חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוסמטיקאית רפואית

מאת: רונן צורקוסמטיקה08/05/20121057 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קוסמטיקה רפואית היא עולם תוכן הקשור באופן מוחלט למדע הרפואה ולפרקטיקות הנגזרות ממנו. קוסמטיקאית רפואית היא מי שקיבלה הכשרה מיוחדת ופועלת על פי כללים מוקפדים המאפשרים שילוב נכון בין הקוסמטיקה והרפואה. קוסמטיקאית כזאת חייבת להיות בעלת הסמכה מוכרת במדינה בה היא פועלת, כולל רכישה מוסדרת של ידע קליני ועבודה כחלק מצוות רפואי במרכז רפואי פעיל.

כל הטיפולים שיוצעו לכם על ידי קוסמטיקאית רפואית ייעשו במסגרת שיתוף פעולה בריאותי עם רופאים בכלל ובפרט רופאי עור ופלסטיקאים. יחידות לקוסמטיקה רפואית ומרכזים לטיפולים אסתטיים מעסיקים כחלק בלתי נפרד מהצוות המקצועי שלהם קוסמטיקאיות רפואיות שהתמחותן בטיפולים אסתטיים, הסרת שיער, חיטוב הגוף באמצעות זריקות ועוד.

כיצד לבחור קוסמטיקאית רפואית מתאימה?
כיוון שבארץ אין פיקוח מספק על אופן פעולתם של גופים ומכונים אסתטיים רפואיים ועל הכשרת אנשי הצוות שלהם – ההקפדה על בחירתה של קוסמטיקאית רפואית אמינה הינה קריטית. הקפידו לבחור קוסמטיקאית העובדת במרכז מוכר ומורשה, בררו היכן רכשה את השכלתה, מי היו מוריה ובעיקר כמה זמן היא עוסקת בתחום. בררו היטב כי החומרים בהם עושה שימוש הקוסמטיקאית  שבחרתם מבוססים על חומרי גלם איכותיים שיעילותם נבחנה באמצעות מחקרים קליניים מוכרים.

הקפידו לוודא כי הטכנולוגיה הרפואית של האביזרים בהם נעשה שימוש מוכרת ומוכחת כיעילה. שימו לב לסביבה הטיפולית, לניקיונה, להקפדה על שימוש בכפפות, תחבושות, מגבות, סדינים ושאר אביזרים רפואיים מתכלים המבטיחים סטריליזציה וניקיון מיטבי. בידקו את התאמת סוג הטיפול לאג'נדה הרפואית – קוסמטיקאית רפואית לא תדליק נרות, קטורת או מוזיקה, אלא תמקד את תשומת ליבה לתגובות הפיזיות והרגשיות שלכם כמטופלים לטיפול על שלביו השונים.

כדי להיות בטוחים שבחרתם קוסמטיקאית רפואית מוסמכת, ניתן לשאול כמה שאלות פשוטות:
•    האם היא מאבחנת את סוג הטיפול המתאים לכם באמצעות שימוש במכשור רפואי מתקדם?
•    האם היא משתמשת בשיטות רפואיות שנועדו לשנות ולשפר את איכות ומבנה העור?
•    האם עבודתה נעשית בפיקוח צמוד של רופא עור או פלסטיקאי?
•    האם הכשרתה נעשתה במרכז לימודי רפואי מוכר, כולל תכנים עיוניים, מעשיים וסטאז'?
•    האם היא משתמשת בתכשירים שיעילותם מוכחת מחקרית?

בהצלחה!


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131196 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131037 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131915 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131152 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131569 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/132004 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131117 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187313 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152567 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152099 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152035 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151955 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151800 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151891 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica