חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיצויים לנפגעי תאונות עבודה

מאת: נינה כהןאובדן כושר עבודה20/05/201226485 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


תאונות שונות גורמות לסבל רב, שעשוי להיות מתמשך וכזה המשליך על היבטים רבים הקשורים לאיכות חיינו. לכן, פיצוי הולם עשוי להיות אמצעי ראוי להקלה על הנזק. פיצויים לנפגעי תאונות עבודה למשל, חיוניים במיוחד להבטחת ההכנסה של הנפגע ולהתמודדות יעילה עם המצב החדש והבעייתי שאליו נקלע בניגוד לרצונו. יחד עם זאת, אין מדובר בתהליך מובן מאליו או פשוט, כך שחשוב להיערך לכך בהתאם.

מניעת סחבת

עורך דין המתמחה בדיני נזיקין בקיא ומנוסה בטיפול בנפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות אישיות, תאונות תלמידים ועוד. מדובר על התנהלות מורכבת ולא פשוטה כלל מול הרשויות והמוסדות השונים ומול חברות הביטוח של הצדדים המעורבים. גם במקרים שבהם הפגיעה ברורה ואין עליה עוררין עדיין קיים סיכוי כי תהיה "סחבת" בטיפול וכי הנפגע לא יקבל את הפיצוי הראוי – מה שעשוי להביא לעוגמת נפש רבה ולהחמרת הפגיעה.

פיצויים לנפגעי תאונות עבודה מתקבלים משני מקורות: הראשון הוא מחברות הביטוח שמייצגות את הצד האחראי לפגיעה - המעסיק, והשני הוא ביטוח לאומי אשר מעניק פיצויים רק במקרים שבהם מוכח כי הפגיעה אחראית לירידה בכושר העבודה. בשני המקרים נדרש טיפול מסודר, הגשה מדויקת של ראיות ועדויות שונות של מומחים בנושא. אדם שינסה לטפל בנושא בכוחות עצמו יגלה כי הבירוקרטיה יכולה להתיש אותו בקלות., וכי הוא אינו משיג את מטרתו.

רמות שונות של פיצוי

נפגעי תאונות עבודה זכאים לכמה רמות של פיצויים מביטוח לאומי, הנקבעות לאחר בחינה מעמיקה של הנתונים: 20% נכות מקנים קצבה חודשית קבועה, 19% נכות מקנים מענק חד פעמי, 10% נכות מקנים תמיכה בהסבה מקצועית ובשיקום מקצועי על ידי ביטוח לאומי ואילו פחות מכך לא מקנה דבר. במקרים של 9% נכות מומלץ להגיש תביעה כנגד המעסיק אשר אחראי לפגיעה ולא לוותר, שכן הפיצוי עשוי להיות קריטי בכל הקשור לשיקום של הנפגע. יחד עם זאת, באופן עקרוני מדובר על יחס סובלני יותר מהטיפול בנפגעי תאונות דרכים.

משרד עורכי הדין מאירה זוהר ושות' מתמחה בדיני נזיקין, ושם לו למטרה לסייע ככל האפשר לנפגעי תאונות דרכים, תאונות אישיות, תאונות עבודה וכ"ו. המשרד מייצג את נפגעי התאונות בלבד ולא את הצד הפוגע, והוא בעל ניסיון רחב המסייע לו להתמודד עם תביעות מסובכות וקשות. פיצויים לנפגעי תאונות עבודה מסופקים ללקוחות המשרד במלואם על פי חוק, תוך מתן ליווי אישי המעניק תמיכה רחבה שמסייעת לנפגעי התאונות להתמודד עם המצב הבעייתי.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187721 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181581 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187686 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185302 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183485 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181409 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181223 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא אובדן כושר עבודה

מאת: דודישאובדן כושר עבודה02/05/1811879 צפיות
ידוע לרוב שאם אנחנו מחליטים להשקיע במשהו או לצלוח אתגר בכוחות עצמנו, רוב הסיכויים שנצליח לעשות זאת בסופו של דבר.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158240 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאת: רוי ורלאובדן כושר עבודה21/01/1511546 צפיות
Facebook is widely used in the world. There are many marketing options you can use when it comes to sharing your business. No matter if you are paying or you are there for free, the following piece includes lots of useful Facebook tips.

מאת: יוסי אלקייםאובדן כושר עבודה02/05/1320078 צפיות
מוסד האפוטרופסות נועד כדי להגן על אנשים שלא יודעים ולא יכולים להגן ולטפל ברכושם בגופם ובענייניהם השונים.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227038 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה30/10/1226496 צפיות
מי מכם לא אחת נכנס אל תסבוכת שבה הוא חיפש עו''ד? אמת, התפקיד של העורך דין הוא לתמוך באנשים הרגילים, במצבים סבוכים בהם אנו מבקשים את עצתו המלומדת של משפטן בעל ידע במשפט. כך למשל, אדם שחווה תביעת דיבה אינו יכול לראות את המסלול לפתרון בלי העו''ד המתאים.

מאת: מיכל זאובדן כושר עבודה21/10/1226656 צפיות
אם אתה נחשף לשלל מעשים פוגעניים של חייל מסוים בחייל אחר, על מנת לגרום לו להרגיש מושפל, עליך לנקוט באמצעים ולדווח. יש הרבה תביעות משרד הביטחון בגלל מקרים כאלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica