוקינטית ואירדיאלוג מוסמך. 20 שנות ניסיון במגוון תחומי הרפואה המשלימה. לפרטים נוספים: טלפון: 03-6911175/6 כתובת: יגאל אלון 120 תל אביב | מלון דן כרמל חיפה- שד' הנשיא 85
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי מייזלס

מאת: אבי מייזלסבריאות ורפואה כללי22/07/121102 צפיות
מי מאיתנו לא חווה רגעים קשים בחיים, כשהלחץ מתגבר והנפש מרגישה מעמסה? במקום לשבור את הכלים – קחו כמה שניות (או דקות לרציניים שביניכם) ותנו לנפש להרגע.

מאת: אבי מייזלסדיאטה02/07/121613 צפיות
דיאטת אטקינס הקרויה על שמו של ד"ר רוברט אטקינס ז"ל היא אחת משיטות ההרזיה המוכרות ביותר בתבל. בראד פיט, קטרין זיטה ג'ונס וג'ניפר אניסטון הם רק חלק קטן מהכוכבים ההוליוודים שהודו לא פעם כי הם עושים בה שימוש. במאמר שלפניכם נציג את מהות הדיאטה ויתרונותיה מחד אל מול הביקורות כנגדה מאידך.

מאת: אבי מייזלסשינה 04/06/121300 צפיות
נדודי שינה היא אחת מן התופעות המעצבנות והמציקות ביותר. מי מאיתנו לא סובל מדי פעם מנדודי שינה, אשר הורסים לו את כל הלילה, וכמובן, את הבוקר שאחריו. נדודי שינה אשר מתרחשים לעתים רחוקות הן תופעה מעצבנת אך נסבלת. יחד עם זאת, נדודי שינה תדירים, אשר נמשכים זמן רב, יכולים להיות מסוכנים לאורח חיינו. נדודי שינה יכולים להיגרם פעמים רבות בגלל אורח החיים שלנו.

מאת: אבי מייזלסבריאות נשים07/05/121215 צפיות
הפסקת המחזור החודשי, קיים מצב המקיף כ-90% מהנשים הנקרא מנאפאוזה. זהו מצב של חוסר איזון הורמונלי, אשר נילווים לו סימפטומים כגון: גלי חום, כאבי ראש ונטייה לשינויים קיצוניים במצב הרוח.

מאת: אבי מייזלסדיאטה ותזונה26/04/121482 צפיות
דיאטה מהירה היא מושג אמביוולנטי במידה רבה. עבור רבים, מושג זה נשמע כמו פנטזיה בלתי מושגת, מעין חזון אחרית הימים. מן הצד השני, רבים מאמינים כי מדובר בשיטה אפקטיבית ומוצלחת להורדת משקל במהירות. בדומה למושגים דומים אשר מובילים לדעות קוטביות, התשובה היא איפשהו באמצע. קיימות דיאטות מהירות מסוגים שונים. בבואנו לבחור דיאטה מהירה, חשוב לנו לעמוד על כל דיאטה בפני עצמה, באופן ספציפי. קיימות שיטות טובות ויותר ושיטות טובות פחות. התפקיד שלנו הוא להבחין ביניהן.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189696 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica