חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על רפלקסולוגיה

מאת: יובל רפואה משלימה28/05/20121998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה מרגישים בעת טיפול רפלקסולוגיה ?

רפלקסולוגיה הינה שיטת טיפול שאיננה מכאיבה כלל, במידה והמטופל מרגיש תחושה, ולו הקטנה ביותר, של אי נעימות הוא נדרש לדווח על כך למטפל והוא יעבור לעבוד על אזור אחר, אזור שלא גורם לתחושת אי נעימות אצל המטופל. חשוב גם שתדעו כי ככל שהמטפל יעבוד יותר על אזור מסוים תחושת האי נוחות תפחת ותעלם. בנוסף, אם אתם חוששים מטיפול רפלקסולוגיה מכיוון שאתם רגישים לתחושת דגדוג ברגליים הסירו דאגה מליבכם, המטפל בשיטת רפלקסולוגיה מפעיל לחץ על הרגל, לא מדגדג אותה ולכן לא תחושו דבר.

מי יכול להגיע לטיפול של רפלקסולוגיה ?

קהל היעד העיקרי של מטפלי רפלקסולוגיה למיניהם אלו אנשים בעלי לחצים אשר סובלים מכאבי ראש חזקים, אנשים שר סובלים מהפרעות שונות ובעיות במערכת העיכול, אנשים אשר סובלים מנדודי שינה, אנשים הסובלים מכאבי גב, מעצירויות ועוד. טיפול רפלקסולוגיה הוא טיפול פופולארי מאוד ולכן רבים פונים אליו על מנת להפחית כאבים, לשפר את זרימת הדם בגוף שלהם ולשחרר לחצים אשר מפריעים להם לחיות בצורה טובה.

בנוסף, הרפלקסולוגיה הוכחה כשיטת טיפול אשר מסייעת להשכחה של כאבים לאחר ניתוחים וטיפולים כואבים ולכן ניתן לראות אפילו חולי סרטן אשר מטופלים על ידי רפלקסולוג בתור טיפול משלים המשכיח מהם את הכאב לאחר טיפולים שונים שהם עוברים.

תהליך טיפול רפלקסולוגיה

לרוב, טיפולי רפלקסולוגיה מבוצעים במשך 45 דקות עד שעה שלמה. בתחילה, המטופל משוחח עם המטפל על מנת שזה יוכל להבין את הבעיות שלו ואז המטופל מסיר את הנעליים והגרביים שלו והמטפל מתחיל בטיפול. על ידי הניסיון הרב שצבר המטפל הוא מצליח לאתר את המקומות הרגישים של המטופל ואז הוא מחמם את הרגל ומתחיל בהפעלת לחץ על האזורים הרגישים והבעייתיים.

לאחר טיפול רפלקסולוגיה רוב האנשים חשים רגועים ונינוחים מאוד. חלק מן המטופלים מתלוננים על בחילה או תשישות אך זהו מצב נורמלי ומעיד על כך שהטיפול עובד, התחושות הללו נעלמות במהירות והאדם שב להרגיש טוב ויכול לחזור לשגרת פעילות מלאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכללת Spirit כרכור - המכללה ללימודי רפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל

מאת: יובל רכיבה טיפולית14/10/131947 צפיות
רכיבה טיפולית - לרכב כל הדרך אל המכללה !

מאת: יובל רפואה משלימה14/10/131354 צפיות
רפואה משלימה – מקצוע שאתה אוהב ומתחבר אליו

מאת: יובל רכיבה טיפולית22/09/132027 צפיות
לימודי רכיבה – רפואת הנפש, הרוח והגוף

מאת: יובל חינוך ולימודים - כללי03/02/131073 צפיות
לימודי רפואה משלימה- הכירו אותה לימודי רפואה משלימה הינם תחום לימודים מרתק ומאתגר. תחום נרחב זה מחייב צורת הסתכלות רחבה על האדם המטופל.

מאת: יובל קורסים וסדנאות23/10/121055 צפיות
שיאצו משמעו טיפול בנגיעה באמצעות הפעלת לחץ בעזרת כפות הידיים על גוף המטופל. שיטה זו מקורה ברפואה הסינית והיא נועדה לשחרר חסימות אנרגטיות בגוף, באמצעות מגע ולחיצות על האזורים החסומים אשר מוציאים את הגוף מאיזון ולא מאפשרים לאנרגיית החיים הקיימת בגופינו לזרום בחופשיות.

מאת: יובל קורסים וסדנאות23/10/121104 צפיות
שיאצו היא שיטת טיפול המתבצעת באמצעות מגע, או במדויק יותר, לחיצות במגע. טיפול באמצעות שיאצו מסייע בפתרון בעיות וקשיים רבים של המטופל מהאספקט הגופני והרגשי.

מאת: יובל לימודי תעודה ומקצוע03/10/121095 צפיות
למה משמשת רכיבה טיפולית? התחום של רפואה טיפולית נודע בעולם כבר שנים ארוכות אולם בעשורים האחרונים הוא זוכה לעדנה של ממש.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213885 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201536 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201341 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica