חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים טבעת אירוסין?

מאת: שי אהרוניתכשיטים16/05/20121246 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת טבעת אירוסין לבת זוגתך הינה אחת ההחלטות החשובות בדרך להצעת הנישואים.

גברים רבים מתלבטים ואינם יודעים כיצד הם אמורים לבחור את התכשיט הכי חשוב והכי משמעותי ערכית בקשר עם ארוסתם לעתיד. האפשרויות רבות, החנויות עמוסות והמחירים מגוונים וטעמה של האישה לעתיד אינו ברור.

בחירת טבעת יהלומים כמו כל תכשיט אחר הינו אינדיבידואלי לטעמה של האישה, אבל מה לעשות שהכיף הגדול בהצעת האירוסין הינו אלמנט ההפתעה ולא נהוג (בדרך כלל) לשאול את האישה איזו טבעת היא רוצה.

את מאפייני היהלום הכרנו כבר במאמרים רבים במרכזי המידע של אתרים נבחרים, אבל בעיית "טעמה של האישה" אינה נפתרה מעולם.

"לקוחות רבים שמגיעים אליי מקבלים סיקור נרחב על מאפייני היהלום ואיכויותיו וכן מקבלים הסבר נרחב על ההטבות ברכישת טבעת יהלומים או תכשיט יהלומים אחר בבורסה ליהלומים, אפילו בעיית גודל הטבעת נפתר בכל הפעמים ע"י יעוץ בחנות ושימוש בדף המדידה הייחודי של Yes I Do. הבעיה העיקרית של רוב הגברים הינה השאלה האם ארוסתם לעתיד תאהב את הטבעת הנבחרת או לאו." אומרת אדווה אהרוני בעלת חנות התכשיטים Yes I Do בבורסת היהלומים ברמת גן. "כל אישה אוהבת צבע תכשיט אחר, רוחב אחר של טבעת או צורה אחרת של עיצוב, המכנה המשותף היחיד לכל הנשים הוא שכולן אוהבות את היהלום שלהן נוצץ ואיכותי, ואת זה כמובן Yes I Do מספקת ללא כל בעיה ובמחירי יצרן."

"יש לבחון את אופי התכשיטים שארוסתך לעתיד אוהבת – האם היא מעדיפה תכשיט מזהב לבן או צהוב, האם היא מסתובבת עם טבעות צרות או רחבות יחסית, האם אצבעותיה ארוכות או קצרות, דקות או עבות, מה צבע עורה וכדומה. בחינת התכונות האלו עוזרת לי וללקוח לבחור את טבעת האירוסין המושלמת לבת זוגתו" הוסיפה אדווה.

"למרות כל הניתוחים והשיקולים הנ"ל חלק מהגברים עדיין מעדיפים שבת זוגתם תבחר את טבעת היהלום בעצמה, אך עדיין אינם רוצים להרוס את אלמנט ההפתעה בהצעת הנישואים" אומרת אדווה, "לכן אנחנו ב Yes I DO- המרכז לטבעות יהלומים, מציעים ללקוח את שירות "הטבעת הזמנית" הלקוח רוכש באופן זמני וללא כל התחייבות טבעת יהלום קלאסית, ואחרי שאהובתו אומרת לו – כן, הם זכאים להגיע יחד ולבחור את הטבעת המושלמת, לפי טעמה של האישה, כמובן"

הדרך ללב בת זוגתך הינה ארוכה והצעת הנישואים הינה נדבך חשוב מימנה, בחירת הטבעת הינה המרכיב העיקרי בהצעה זו. חשוב לבדוק היטב מי מוכרת לך והאם אתה מקבל תעודה גמולוגית של מכון גמולוגי חיצוני, ותעודת הערכה לתכשיט וכמובן לא פחות חשוב לקלוע לטעמה של אשתך לעתיד, הרי היא אמורה לבלות עם הטבעת בשארית חייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Yes I Do- המרכז לטבעות יהלומים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי אהרוני

מאת: שי אהרוניתכשיטים04/06/121267 צפיות
איך בוחרים את מידת הטבעת בקניית טבעת בהפתעה? כל הטיפים וההמלצות.

מאת: שי אהרוניתכשיטים29/05/121119 צפיות
טבעות יהלומים מעוצבות למטרות אירוסין, ציון אירוע או למטרות פינוק- כל המידע החשוב לפני רכישה.

מאת: שי אהרוניתכשיטים20/05/121300 צפיות
תכשיט יהלומים לגבר אינו חלום רחוק. במציאות של היום גברים רבים רוכשים דווקא לעצמם את היהלום הנוצץ.

מאת: שי אהרוניתכשיטים08/05/121091 צפיות
ניקוי וחידוש תכשיטי יהלומים כגון : טבעות אירוסין, עגילים יהלומים, תליונים וכדומה

מאת: שי אהרוניתכשיטים08/05/121425 צפיות
ההבדל בין טבעת נישואים לטבעת אירוסין והחששות שיש לפני רכישת טבעת אירוסין- המלצות לפתרון בהמלצת YES I DO

מאת: שי אהרוניתכשיטים08/05/121128 צפיות
חשיבות איכות היהלום ואמינות המוכר בעת רכישת טבעת אירוסין (או כל תכשיט אחר)

מאת: שי אהרוניתכשיטים08/05/121028 צפיות
טבעות אירוסין מאותרות יהלום הינו תחום אשר זר לרוב האנשים. מאיפה לרכוש את הטבעת, כמה להשקיע, והאם טבעת אירוסין חייבת להיות טבעת יהלומים? השאלות רבות והזמן קצר. מאמר זה ינסה לשפוך קצת אור על הנושא.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222651 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204951 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205024 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204873 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica