חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפצת מאמרים המפתח להזרמת תנועה לאתר

כל בעל עסק אינטרנטי אמור כבר לדעת שהדבר החשוב ביותר שהוא צריך כדי להפוך את העסק למצליח – לעשות כסף – זה תנועה לאתר!

ללא תנועה לאתר, לעסק שלך אין סיכוי!!!

תנועה לאתר היא מה שהופך עסק אינטרנטי מדשדש לעסק אינטרנטי מצליח, ולמה זה כך? כי ככל שיש יותר מבקרים שמגיעים לאתר יש יותר סיכוי להפוך אותם ללקוחות המשלמים כסף!

אחד השווקים הכי מצליחים (יותר בעבר מאשר כיום) היה שיווק שותפים. מכירה של מוצרים לא שלכם, כאשר אתם מקבלים עמלה על כל מכירה.

איך עושים את זה – בדיוק – מזרימים תנועה לדף מכירה של המוצר – הגולש קונה ואתם מקבלים את אחוז העמלה המקובל.

על פי נתונים סטטיסטים מקובלים, דף מכירה טוב הופך 1% מהגולשים ללקוחות, מה שאומר שעל כל 100 גולשים המגיעים לדף, אתה מצליחים למכור ללקוח אחד!

זאת אומרת שאם הבאתם 1,000 גולשים מכרתם ל-10 לקוחות
ואם הבאתם 10,000 גולשים מכרתם ל-100 לקוחות – וכך הלאה!

עכשיו אתם מבינים את הנוסחה? ככל שיש יותר תנועה, יש יותר סיכוי להפוך את הגולש ללקוח – בסוף זה כמעט מתמטיקה :-)

אז מזרימים תנועה? או, יש דרכים רבות, הפעם אני רוצה לדבר על הזרמת תנועה באמצעות הפצת מאמרים!

אז למה הפצת מאמרים היא כל כך חשובה לעסק שלך ולהזרמת תנועה לאתר?

זאת ההזדמנות שלך להבריק, לתת ערך רב ללקוח הפוטנציאלי שלך, זכור, הלקוח שלך מחפש פיתרון לכאב, לבעיה, לתסכול, לצורך שלו ברחבי האינטרנט וכאשר אתה מפיץ את התכנים שלך, יש לך סיכוי רב יותר שאותו לקוח פוטנציאלי יתקל בתכנים.

עכשיו זכור, על התכנים להיות בעלי ערך רב, כאלה שיתפסו בעיני הגולש כמעולים, כאלה שיגרמו לו לרצות לדעת מי הוא אותו בעל עסק שיכול להיות שיש לו פתרון לצורך שהוא מחפש וילחץ על הקישור כדי ללמוד יותר!

ככל שהתכנים שלכם יהיו יותר טובים, ככה אתם תקבלו יותר תנועה לאתר ויותר סיכוי להפוך את הגולש ללקוח המשלם כסף בעסק.

עכשיו תזכרו, התוכן הוא בעל ערך, הוא לא מוכר שום דבר! הוא לא אומר לגולש, בוא אלי לקנות את הפתרון, זה משתמע בין השורות.... בלבד!

בחתימה, זה המקום לתת מתנה לגולש כדי שיבוא לאתר וירשם לרשימת תפוצה – לעולם לא בתוך המאמר עצמו!

קישורים בתוך המאמר צריכים להפנות לדברים רלוונטים, מאמרים נוספים, תכנים נוספים, השלמות, הרחבות, לעולם לא לדף מכירה!

עכשיו שים לב!

מאמרים צריך להפיץ! ככל שתפיץ יותר מאמרים כך תגיע ליותר לקוחות פוטנציאלים!

באתר שלך, בבלוג שלך – יש תוכן מקורי בלבד!  את אותו מאמר אסור לך להפיץ בשום מקום אחר!

מאמר אחר (רצוי) או מאמר משוכתב עליך להפיץ באתרי מאמרים אחרים – יש כ-50 אתרי מאמרים בארץ וזה בנוסף לפייסבוק, גוגל פלוס, קפה דה מרקר, עסקים עושים עסקים ועוד.

הנתונים מראים מעבר לכל ספק – ככל שאתה מפיץ יותר מאמרים, אתה מקבל יותר חשיפה, אתה מקבל יותר תנועה לאתר!

זכור או שאתה מפיץ את התכנים בעצמך או שאתה נותן למישהו אחר שיעשה את ההפצה עבורך, אחרת המתחרה שלך ייקח ממך את הלקוחות שלך!

הנך מוזמן לקבל מידע נוסף על איך מזרימים תנועה לאתר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב איתי סמלסון
מנטור לשיווק עסקים באינטרנט
מנכ"ל שיווק באינטרנט לעסקים

מתנה: פרק מהספר הייחודי "צונאמי" של לקוחות חדשים
מתנה: קורס וידאו: איך להזרים תנועה אפקטיבית לאתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב איתי סמלסון

מאת: יעקב איתי סמלסוןשיווק באינטרנט08/01/131156 צפיות
השיווק ביוטיוב עובד וזאת עובדה! אם אתה מאמץ סדרה של פעולות נכונות, אתה יכול להביא אלפי מבקרים איכותיים, קהל היעד שלך, הלקוח הפוטנציאלי שלך לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה ולהפוך אותו ללקוח המשלם כסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128465 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןקידום אתרים22/11/121032 צפיות
עולם השיווק השתנה לבלי הכר, המדיה החברתית היא הדרך כיום להגיע ללקוחות פוטנציאלים, וגם מדיה זו משתנה כל הזמן והזדמנויות חדשות מגיעות – כיום, הדבר הלוהט ביותר היא רשת לשיתוף תמונות – פינטרסט. קבל 6 טיפים לאיך להזרים תנועה לאתר באמצעות פינטרסט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט03/09/121158 צפיות
הדבר החשוב ביותר שעסק אינטרנטי צריך – תנועה לאתר – ללא תנועה, ללא זרם בלתי פוסק של מבקרים לאתר – אין לעסק שלך סיכוי – הדרך להשיג תנועה לאתר היא באמצעות פיתוח תוכן, קידום תוכן ושימוש נכון במדיה חברתית כדי לאגד את קהל היעד שלך סביב עולם התוכן שלך ועל ידי כך להשיג לקוחות המשלמים בעסק

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127933 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט23/07/121170 צפיות
ללא ספק אפשר לעשות כסף באינטרנט, השאלה האם ניתן למצוא את גלולת הקסם, את הפתרון שבלחיצת כפתור – או בלי השקעה של כסף / זמן ניתן יהיה לעשות כסף באינטרנט – אני מאמין שלא! אין דבר כזה! קבל את הנוסחה השלמה ויחידה המאפשרת לעשות כסף באינטרנט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט15/07/121254 צפיות
הזרמת תנועה לאתר היא הפעולה החשובה יותר עבור על עסק אינטרנטי – אחרת אין לך סיכוי להשיג לקוחות ולייצר כסף באינטרנט – כן, אני יודע שזה נשמע בוטה – אבל כל מי שאומר לך שאפשר להתעשר באינטרנט בלי לעבוד – פשוט משקר לך! יש לך 2 אפשרויות בלבד – אחת לעשות מה שצריך לבד והשנייה שיעשו זאת עבורך באמצעות עושים זאת עבורך תנועה (טראפיק)

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213535 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184490 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162422 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica