חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מגדילים את איבר המין ללא סיכון?

מאת: עידןבריאות גברים30/05/20123116 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תסביך 'גודל איבר המין' הוא אולי השכיח ביותר עלי אדמות. גברים רבים חשים חוסר בטחון בנוגע לגודל איבר מינם, דבר שמוביל להרבה חרדות שמושלכות בין השאר על מערכות היחסים האינטימיות של הגבר, וגם על מערכת היחסים שלו עם עצמו. מסתבר שהתופעה הזו אינה כזו שמאפיינת רק את העולם המערבי המודרני אלא קיימת מאז ומעולם. קיימות עדויות לכך שכבר בימים קדומים ניסו למצוא שיטות כאלה ואחרות לשם הגדלת איבר המין. עם כניסתו של עולם הרפואה לחיי האדם המודרני, החלו לנסות למצוא פתרונות 'רפואיים' לעניין, דבר שכלל בתוכו ניתוחים מסובכים וכירורגיים. כיום המגמה היא להגדיל את איבר המין בדרך 'הטבעית'. קיימות כמה שיטות נפוצות להגדלת האיבר בדרכים שאינן כרוכות בתהליכים כירורגיים ואינן מסוכנות כלל. חלק מהשיטות כוללות צעצועי מין שמגדילים את האיבר.

שיטות טבעיות להגדלת האיבר

כיום יש צעצועי מין שמציעים גם טיפול בגודל האיבר, וגם טיפול בכל מה שקשור לשפיכה מוקדמת. מוצר מפורסם מבין צעצועי מין בתחום זה הוא 'משאבה להארכת הפין'. משאבות אלה הן משאבות וואקום שמגבירות את זרימת הדם ובכך מביאות לתוצאה של הגדלת איבר המין. צעצועי מין אלו למעשה מטפלים גם באין אונות וגם מאריכים את האיבר. היתרון שבמוצר זה הוא שהוא נח מאוד לשימוש ואינו דורש יותר מדי השקעה.

עוד שיטה טבעית ופופולרית הוא המוצר 'אנדרו פניס'. מכשיר זה פועל על ידי הפעלת מתיחה קבועה לאורך איבר המין. בין השאר הוא גם מציע טיפול באין אונות, וגם ביישור האיבר.

יש עוד הרבה צעצועי מין אשר מיועדים להגדלת האיבר, כל המוצרים הללו עובדים על פי אותה שיטה והיא מבוססת על עיקרון המתיחה. עיקרון זה פותח בשבטים באפריקה אשר מצאו שיטה להאריך את הצוואר על ידי הלחמה של לולאות עשויות מתכת. בעולם המערבי עשו אדפטציה לשיטה הזו והחלו לפתח מכשירים שמכילים מתקן לאיבר המין אשר גורם לו למתיחה לפרק זמן, אותה מתיחה מייצרת תאים חדשים וכך גורמת להגדלתו. מדובר על אחוזי הצלחה די גבוהים למכשירים העובדים על עקרון זה, אך חשוב להבין שמדובר בהגדלה של בין 1-4 ס"מ, והדבר דורש סבלנות.

צעצועי מין אלו ניתן למצוא בכל חנות סקס סטנדרטית ובמחירים שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי28/06/121281 צפיות
בא לכן להפתיע את הפרטנר שלכן למיטה? בא לכם לשדרג קצת את הסקס להכניס לו תבלינים חדשים ומגרים? הגיע הזמן להיכנס אצל חנות סקס ולהפתיע אחד את השנייה באביזרי מין במתנה. המבחר כל כך גדול ומשגע, שבאמת אפשר להתבלבל.. אז כדי לעזור לכם לעשות קצת סדר בבלגן, הנה כמה הצעות שיגרמו לבני הזוג שלכם לכסות אתכם בנשיקות...

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי30/04/121258 צפיות
העולם המערבי התפתח במהירות כל כך גבוהה שלעיתים קשה לתפוס עד כמה הגישה השתנתה בהבדל של רק כמה עשרות שנים. כאשר אנחנו מדברים על גישה אנחנו כמובן מדברים על כל מיני קונצנזוסים חברתיים שהשפיעו על הדיסקרטיות והצורך להסתיר את המיניות שלנו.

מאת: עידןנישואין30/04/121502 צפיות
איזה גבר או אישה אינם מכירים את השאלה הזו. מתחילים לשבור את הראש כמה חודשים מראש איך לרצות את בני זוגינו ביום הנישואים ועם השנים זה רק הופך להיות יותר ויותר קשה.

מאת: עידןזוגיות ואהבה04/03/121353 צפיות
תפקידה של חנות אביזרי מין לספק את המוצרים הכי חמים וסקסיים, שיהפכו לחברים הטובים ביותר בעת הצורך. אבל, כמו מכל חבר טוב גם במקרה הזה צריכות להיות דרישות בסיסיות, כאלה שיבטיחו שהמוצר איכותי, עונה על הצרכים והכי חשוב מענג ונעים. לכן, חשוב לברר לפני רכישת מוצרי אביזרי מין קצת על המקום ממנו בחרתם לקנות, לוודא שהמוצרים איכותיים ומגיעים עם אחריות.

מאת: עידןזוגיות ואהבה04/03/121550 צפיות
אם אתם נמצאים בזוגיות שצריכה קצת תיבלון בחיי המין, נראה כי אתם כבר הגעתם למקום הנכון, ואם לאחר המאמר הזה אתם רצים בכדי לשים את ידכם על המוצר המהפכני הלא הוא ה WE VIBE , אז כנראה שמשם הדרך לחיי מין מופלאים היא קצרה ביותר. אלו מכם שאינם יודעים באיזה מוצר מדובר נרחיב מעט. וי וייב הוא למעשה ויברטור זוגי, יתרון שמותיר את כל מתחריו מאחור. החוסר התפשרות שלו לענג את שני בני הזוג בצורה הפרקטית ביותר ובעת חדירה מאפשרת את ההנאה המושלמת שממנה ניתן לצפות מויברטור.

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי04/02/12974 צפיות
אנו חיים בעידן מודרני בו הפתיחות לסקס גבוהה מבעבר והתפיסה המינית הינה משוחררת יותר. בעיקר לאור הגעת האינטרנט וחנויות הסקס הווירטואליות אשר מאפשרות לאנשים לשמור על אנונימיות מוחלטת במהלך ביצוע רכישת אביזרי מין שונים

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי27/01/121476 צפיות
נשים יקרות כמה כיף לכן בהקשר של צעצועי מין... יש לכן מבחר כל כך רחב של צעצועי מין בכל חנות אביזרי מין לנשים שגם אם נמאס לכן נורא מהר מצעצוע אחד, הסירו דאגה מליבכן המלאי לא נגמר בקרוב..

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161533 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/143401 צפיות
גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות המונעות מהם להגיע לזקפה מלאה, או לשמר אחת כזאת לכל משך זמן קיום יחסי המין נדרשים לפנות אל הרפואה הקונבנציונלית בכדי שתסייע להם בפתרון הבעיה. בשנים האחרונות עם צמיחת טרנד הרפואה האלטרנטיבית ישנה חזרה אל המקורות, אל שורשי הצמחים והחומצות הטבעיות המעניקות לגוף את המזור אליו הוא מייחל.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142828 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143576 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149276 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148255 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138779 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica